abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220256560
Weer zooi gekoccht wat echt niet kan wachten tot na ze verhuisd zijn. Elk ding heeft ze straks al tig keer in haar handen gehad voor het op de juiste plek ligt in het nieuwe huis.
Hoe bedoel je ik maak mijn eigen verhuizing veel zwaarder dan het als is.
pi_220256609
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Soms is het als gescheiden ouder even slikken en weer doorgaan. Nooit je kinderen de dupe laten worden.
Zeker! Maar die kinderen waren er volgens mij niet bij om die kleren uit te zoeken dus die hebben helemaal nog geen weet van die kleren. Dus zolang die kinderen nog niets van die kleren gezien of gehoord hebben, dan zou ik denken: weg ermee! (Net zoals bij mij heel vaak vreselijke aankopen van m'n schoonmoeder toevallig heel snel in de zak van max belanden. Mijn kinderen zijn net zoals die van Tim op een leeftijd dat ze daar nog geen enkele weet van hebben haha).

Maar misschien waren die 2 extra tassen voor haar neefje & nichtje, of voor de kids van een BFF of om weg te geven aan een familie die het minder breed heeft.

[ Bericht 7% gewijzigd door Fietsbel26 op 04-03-2026 14:51:47 (Toevoeging) ]
pi_220256622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:46 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Zeker! Maar die kinderen waren er volgens mij niet bij om die kleren uit te zoeken dus die hebben helemaal nog geen weet van die kleren. Dus zolang die kinderen nog niets van die kleren gezien of gehoord hebben, dan zou ik denken: weg ermee! (Net zoals bij mij heel vaak vreselijke aankopen van m'n schoonmoeder toevallig heel snel in de zak van max belanden. Mijn kinderen zijn net zoals die van Tim op een leeftijd dat ze daar nog geen enkele weet van hebben haha).
Volgens mij waren de kinderen op de boerderij. MCW en Timmie zaten op de picknicktafel naar hun kinderen te kijken. Kan mij niet voorstellen dat Timmie de kinderen van MCW zijn kinderen noemt.
pi_220256699
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Welke socials precies? Wil wel even 👀 daar. Ze krijgen pas geen podium meer als het geen geld meer oplevert helaas.
facebook, pagina van 'een huis vol fans'
pi_220256706
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:29 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Is de poes er nog, ze hadden toch een poes en 2 honden. Zie hem niet meer.
Ja de poes en 2 honden zijn er nog.Eén hond wil niet wandelen aldus Sofie. Dat is dat beestje nooit geleerd, overal in huis lagen plasmatjes. Die liggen er nog steeds dus lekker makkelijk voor bet beestje toch? En voor Sofie natuurlijk. Toen de kippen opgevreten waren door roofvogels hadden ze wel lol om. Ze waren er voor gewaarschuwd maar ze weten alles beter dus beveiligden het hok niet. Met het jongste hondje is iets. Kijkt heel raar uit zijn oogjes en vertoonde nog bij de fokker heel raar gedrag. Volgens mij ook vrij jong bij hen gekomen. Werd toen gesuggereerd dat het vast van een broodfokker zou komen. Maar daar hebben ze geen idee van denk ik.
pi_220256711
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:29 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Is de poes er nog, ze hadden toch een poes en 2 honden. Zie hem niet meer.
die zwerft vast buiten ergens rond of zo. Kan haar toch niks schelen .
pi_220256734
Sanneke is weer druk aan het shoppen geweest, allerlei spullen die ze over over 2 weken had kunnen halen, om gelijk in het nieuwe huis te kunnen zetten. En die giraffenlamp…. Wat een ding 🤣
pi_220256741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik zie in dat laatste geen verschil
Koen en Jvp zijn ook veel bij elkaar net als Tim en mcw.
Koen en Jvp gaan ook veel weekendjes weg net als Tim en mcw.
Het verschil is dat jvp de kinderen afschermt in beeld( sinds ze de poly heeft verlaten)
Verder zie ik geen grote verschillen.
En ze zullen goed bedenken wat ze dekijkers willen doen geloven.
KB en JvP hadden al een relatie. Ja, oké, blijkbaar MCW en Tim ook, maar niet out in the open. Voor de kinderen is Tim nieuw.
En waar de eerste 2, ondanks dat ze al een relatie hadden, het rustig aan leken te doen, stortte MCW zich gelijk op Tim, Iris, Amsterdam enz.
Ik zie zeker verschil in wat ze laten zien. Daarom valt die video van JvP me zo tegen. De eerdere sneertjes vond ik meevallen.
En waar MCW een beeld neer wil zetten alsof je er jaloers op moet zijn, maar toch weer niet want oh, oh, oh, ze heeft het ook echt heel zwaar, zie ik bij JvP veel meer rust.
pi_220256747
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 12:23 schreef AnnArt het volgende:
Ondanks de zon nog een lang bestaande irritatie over dat gemakzuchtige gegraai van AM in die gesamenwerkte boodschappen. Mijn misofonie trekt dat geluid erg slecht.
En wat bezielt AM met nu ineens die blijvende instaposts?
Volgens mij heeft Maarten haar dat idee over meer posts aangeraden. In ieder geval ze heeft, na in conclaaf te zijn geweest met Maarten, besloten meer posts te maken omdat ze veel teveel dm's kreeg en die echt niet meer allemaal kon beantwoorden. De reacties/vragen bundelt ze dan nu onder de posts en laat ze misschien wel (gedeeltelijk) door een chatbot beantwoorden.
pi_220256748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:14 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Dat dingen in Oeganda (nog) anders zijn als hier begrijp ik. Maar zet er dan een tekst bij van: helaas hier nog niet zo ver als bij ons met welzijn van dieren. Of iets dergelijks. Maar zo ver denkt Sofie niet. Ze ziet kippetjes die eitjes leggen. Punt. Ik vind het zo'n enorm leeghoofdig stel.
Ongelofelijk dat ze trots die stapel kooien met die arme kippen erin deelt..! En later een foto dat ze hand in hand loopt met een klein Oegandees meisje. Ergens vind ik dit zo raar overkomen. Ik weet niet precies waarom. Het is sowieso out of character voor Sofie om zich te bekommeren om kinderen. Maar het heeft ook iets met Afrika te maken en de ongelijkheid tussen de rijke witte Nederlander en de gemiddelde Afrikaan. Gelukkig hebben ze daar Nederlandse eieren.. ze zijn zo oppervlakkig en leeg, waar halen ze hun geld vandaan als die zaken van ze niet super lopen? Het lijkt wel een bodemloze put daar, ze geven zoveel uit en lijken me zakelijk niet heel scherp? Of is het juist handig als je niet zo slim bent, zie je ook geen beren op de weg.
pi_220256785
Die giraffenlamp doet me denken aan iets anders, of ben ik de enige? 😂😂
pi_220256827
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:09 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Je bent de enige 😂
pi_220256842
quote:
Als die lamp los staat en hij oogt niet zwaar, dan ligt dat ding toch overal en nergens in huis straks? Lijkt me vrij kwetsbaar voor een kinderkamer. Is het niet eerder een stijl object voor in de woonkamer?
pi_220256855
Judith die financieel fluflu wilt zijn maar geen idee heeft dat er een hele wetgeving achter het reclame maken voor beleggen zit 🤣👍🤦‍♂️ ze weet er zoveel van dat ze dit gewoon niet weet
pi_220256858
quote:
Die lamp ziet er bijzonder uit en kost 33 euro. Ik snap echt niks van hun manier van geld uitgeven.

En al die afdruiprekken... Iets zegt mij dat zij niet gaan afdrogen.
pi_220256864
En wat een meuk haalt Sanneke in huis... hoezo??? Je moet inpakken!! Niet meuk verzamelen
pi_220256874
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En wat een meuk haalt Sanneke in huis... hoezo??? Je moet inpakken!! Niet meuk verzamelen
Allemaal troep wat nu niet noodzakelijk is. Die stouwt de keet voor de verhuizing nog voller dan het al was.
pi_220256884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:04 schreef Giddie het volgende:

[..]
Ongelofelijk dat ze trots die stapel kooien met die arme kippen erin deelt..! En later een foto dat ze hand in hand loopt met een klein Oegandees meisje. Ergens vind ik dit zo raar overkomen. Ik weet niet precies waarom. Het is sowieso out of character voor Sofie om zich te bekommeren om kinderen. Maar het heeft ook iets met Afrika te maken en de ongelijkheid tussen de rijke witte Nederlander en de gemiddelde Afrikaan. Gelukkig hebben ze daar Nederlandse eieren.. ze zijn zo oppervlakkig en leeg, waar halen ze hun geld vandaan als die zaken van ze niet super lopen? Het lijkt wel een bodemloze put daar, ze geven zoveel uit en lijken me zakelijk niet heel scherp? Of is het juist handig als je niet zo slim bent, zie je ook geen beren op de weg.
Ik zie geen foto met een Oegandees meisje aan de hand? Het voelt verkeerd zoals zij daar zijn. Vooral omdat je weet hoe graag ze met hun rijkdom lopen te showen. Wat in zo'n land totaal ongepast is. Ik denk dat juist het niet scherp zijn maakt dat ze zo leven. Totaal onvoorbereid naar België verhuisd: gedoe met verzekeringen, rijbewijzen en rijlessen kinderen en nu met Junior die leerzorghulp nodig heeft wat moeilijk is want in Nederland op school maar in België wonen. Dit hadden ze van te voren kunnen bedenken. Sofie vindt ook dat ze wel naar Spanje kunnen gaan emigreren en Jan vanuit daar alles managed. Hij geeft aan dat ze daar te klein voor zijn. Sofie is alleen op zichzelf en veel geld uitgeven gericht verder kan ze niet denken.
pi_220256924
Sofie gaat vast net als die simpele zielen van de Bellinga's nog iets roepen als "ze zijn niet schuw" , de mensen of kinderen.

Zouden prima vriendinnen kunnen zijn, geen aandacht voor het welzijn van de kinderen, niet van de mensen om hen heen en alles draait om geld. Ten koste van alles.
pi_220257029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Allemaal troep wat nu niet noodzakelijk is. Die stouwt de keet voor de verhuizing nog voller dan het al was.
Dit kan ze toch prima allemaal halen als ze net in dat huis zitten??? Ik snap hier echt zo weinig van
pi_220257054
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 14:58 schreef poohenzo het volgende:

[..]
facebook, pagina van 'een huis vol fans'
Thanx, gelezen en (zonder te hebben gekeken maar wel een soort samenvatting gelezen) terechte opmerkingen!
pi_220257093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit kan ze toch prima allemaal halen als ze net in dat huis zitten??? Ik snap hier echt zo weinig van
Het enige wat zij kan is kopen en daar haalt zij, zo lijkt het, haar geluk uit. Dat moet al reden genoeg zijn om met jezelf aan de slag te gaan. Als zij straks in de buurt van winkels wonen heeft ze helemaal geen rem meer.
pi_220257135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het enige wat zij kan is kopen en daar haalt zij, zo lijkt het, haar geluk uit. Dat moet al reden genoeg zijn om met jezelf aan de slag te gaan. Als zij straks in de buurt van winkels wonen heeft ze helemaal geen rem meer.
Dat zegt ze over het uitzoeken van internet en tv enzo dat ze daar de ruimte niet voor heeft en enige wat ik denk is "schat voor die ikea meuk ook niet en toch hark je het naar binnen "

Hoeveel extra tripjes moet ze straks heen en weer rijden (ok dion rijd... maar toch) om dat alles naar het andere huis te doen 🤦‍♂️ alles gewoon 2x in je handen... WHY???
pi_220257188
Ahhh gezellig. Lot heeft een kinderfeestje in de ballenbak en AM en Jet gaan ook.
Leuk voor de moeder en de andere kindjes dat zij daar dan ook zijn. Jet gaat gewoon meespelen uiteraard, dat is toch echt niet wat je wil als je zo’n feestje geeft?
Dat je een zwembad niet ziet zitten snap ik helemaal. Maar een ballenbak?
pi_220257221
Sanneke heeft nog veel inpakwerk zo te zien. Waarom droppen ze die spullen van de IKEA ook niet gewoon in de nieuwe woning?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')