Ze zou kunnen beginnen met het speelgoed van haar zoon want nu hij als een puber op de bank chilt speelt hij daar niet meer mee. Ik denk eerder dat er zoveel zooi is dat hij niet weet wat hij moet pakken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze uberhaupt al wat ingepakt hebben?
Volgens mij had ze het vorig jaar ook zo liggen op de oprit, ze zal wel graag willen dat mensen erop reagerenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:35 schreef AnnArt het volgende:
Ik vind het ook volkomen logisch om eerst dagenlang 8 x per dag over die takken heen te hobbelen met je bakfiets, om ze dan een dag voor het ophalen te laten bundelen.
Getverdemme, ik zou het helemaal niet prettig en eigenlijk gewoon eng vinden als wildvreemden zo over en tegen mijn dochter zouden spreken online. En wtf , AM zegt dat ze haar kinderen niet gebruikt voor reclame? Lotje staat letterlijk rondjes te draaien in gekregen kleding voor een een reclamefilmpje? Is AM achterlijk dat ze niet niet snapt wat reclame maken inhoudt?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die reacties onder de kledingpromotie..
Wat een prachtige kleding L, wat ben je toch al een leuke dame aan het worden.
Knappe meid, die kleding boft maar dat ze bij zo’n lief meisje terecht komen.
Niet te geloven dat je al 5 bent, zo lang volg ik jullie verhalen al zeker ❤
En L, je hebt samen met mama een mooi filmpje gemaakt
🤢
Die van mij ook , ik kon soms nog geen 5 minuten zitten 😂quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij is haar kind juist een kind waarbij je alles kan doen. Die van mij moest ik echt in de box zetten omdat ze anders overal in en op zaten. Maar goed, ik had ook geen tijd om ze de hele dag vanaf mijn vaste stek op de bank in de gaten te houden.
Ik zie AM er ook voor aan , om dan meteen te zeggen dat ze niet zo moeten zeuren want dat ze ook veel voor krijgen .quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:53 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Getverdemme, ik zou het helemaal niet prettig en eigenlijk gewoon eng vinden als wildvreemden zo over en tegen mijn dochter zouden spreken online. En wtf , AM zegt dat ze haar kinderen niet gebruikt voor reclame? Lotje staat letterlijk rondjes te draaien in gekregen kleding voor een een reclamefilmpje? Is AM achterlijk dat ze niet niet snapt wat reclame maken inhoudt?
Ik zag gister trouwens duidelijk dat de tweeling wel aardig klaar was met die continue camera van AM op hun gericht en Guus is ook niet echt blij dat hij bij binnenkomst meteen weer gefilmd wordt. Zeiden die kinderen er maar eens wat van dat ze er zat van zijn maar snap dat het vast heel erg moeilijk is om tegen die moeder in te gaan.
Dan heb je echt een betonwand voor je hoofd als je dat laat zien. Die kippen hebben helaas geen 'beter leven ster'.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die arme kippetjes bij de Nagelkerkjes 😣
Welke socials precies? Wil wel even 👀 daar. Ze krijgen pas geen podium meer als het geen geld meer oplevert helaas.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:15 schreef poohenzo het volgende:
wel genieten op de socials mbt de uitzending van sbs waar de familie sekte Jelies weer in voor kwam. Wanneer krijgen die mensen nou eens geen podium meer?
Dat dingen in Oeganda (nog) anders zijn als hier begrijp ik. Maar zet er dan een tekst bij van: helaas hier nog niet zo ver als bij ons met welzijn van dieren. Of iets dergelijks. Maar zo ver denkt Sofie niet. Ze ziet kippetjes die eitjes leggen. Punt. Ik vind het zo'n enorm leeghoofdig stel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:07 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dan heb je echt een betonwand voor je hoofd als je dat laat zien. Die kippen hebben helaas geen 'beter leven ster'.
Dat dus! Maar misschien heeft ze gewoon geen idee hoe we de laatste jaren in Nederland kippen houden. Dat zou me ook niets verbazen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:14 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Dat dingen in Oeganda (nog) anders zijn als hier begrijp ik. Maar zet er dan een tekst bij van: helaas hier nog niet zo ver als bij ons met welzijn van dieren. Of iets dergelijks. Maar zo ver denkt Sofie niet. Ze ziet kippetjes die eitjes leggen. Punt. Ik vind het zo'n enorm leeghoofdig stel.
😂 ... die misselijke smileyquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die reacties onder de kledingpromotie..
Wat een prachtige kleding L, wat ben je toch al een leuke dame aan het worden.
Knappe meid, die kleding boft maar dat ze bij zo’n lief meisje terecht komen.
Niet te geloven dat je al 5 bent, zo lang volg ik jullie verhalen al zeker ❤
En L, je hebt samen met mama een mooi filmpje gemaakt
🤢
Ze hadden in hun nieuwe huis toch kippen? En die werden door een vos oid opgegeten. Boeide ze ook niet dat die beesten snachts niet in een goed afgesloten hok zaten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:20 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat dus! Maar misschien heeft ze gewoon geen idee hoe we de laatste jaren in Nederland kippen houden. Dat zou me ook niets verbazen.
Volgens mij zeg ik ook dat ze het eigenlijk direct had moeten doen. Nu blijft ze steeds uitstellen, wat ik wel begrijp want ik weet hoe het is zo'n operatie.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft al lang en breed de tijd en de kans gehad om dit te doen. Zeker toen ze met z’n drieën waren. Het probleem zit hem naar mijn idee in het feit dat MCW zelf denkt dat ze onmisbaar is en dat alles instort zonder haar. Niets is minder waar, dat is al gebleken.
Ik zie in dat laatste geen verschilquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:01 schreef Die_van_verderop het volgende:
Dat filmpje van KB en JvP in de auto is heel flauw en kinderachtig, wat laat je jezelf dan kennen. Enige wat ik kan bedenken is dat zij tijdens de poly hebben aangegeven relatietherapie te willen, en MCW destijds niet. Dat je broek er dan van afzakt dat ze nu therapie wil kan ik inkomen. Maar dan nog; zo’n filmpje?
Ze hebben er met elkaar een bende van gemaakt, en toch denk of hoop ik dat KB en JvP oprecht zijn, en dit keer handelen in het belang van de kinderen. Iets wat ik bij MCW helemaal niet zie.
Nou echt hèquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:14 schreef Johanna38 het volgende:
Wat voor fortuin stopt die kinderkledingwinkel in reclame? Tassen vol kleding zie ik overal voorbij komen.
JvP kwam wat minder 'maximaal overdreven' over sinds ze weer met haar jongens woont. De sneer van afgelopen week kost haar punten. Het verschil met MW is dat die maar blijft janken en sippen, en tegelijk zooo verliefd is op haar jeugdvriend. Zo sta je op palen, zo loop je met krukken. Zo lig je in de ambulance, en zo zit je een paar dagen in Spanje te wijnen. En op één of andere manier matcht dat niet lekker om naar te kijken. Het is zo gearrangeerd en ongeloofwaardig allemaal.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik zie in dat laatste geen verschil
Koen en Jvp zijn ook veel bij elkaar net als Tim en mcw.
Koen en Jvp gaan ook veel weekendjes weg net als Tim en mcw.
Het verschil is dat jvp de kinderen afschermt in beeld( sinds ze de poly heeft verlaten)
Verder zie ik geen grote verschillen.
En ze zullen goed bedenken wat ze dekijkers willen doen geloven.
Een goede reden om daar niet te gaan shoppen als niet-fluflu zijnde!quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou echt hè
Gun de minder bedeelde kinderen een mooie tas vol
Ik snap je punt , maar zal het bij jvp allemaalquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:03 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
JvP kwam wat minder 'maximaal overdreven' over sinds ze weer met haar jongens woont. De sneer van afgelopen week kost haar punten. Het verschil met MW is dat die maar blijft janken en sippen, en tegelijk zooo verliefd is op haar jeugdvriend. Zo sta je op palen, zo loop je met krukken. Zo lig je in de ambulance, en zo zit je een paar dagen in Spanje te wijnen. En op één of andere manier matcht dat niet lekker om naar te kijken. Het is zo gearrangeerd en ongeloofwaardig allemaal.
Ik vraag me af wat MCW bedoelt met "mijn situatie leent zich op dit moment niet voor een operatie" (haar letterlijke tekst). Daar kan ik inkomen als je bv een zeer zwakke gezondheid hebt, of zwanger bent of een of andere lichamelijke behandeling ondergaat. Niet dat MCW daarover ook maar iets los hoeft te laten, begrijp me niet verkeerd. Maar vind het wel opvallend, kan me niet voorstellen dat je vanwege FOMO zoiets niet doet, vooral omdat het de kwetsbare knieeen zijn. Maar misschien dus vanwege haar lage gewicht of omdat het bedrijf om zou kunnen vallen als zij als gezicht van JN een tijdje uit de running is. Pure speculatie van mij he! Die zin viel me gewoon op. Voor hulp met de kinderen of het huis hoeft ze het niet te laten, haar vangnet lijkt meer dan goed te zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou er zit anders een aardige bult op op de foto's te zien.
Ze is met zo'n operatie maanden uit de running, dat moet je wel
Even goed regelen.
Ze had het eigenlijk destijds direct moeten doen, maar snap wel dat ze er tegenop ziet.
Niet verstandig dit maar goed, haar knie.
Is de poes er nog, ze hadden toch een poes en 2 honden. Zie hem niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:32 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze hadden in hun nieuwe huis toch kippen? En die werden door een vos oid opgegeten. Boeide ze ook niet dat die beesten snachts niet in een goed afgesloten hok zaten.
Ze is gewoon stronteigenwijs of niet eerlijk. En ik krijg steeds meer het idee dat het laatste ook weleens zo kan zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik ook dat ze het eigenlijk direct had moeten doen. Nu blijft ze steeds uitstellen, wat ik wel begrijp want ik weet hoe het is zo'n operatie.
Dat komt nooit uit.
Eens!quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik snap je punt , maar zal het bij jvp allemaal
Ook niet teveel in scène zijn gezet?
Kijk mij eens de goede moeder zijn?
Zij heeft immers haar kinderen ook van hot naar her gesleept, tig keer verhuisd, man verlaten , verliefd op een vrouw en daarna verder gegaan met de man van die vrouw?
Ik twijfel nog steeds aan de oprechtheid van jvp.
Soms is het als gescheiden ouder even slikken en weer doorgaan. Nooit je kinderen de dupe laten worden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:27 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat MCW bedoelt met "mijn situatie leent zich op dit moment niet voor een operatie" (haar letterlijke tekst). Daar kan ik inkomen als je bv een zeer zwakke gezondheid hebt, of zwanger bent of een of andere lichamelijke behandeling ondergaat. Niet dat MCW daarover ook maar iets los hoeft te laten, begrijp me niet verkeerd. Maar vind het wel opvallend, kan me niet voorstellen dat je vanwege FOMO zoiets niet doet, vooral omdat het de kwetsbare knieeen zijn. Maar misschien dus vanwege haar lage gewicht of omdat het bedrijf om zou kunnen vallen als zij als gezicht van JN een tijdje uit de running is. Pure speculatie van mij he! Die zin viel me gewoon op. Voor hulp met de kinderen of het huis hoeft ze het niet te laten, haar vangnet lijkt meer dan goed te zijn.
De liefde a.k.a. Tassendrager Timmie lijkt zelfs geen eigen baan meer te hebben en vrijwel 24/7 bij haar te kunnen zijn. En ca 50% van de tijd is de klaver toch bij hun vader.
MCW lijkt in ieder geval ook kleren voor Tim's kids te hebben ingeslagen bij Ot&Sien (want tassen voor 6 kids). Ben benieuwd of die kleintjes nu ook ingezet gaan worden. Als mama (maar vooral als ex) zijnde, zou ik die kleren denk ik direct op Vinted knallen. No way dat mijn kinderen kleren aan gaan trekken die mn ex samen met z'n nieuwe-liefde-sinds-6-maanden uit heeft gezocht (zonder dat de betreffende kinderen daar een stem in lijken te hebben gehad). Maargoed, ik ben denk ik best extreem hierin (zeker weten doe ik het echter niet want nog nooit in deze situatie geweest).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |