Nee haha maar toen was de rookworst met ananas hierbij ook al zo’n gekke combiquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😂😂
Toch niet in de zin van dat ik dit recept ook maak hoop ik?!
Ach ze heeft ook geen afrid... gewoon een moeder die in paniek schiet omdat ze vroeger zelf haar bord leeg moest etenquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:40 schreef Earring het volgende:
[..]
Oja klopt, daar haal ik het mee in de war
Dubbelquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik moest hierom gelijk aan jou denken haha
Vorige keer was dit al hilarisch.
En hoezo arfid? Dat had ze gelukkig toch niet?
Denk dat je gelijk hebt , zo zie ik het ook bij mcw.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:43 schreef Karenwalker het volgende:
Ik heb eens ff gekeken, maar de kleding voor Lot is alleen al net iets meer dan 750 euro.. en dan beweert ze hoog en laag dat ze haar kinderen niet inzet.. die vrouw is harstikke gek.
En wat betreft de poly. Ik denk dat K&J MCW enorm hebben belazerd en dat ze het gewoon niet netjes hebben gedaan… ik zie echt een gebroken vrouw en ja ze mag het misschien iets minder etaleren. Aan de andere kant denk ik ook: zij probeert zich ook maar staande te houden.. ik denk dat ze eenzaam is.. ook met al die mensen om zich heen
Dat irriteert mij ook zo gigantisch van al die influencers die hier besproken worden, dat eeuwige overdrijven van alles.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:42 schreef Dandelions het volgende:
Best irritant dat ze zegt dat kind arfid heeft.
Ik heb hier een enorm moeilijker eter, geen arfid (nooit zo genoemd) maar kan er slecht tegen dat ze zo loopt te zeuren terwijl dat kind best prima eet.
Al dat overdrijven altijd.
Net als dat kind zó weinig zou eten enz
Dat viel ook allemaal wel mee.
Sara Rebecca die bij elke kleuterdriftbui gaat meejankenquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:56 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dat irriteert mij ook zo gigantisch van al die influencers die hier besproken worden, dat eeuwige overdrijven van alles.
Michelle die met 100km per uur van een berg af skiede en crashte en nu alles in haar knie heeft afgescheurd wat je kan scheuren
DBM die extreem paniek heeft omdat er een strooiwagen langs reed in de vroege ochtend en haar dochtertje dat niets eet en daardoor helemaal ondervoed is.
AM die nooooooooit kinderen wou en er nu 8 heeft.
Sanneke die helemaal fysiek en emotioneel uitgeput is want ze heeft een muurtje 2x moeten verven
Maar wat is iemand belazeren, in welk opzicht?quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:43 schreef Karenwalker het volgende:
Ik heb eens ff gekeken, maar de kleding voor Lot is alleen al net iets meer dan 750 euro.. en dan beweert ze hoog en laag dat ze haar kinderen niet inzet.. die vrouw is harstikke gek.
En wat betreft de poly. Ik denk dat K&J MCW enorm hebben belazerd en dat ze het gewoon niet netjes hebben gedaan… ik zie echt een gebroken vrouw en ja ze mag het misschien iets minder etaleren. Aan de andere kant denk ik ook: zij probeert zich ook maar staande te houden.. ik denk dat ze eenzaam is.. ook met al die mensen om zich heen
Die beelden in het PSV-stadion, dat was toch niet met Koen? En van Spanje zijn geen beelden, maar wel door andere flu's bevestigd toch dat ze daar op haar moesten wachten omdat ze met een andere man was? Het was gewoon één grote rommel in de poly, dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Koen en Jvp hielden ook geheim dat zij nog wel een relatie hadden, ze gaven aan dat ze alle 3 uit elkaar waren.
Dat jvp en Koen elkaar toch nog zagen werd ook niet out in the open verteld. Wat dat betreft vond ik die move ook niet helemaal fair.
Denk dat mcw zich daar ook echt wel bedrogen heeft gevoeld. En of zij tijdens de relatie met jvp en kb echt vreemd is geweest met Tim is nooit echt bewezen,
Denk idd wel dat wij hier niet of nooit achterkomen wat er daadwerkelijk is gebeurd.
Ik blijf erbij dat ze alle 3 "schuld" hebben in het mislukken van de poly
Wauw, bedankt voor deze tip! 🤩quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:44 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Bij Mollygram kan je favorieten invoeren, scheelt je veel typen 😉
Maar echt, hoeveel flu's mogen shoppen bij O&S? Een behoorlijk aantal toch? Nou gaat kleding een behoorlijk aantal keer over de kop (prehistorisch lang geleden had ik een bijbaan in de kinderkleding, en was het gemiddeld 4x dus verkoop 100, inkoop 25, geen idee wat het nu is). Maar als Lot al voor 750 euro heeft, Jet dan waarschijnlijk ook, dan gaat er dus voor een enorm bedrag aan kleding naar de flu's.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:43 schreef Karenwalker het volgende:
Wat zou het toch leuk zijn als er een analyse op haar volgers werd gedaan. Wat zijn nepprofielen, welke profielen komen uit China en omgeving, en wie zijn de echte volgers. En dat dit dan gedeeld wordt met het Denkteam.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:53 schreef Overrozen14 het volgende:
Huh ineens heeft de AM er veel volgers bij. Geloof er niks van.
Laatste zei ze toch al leuk als we de 100.000 halen dit jaar.
Die beelden in het stadion waren inderdaad niet met Koen, dat was met Tim. En dat was al ver voordat het op insta begon op te vallen dat de poly toch niet zo hosanna was. En mocht het zo zijn dat KB en JvP in die tijd al meer een setje waren dan snap ik de aankoop van de boerderij niet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:27 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Die beelden in het PSV-stadion, dat was toch niet met Koen? En van Spanje zijn geen beelden, maar wel door andere flu's bevestigd toch dat ze daar op haar moesten wachten omdat ze met een andere man was? Het was gewoon één grote rommel in de poly, dat is wel duidelijk.
Vriendinnie was ziek toch?quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:14 schreef IlseMarije het volgende:
Ik las vanmiddag op threads dat DBM de kinderen in de vakantie minder gezien had en nu zin had om iets leuks te doen. Ze was toch alleen op de zondag weg en waren de kinderen toen niet mee om toe te kijken?
Ik herinner me ook nog een operatie aan haar stembanden/amandelen die op korte termijn zou moeten. Ook nooit weer iets over gehoord.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:33 schreef Mirp het volgende:
Ach ja en zo heeft Michelle iedere keer een excuus om die operatie aan haar knie niet te doen.
Daar ben ik het zeker mee eens. Feit is alleen dat niemand weet wat er is gebeurd. Dat weten zij met z’n drieën. En Iris ook denk ik, die blijft stoken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:36 schreef Karenwalker het volgende:
Ik was er ook niet bij, maar als je met zijn drieën in een relatie zit en daar afspraken in hebt en 2 van de drie maken het ineens een 2 relatie en laten jou overal buiten dan is het net zo goed belazeren.
Of kijk maar naar sister wives waar hij 4 vrouwen had maar toch de vierde vrouw boven de drie andere verkoos en hiermee veel verdriet deed
Revalidatie na zo'n kniebanden/meniscus operatie is 6 tot 9 maanden. Dat past nu niet in haar leven waarschijnlijk, maar ik denk dat het nooit gelegen komt. Lijkt me ook dat het eerder erger ipv beter wordt als je ermee doorloopt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Een en al speculaties dus... misschien even afwachten of ze het uit gaat leggen waarom nu geen operatie, alhoewel ze dat idd niet verplicht is om te zeggen.
Soms denk ik echt; wat zijn sommige mensen toch vreselijk hard met hun oordeel.
Jammer vind ik dat het is al zo'n bizarre wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |