abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220260574
Oh de Jelies, wat vreselijk weer die Johan. Ik was alweer vergeten hoe erg het was. Va die Harrie opleidt tot een mini-me, Janneke die het weglacht, stierenrennen, zeggen dat de hond wel doodgereden mag worden. Hij heeft zichzelf weer overtroffen.

Als je die Gab en Gre Gnodde en Alice Mae hoort blèren snap je weer waar de term viswijf vandaan komt. De laatsten zijn geen influencers trouwens.
pi_220260689
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 23:01 schreef Snaky het volgende:
Oh de Jelies, wat vreselijk weer die Johan. Ik was alweer vergeten hoe erg het was. Va die Harrie opleidt tot een mini-me, Janneke die het weglacht, stierenrennen, zeggen dat de hond wel doodgereden mag worden. Hij heeft zichzelf weer overtroffen.

Als je die Gab en Gre Gnodde en Alice Mae hoort blèren snap je weer waar de term viswijf vandaan komt. De laatsten zijn geen influencers trouwens.
Ja Johan wordt afgebrand op social media. Vooral over die hond.
Ik dacht er komt vast weer een huilfilmpje van Janneke dat het niet klopt en blablabla
Her werd een post ipv filmpje maar inderdaad, het was een grapje want mensen die hem kennen weten dat hij gek is op dieren!
Tuurlijk!
Die zijn zich rot geschrokken van alle negatieve berichten
pi_220260692
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 23:01 schreef Snaky het volgende:

Say what?!
pi_220260804
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:07 schreef Fietsbel26 het volgende:
Wat de tijdlijn ook geweest mag zijn, ik vind de contrasten tussen KB (en JvP) aan de ene kant en MCW aan de andere kant wel heel groot. Waar KB & JvP bv een weekendje weg gaan naar Friesland incl 3uur half opgevouwen in de auto, vliegt MCW voor 5 dagen bussiness class naar Dubai (of spontaan naar Moraira).

Misschien dikt JvP het nu idd ook wel extra aan met bijvoorbeeld het knutselen met Rogier (Maud doet dat bij MCW met de kinderen), het vele voorlezen (bij MCW zie je de klaver veel met een tablet zitten), wandelen in het bos (MCW hing liever maximaal in de lampen) en restjes koken en eten met het bord op schoot (waarbij MCW minstens 3per week uiteten lijkt te gaan of haar moeder soep komt brengen). Dat gezegd hebbende, denk ik ook dat ze gewoon uit elkaar zijn gegroeid en/of anders in het leven zijn gaan staan. Ik denk dat ze zich alledrie verloren hebben in de poly.
En als je mcw al langer volgt weet je ook dat ze iedere avond voorleest, dat heeft ze al zo vaak gefilmd, en dat ze bij ze blijft liggen tot ze in slaap vallen. Misschien heeft ze die beelden de laatste tijd niet online gezet maar daar doe je haar mee tekort.
Ik denk dat jvp en mcw beide heel erg hun best doen om een goede moeder voor de kinderen te zijn.
Ik vond ze in de tijd van de poly ook echt liefdevol naar de bonus kinderen toe.
Wat dat betreft heeft mcw gelijk dat ze zegt dat de kinderen het hebben getroffen.
Beide dames hun leven is totaal weer veranderd, en daar moeten ze hun weg weer in vinden.
Dat heeft tijd nodig en doen ze beide op hun manier.
En of het nou weekendjes Friesland zijn( gesponsord) of dat het een vliegreis is, tsja ik denk dat als jvp een gesponsorde vliegreis aangeboden krijgt ze ook gaat.
Blijkbaar heeft mcw de financiële middelen.
pi_220260810
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:15 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Hij wil heeeeeel graag meer dingen kunnen eten. Zodat hij ook bij vriendjes kan eten, of dat zijn vader kan koken, want ook dat is ✨️anders✨️. En in april hebben ze pannenkoekendag op school en daar ligt hij nu al wakker van. Zijn juffen denken goed mee hoor. Maar eten is ook echt een sociale gelegenheid en hij kan daar niet aan mee doen.

Hij probeert het wel hoor, vorige week wou hij gehaktballetjes in de ikea, probeert dan met heel veel enthousiasme, maar gaat stuk op structuur.
Ach , wat verdrietig . Wat moeilijk als moeder om hem zo te zien worstelen.
Knap dat hij probeert!
Hoop dat het ooit makkelijker word voor hem
pi_220260813
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:
Ik zie op insta dat de Jelies nu ook een mailbox hebben met de naam: jelieshuis , want ze krijgen zoveel vragen over wonen in Spanje.

Zeg me dat ze niet ook als namaak makelaar gaan werken !
Dit account op insta had Johan al wat langer (oktober2024). Hij startte dit account voortvarend met 3 posts in korte tijd. Daarna is heel het account stilgevallen. Kennelijk zien ze nu nieuwe mogelijkheden om dat account te benutten. Misschien voor opdrachten als klusser?
pi_220260814
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Och, heftig ZQ. Voor je zoon, maar ook voor jullie/de rest van het gezin.
En ook voor jullie Nieve.

En dan kan ik me voorstellen dat je kriegel wordt van de ‘diagnose’ die DBM heeft verzonnen op heeft geschreven.
Inderdaad, maar gelukkig weten we allemaal dat Dbm graag overdrijft. Denk dat ze compleet in paniek zou raken als er echt sprake was van arfid
pi_220260978
Ik scrolde door fb en daar kwamen de Jelies voorbij met een dagverslag.

De gebroken enkel van J hoeft niet geopereerd te worden, maar is ook nog niet iets verbeterd, dus moet ze hetzelfde gips houden. Dus waar laat je de Spaans sprekende lieve vriend om vragen?
Ander gips/gipsschoen omdat ze volgende week moet vliegen.

Nou als je zo met je gebroken enkel omgaat dan kun je de vierdaagse zeker op je buik schrijven.

Ik vraag me af, dacht hier gelezen te hebben dat het met padel gebeurd was. Zouden haar botten niet last hebben van ontkalking door die pillen zwendelarij en “gezonde” levensstijl? Dan heb je bij een misstap natuurlijk zo iets gebroken/gescheurd.
pi_220261040
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:26 schreef Nieve het volgende:

Ontopic: Judith vindt het moeilijk dat B emotioneel zoveel verder is dan zij. Wat?!
Ik vind dat het nu echt ongezonde vormen begint aan te nemen hoor bij haar. Dat kind is 7!
Ze is zijn moeder, maar ze gedraagt zich als een fan met bijbehorende adoratie en alsof hij gelijkwaardig is aan haar of zelfs boven haar staat. Bizar.
Zwaaarrrrrr ongezond! Ze moet opvoed technisch echt aan de bak, want dit kan anders echt vervelend consequenties hebben.
Laatst zei ze ook al iets van: je neemt de mannelijke taken over oid..... Ik word daar echt onpasselijk van 🤢.
Zo'n ongezonde verhouding dit.
pi_220261090
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:15 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Hij wil heeeeeel graag meer dingen kunnen eten. Zodat hij ook bij vriendjes kan eten, of dat zijn vader kan koken, want ook dat is ✨️anders✨️. En in april hebben ze pannenkoekendag op school en daar ligt hij nu al wakker van. Zijn juffen denken goed mee hoor. Maar eten is ook echt een sociale gelegenheid en hij kan daar niet aan mee doen.

Hij probeert het wel hoor, vorige week wou hij gehaktballetjes in de ikea, probeert dan met heel veel enthousiasme, maar gaat stuk op structuur.
Ah wat rot en heel knap dat hij het toch steeds weer probeert. Daar mag je trots op zijn. Ik hoop dat er met de tijd toch wat verbetering in komt ⚘️
pi_220261091
Het verhaal over de enkel bij de Jelies dient denk ik om af te leiden van waar ze nav de aflevering op TV allemaal kritiek op kregen. Nu even een zielig verhaaltje, dat doet het meestal wel goed bij hun dommige volgers. Geen operatie maar niets verbeterd vind ik op zijn minst bijzonder. Maar geen gips want de reis voor de pillenmaffia moet natuurlijk wel doorgaan. Jennie en Aida gaan ook mee: zitten die ook al in de business?
pi_220261094
Judith en haar boos zijn dilemma 🤦‍♂️ alsof wanneer ik boos ben mijn kinderen naar mijn man rennen 🤦‍♂️ grenzen aangeven en boos zijn is juist opvoeden! Bizar dat deze simpele basis haar al moeite kost! Onveilig voor bob ook dat hij gewoon niet geleerd krijgt wat de veilige grenzen zijn...
En bob die emotioneel verder is dan Judith 🤦‍♂️ bizar... we kennen allemaal de beelden van bob kwaad omdat hij niet eerste werd... en bob die gefrustreerd was omdat hij van iemand een nee kreeg... Bob die overal doorheen tettert omdat uitgestelde aandacht moeilijk is..
Als Judith serieus meent dat hij verder is dan zijzelf is er echt iets flink mis in dat huishouden
pi_220261100
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:35 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Ze heeft overgangshaar 😑 en vindt het niet lief als daar iets over gezegd wordt.

Vreetpegels 😂😂
Is ook niet zo want zwanger van Lot (dus zeker geen overgang) was haar haar net zo erg.
Wat zij nodig hebben is een goede krullenkapper en een krul routine want dat is het namelijk; ze hebben bijna allemaal krullen daar.
pi_220261116
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 07:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith en haar boos zijn dilemma 🤦‍♂️ alsof wanneer ik boos ben mijn kinderen naar mijn man rennen 🤦‍♂️ grenzen aangeven en boos zijn is juist opvoeden! Bizar dat deze simpele basis haar al moeite kost! Onveilig voor bob ook dat hij gewoon niet geleerd krijgt wat de veilige grenzen zijn...
En bob die emotioneel verder is dan Judith 🤦‍♂️ bizar... we kennen allemaal de beelden van bob kwaad omdat hij niet eerste werd... en bob die gefrustreerd was omdat hij van iemand een nee kreeg... Bob die overal doorheen tettert omdat uitgestelde aandacht moeilijk is..
Als Judith serieus meent dat hij verder is dan zijzelf is er echt iets flink mis in dat huishouden
Ik dacht eerst altijd dat het en geval was van heel trots zijn op je kind en dar in doorslaan. Maar idd als ze dit meent, dan is dat behoorlijk zorgelijk. Bob heeft juist nog heel wat sturing en begeleiding nodig (prima hij is namelijk pas 7)
pi_220261124
Ik zie dat Fieke Opdam ook gereageerd heeft bij de Jelies. Waar mensen zich mee bemoeien want Janneke is een volwassen vrouw 😂 Tja ook volwassenen kunnen domme keuzes maken en de gevolgen voor de toekomst niet overzien (of willen zien). Janneke reageert alleen op enkele opmerkingen over trombose, ze heeft spuiten en goede medicatie en in het vliegtuig kan haar been omhoog. Zou ze business class vliegen? 😆
pi_220261188
Ik lees net dat Pascal even opgenomen is geweest voor een infuus. Blijft toch ook een drama daar, triest.
pi_220261211
Waar lezen jullie dat Judith vindt dat B. emotioneel verder is dan zij? Ik lees er dan over heen, vermoed ik. Ik zie het niet?

Enfin, het zou fijn voor Judith zijn als er iemand was die eerlijke feedback zou geven op haar opvoeding. Iemand van wie ze het zou aannemen. Iemand met wie ze dan ook zou kunnen sparren. Dat zou ik haar en B. echt gunnen.
pi_220261241
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:14 schreef Shuri het volgende:
Waar lezen jullie dat Judith vindt dat B. emotioneel verder is dan zij? Ik lees er dan over heen, vermoed ik. Ik zie het niet?

Enfin, het zou fijn voor Judith zijn als er iemand was die eerlijke feedback zou geven op haar opvoeding. Iemand van wie ze het zou aannemen. Iemand met wie ze dan ook zou kunnen sparren. Dat zou ik haar en B. echt gunnen.
In haar een na laatste story onderste zin.

Judith is niet het type om feedback aan te nemen.
pi_220261243
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:14 schreef Shuri het volgende:

Gewoon in haar stories, nu nog 1 er achteraan met een tekstveld er overheen dat mensen het herkennen, blablabla
pi_220261245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:04 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik lees net dat Pascal even opgenomen is geweest voor een infuus. Blijft toch ook een drama daar, triest.
Vreselijk ja, niet te doen voor haar omgeving
pi_220261249
Huh? Sanneke die een linkje van een palletbank deelt (omdat ze deze wil hebben dacht ik?) en vervolgens een palletbank die ze hebben weggeeft?! Dan zet je die toch in je tuin?
pi_220261255
Mensen, Jim is in Frankrijk. Onverwacht. Bij Lille.

De volgende update is wanneer hij daar seks heeft gehad met zijn Franse date ofzo?

Wat moeten de volgers met die informatie, anders dan ‘weer 3 stories verzonnen?’

(Retorische vraag hoor..)
pi_220261295
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:30 schreef Die_van_verderop het volgende:
Huh? Sanneke die een linkje van een palletbank deelt (omdat ze deze wil hebben dacht ik?) en vervolgens een palletbank die ze hebben weggeeft?! Dan zet je die toch in je tuin?
Denk dat ze geen plek hebben. Ze krijgen de tuinset van haar moeder, want het huis gaat in de verkoop. Ze wil wel een houten ligbed voor puber M. , want zo cute.
pi_220261313
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:28 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Gewoon in haar stories, nu nog 1 er achteraan met een tekstveld er overheen dat mensen het herkennen, blablabla
Vind die misschien nog wel erger.. dat mensen het herkennen 🤷🤔 voel me bijna raar.. ik voel me zelden schuldig over boos zijn (ook omdat ik zelden echt boos ben.. de les is juist grenzen aanleren zodat je enkel hoeft te sturen 9 van de 10x dat ik boos doe ben ik aan het sturen en niet echt boos)
Mijn kinderen weten heel goed dat ik gewoon de veilige haven ben (net als papa) maar ze weten ook dat als ik A zeg ze bij papa geen B krijgen
pi_220261327
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 08:30 schreef Die_van_verderop het volgende:
Nee met die linkjes krijgt ze 0.005 cent per klik.. dus niet perse omdat ze dit zelf wilt hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')