abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220240361
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mwah, ik geloof dat weinigen echt voor het Iraanse regime zijn, ik denk verreweg de meesten hier wel tegen.

Maar daarnaast speelt een énorme antipathie jegens de regering Trump natuurlijk een grote rol waardoor men in een soort spagaat zit: aan de ene kant hopen ze dat het Iraanse regime valt, maar tegelijkertijd gunt men Trump dat succes niet.
Wat ik vooral zie is een dwangmatige neiging om elke vorm van kritiek op het handelen van de regering Trump af te doen als antipathie. Er valt genoeg af te dingen op deze operatie. Er lijkt echt geen duidelijk afgebakend doel te zitten en dat is een enorme gok, in ieder geval vanuit de VS. Je ziet alweer zwalkend beleid waarbij Trump met veel bravoure van alles verkondigd en Hegseth wat doelpalen mag gaan verstoppen om uiteindelijk maar nergens op afgerekend te worden. We spreken hier in nederland ook niet van "JDS" bij elke vorm van kritiek op het kabinet Jetten. Zou me ook heel ongezond lijken dat soort stompzinnig Pavlovgedrag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 16:29:10 #102
8781 crew  Frutsel
pi_220240366
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou dat ze steeds het verhaal aanpassen duidt niet op een duidelijk plan.
De sponsor van terreur (Houthi's, Hezbollah, Hamas etc) stoppen in het belang van het Midden-Oosten, lees: Israel. Wellicht dat Saoedie Arabie ook wel een vinger in de pap had want die zitten niet op een nucleair iran te wachten. Want als zij die bom hebben moeten zij hem eigenlijk ook wel hebben.

Ik ben zelf ook tegenstander van verdere verspreiding van die wapens al denk ik inmiddels wel dat Oekraine ze ook had moeten houden. En dat mag koste wat het kost voorkomen worden

Maar de derde reden is vermoedelijk hun eigen macht, geld, olie etc... om er zelf rijker van te worden en wellicht de regio/concurrenten te destabiliseren om MAGA. :)
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 16:29:43 #103
8781 crew  Frutsel
pi_220240370
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:27 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ja zet dan door anders kan men over 2 jaar weer Iran aanvallen.
Dat zei Trump ook al...dan komen we gewoon weer terug. Misschien nog net aan het einde van zijn 2e termijn
  maandag 2 maart 2026 @ 16:31:16 #104
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220240381
twitter

Een interessant overzicht van de doelen en de effectiviteit van de Israëlische aanvallen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Qarrad op 02-03-2026 16:52:25 ]
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 16:33:29 #105
8781 crew  Frutsel
pi_220240388
quote:
Speaking earlier with CNN’s Jake Tapper, President Donald J. Trump said regarding Operation Epic Fury, the ongoing strike campaign against Iran, “We’re knocking the crap out of them - I think it’s going very well. It’s very powerful. We’ve got the greatest military in the world
Voor de volgende TT :)
'We’re knocking the crap out of them'
  maandag 2 maart 2026 @ 16:33:46 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220240390
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]
De sponsor van terreur (Houthi's, Hezbollah, Hamas etc) stoppen in het belang van het Midden-Oosten, lees: Israel. Wellicht dat Saoedie Arabie ook wel een vinger in de pap had want die zitten niet op een nucleair iran te wachten. Want als zij die bom hebben moeten zij hem eigenlijk ook wel hebben.

Ik ben zelf ook tegenstander van verdere verspreiding van die wapens al denk ik inmiddels wel dat Oekraine ze ook had moeten houden. En dat mag koste wat het kost voorkomen worden

Maar de derde reden is vermoedelijk hun eigen macht, geld, olie etc... om er zelf rijker van te worden en wellicht de regio/concurrenten te destabiliseren om MAGA. :)
De redenen snap ik wel.

Maar hoe ze dat gaan bereiken is niet duidelijk.
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 16:35:11 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220240397
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In die quote die jij deelt staat niet dat de VS het niet meer weet, dat lees jij er zelf in. Men laat het simpelweg niet alles over het doel van de oorlog los. Dat is niet meer dan logisch, waarom zouden ze dat doen?
A: Als justificatie van de oorlog voor het eigen publiek
B: Iran een optie geven om het bloedvergieten te stoppen

kan er nog wel wat bedenken gok ik maar druk druk

waarom zou je het in godsnaam geheim houden?
wie doet dat ooit?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 2 maart 2026 @ 16:37:23 #108
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220240406
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:28 schreef Monolith het volgende:

[..]
Wat ik vooral zie is een dwangmatige neiging om elke vorm van kritiek op het handelen van de regering Trump af te doen als antipathie. Er valt genoeg af te dingen op deze operatie. Er lijkt echt geen duidelijk afgebakend doel te zitten en dat is een enorme gok, in ieder geval vanuit de VS. Je ziet alweer zwalkend beleid waarbij Trump met veel bravoure van alles verkondigd en Hegseth wat doelpalen mag gaan verstoppen om uiteindelijk maar nergens op afgerekend te worden. We spreken hier in nederland ook niet van "JDS" bij elke vorm van kritiek op het kabinet Jetten. Zou me ook heel ongezond lijken dat soort stompzinnig Pavlovgedrag.
We weten allemaal hoe bepaalde mensen denken over Trump. Als je termen gebruikt zoals 'Pete Douchebag' en 'demente Donnie' dan spreekt dat natuurlijk boekdelen. Hier speelt dus wel degelijk antipathie een grote rol.

Ik zou verder niet weten of men een afgebakend doel heeft, ik ga ervan uit van wel anders zouden de VS en Israël dit niet zomaar ondernemen. De opbouw naar deze oorlog is ook al weken aan de gang.
quote:
88s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:35 schreef sp3c het volgende:

[..]
A: Als justificatie van de oorlog voor het eigen publiek
B: Iran een optie geven om het bloedvergieten te stoppen

kan er nog wel wat bedenken gok ik maar druk druk

waarom zou je het in godsnaam geheim houden?
wie doet dat ooit?
Omdat we daarmee de tegenstander wijzer maakt. Stel dat de VS en Israël hebben afgesproken eerst via de lucht zoveel mogelijk onschadelijk te willen maken en daarna een tóch een grondoffensief te willen beginnen. Dan ga je dat van te voren natuurlijk niet aankondigen. Dan kan het Iraanse regime daar nu al op inspelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220240413
quote:
12s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:26 schreef Vallon het volgende:
Ik vrees net als voor de Venezolanen voor de Iraniërs ....
[..]
Het enige doel lijkt daarmee reuring veroorzaken (afleiden?) want Khamenei doden is hooguit dan de weg vrijmaken voor de volgende gestoorde gids (die zich wel beter zal weten in te graven).
En dan had Trump 3 andere leiders in de gedachte die het stokje zouden moeten overnemen maar helaas zijn die inmiddels ook opgeruimd.

Wat natuurlijk ook vreemd is dat die aanval een paar maanden volgens Trump zo eem groot succes was dat Iran voor jaren hun atoom programma zou zijn vernietigd.

Ondertussen rommelt het in Irak, Pakistan, Libanon etc waar opstanden ontstaan tegen de VS

Mag toch hopen dat de VS een strategie heeft om dit tot een goed einde te brengen ipv te doos van Pandora te hebben geopend.

En aangezien eerdere interventies in het mo is mijn vetrouwen niet al te groot. En als M de Kruif het een zeer groot risico vind en er weining vertrouwen in heeft dan zegt dat toch wel iets.
  maandag 2 maart 2026 @ 16:39:41 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220240422
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:37 schreef HowardRoark het volgende:
Als je termen gebruikt zoals 'Pete Douchebag' en 'demente Donnie' dan spreekt dat natuurlijk boekdelen.
Maar TimmerFrans ist VERBOTEN!!!!!!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220240424
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:31 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Een interessant overzicht van de doelen en de effectiviteit van de Israëlische aanvallen.
Ben ik de enige die geen tweet ziet?
Zonder wrijving geen glans
pi_220240434
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Daarom moet je je eigen setje gevolgde accounts cultiveren en alleen hun berichten volgen en niet zomaar rondzoeken op X. Kost wat werk, maar je hebt zo je eigen, betrouwbare, streaming nieuwsdienst. Accounts die onverhoopt toch bullshit posten of gaan posten die ontvolg je natuurlijk meteen weer.
Weet je nog, zo'n 2 of 3 jaar terug, toen ik met enige regelmaat twijfelachtige bronnen postte? Bleek achteraf niet echt betrouwbaar te zijn, aangezien ze met regelmaat onzin de wereld in slingeren. Sindsdien heb ik ze allemaal weggefilterd. Heeft allemaal wat tijd en moeite gekost, maar het verschil is echt duidelijk zichtbaar.

Tikje offtopic maar dit moest ik ff kwijt :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_220240440
quote:

[..]
We weten allemaal hoe bepaalde mensen denken over Trump. Als je termen gebruikt zoals 'Pete Douchebag' en 'demente Donnie' dan spreekt dat natuurlijk boekdelen. Hier speelt dus wel degelijk antipathie een grote rol.

Ik zou verder niet weten of men een afgebakend doel heeft, ik ga ervan uit van wel anders zouden de VS en Israël dit niet zomaar ondernemen. De opbouw naar deze oorlog is ook al weken aan de gang.
[..]
Omdat we daarmee de tegenstander wijzer maakt. Stel dat de VS en Israël hebben afgesproken eerst via de lucht zoveel mogelijk onschadelijk te willen maken en daarna een tóch een grondoffensief te willen beginnen. Dan ga je dat van te voren natuurlijk niet aankondigen. Dan kan het Iraanse regime daar nu al op inspelen.
In de tussentijd dat de beste stuurlui aan wal staan, vieren Iraniërs wereldwijd feest.
Daar putten we dan maar hoop uit :) die zijn 'het oranje varken' maar wat dankbaar.

twitter
  maandag 2 maart 2026 @ 16:42:34 #114
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220240445
quote:
bron: nu.nl
Iran: 'We zullen raketten op Cyprus afvuren om Amerikanen te dwingen te vertrekken'
Commandant van de Iraanse Revolutionaire Garde (IRGC), Ibrahim Jabari, heeft volgens persbureau Tasnim gezegd dat Iran van plan is raketten op Cyprus af te vuren.
Maar goed dat Cyprus geen lid is van de NATO, anders konden handschoenen uit doen en de laarzen aantrekken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 2 maart 2026 @ 16:42:53 #115
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220240450
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:40 schreef Haags het volgende:

[..]
Ik zie hem ook niet nee.
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 16:43:38 #116
8781 crew  Frutsel
pi_220240453
quote:

[..]
Ik heb Q al gedm'ed met de oplossing, maar ik zal hem even aanpassen

edit: oops, tweet is gedelete, werkt nu ook niet meer

update: Qarrad heeft um gefixt _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door Frutsel op 02-03-2026 16:54:21 ]
pi_220240460
Geweldige gevoel voor humor heeft Bibi

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 16:46:53 #118
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220240472
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:44 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Daar is 'ie wel wat te laat mee, gezien de tienduizenden doden die al zijn gevallen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 2 maart 2026 @ 16:47:10 #119
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220240475
quote:

[..]

[..]
Je verwart nu het doel met de tactiek en strategie om er te komen.

Dat ze niet zeggen welke baard en doel ze nu weer gaan bombarderen is helder. Maar zomaar een ander land gaan bombarderen zonder het doel publiekelijk te laten weten is zeer ongebruikelijk in een democratie en eigenlijk ook in een dictatuur.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 2 maart 2026 @ 16:53:49 #120
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220240505
quote:

[..]
Lieve mensen, met dank aan het signaal van Frutsel is het gerepareerd :)
  maandag 2 maart 2026 @ 16:54:15 #121
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220240508
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Weet je nog, zo'n 2 of 3 jaar terug, toen ik met enige regelmaat twijfelachtige bronnen postte? Bleek achteraf niet echt betrouwbaar te zijn, aangezien ze met regelmaat onzin de wereld in slingeren. Sindsdien heb ik ze allemaal weggefilterd. Heeft allemaal wat tijd en moeite gekost, maar het verschil is echt duidelijk zichtbaar.

Tikje offtopic maar dit moest ik ff kwijt :7
Nice!

Ja het lastigst zijn de accounts die 98% van de tijd accuraat zijn en soms in al hun enthousiasme (of erger, met opzet) de mist ingaan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 2 maart 2026 @ 16:54:53 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220240511
De echte klap moet nog komen volgens Donald.

Waarom deed je dat niet meteen dan?
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 16:55:33 #123
8781 crew  Frutsel
  maandag 2 maart 2026 @ 16:57:29 #124
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220240547
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nice!

Ja het lastigst zijn de accounts die 98% van de tijd accuraat zijn en soms in al hun enthousiasme (of erger, met opzet) de mist ingaan.
Ik vind het lastigst momenteel om de AI-gegenereerde shit tussen alle andere shit vandaan te filteren. Vandaag echt een aantal eng goed gegenereerde filmpjes gezien weer die er zelfs oud en schokkerig uitzagen en alles.

Nu was het al schokkend hoe snel mensen erin trapten voordat deze factor in het spel kwam, nu is het hek helemaal van de dam. Wat mij betreft wordt het strafbaar om AI zonder watermerk o.i.d. te posten. Ik denk serieus dat onze beschaving ervan afhangt.
pi_220240562
twitter
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 16:59:15 #126
8781 crew  Frutsel
pi_220240566
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Gelukkig is iedereen tijdens het WK veilig in Mexico en de VS

Alle wedstrijden naar Canada graag.
  maandag 2 maart 2026 @ 16:59:34 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220240570
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 12:26 schreef Homey het volgende:

[..]
Die hele regio is helemaal klaar met die Mullah gasten.

Wat hier ook speelt is het religieuze aspect: Shia versus Sunni.
Dat gezeik gaat al 1500 jaar nergens om.
heb je ooit verdiept in wat het verschil is?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220240582
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220240587
NOS Teletekst 131

Rutte:Europa "volledig achter VS"

 Europa staat "volledig achter" de
acties van de VS in Iran.Dat zegt NAVO-
chef Rutte in een interview met de BBC.
Rutte noemt het Iraanse regime
terroristisch.Hij benadrukt dat het
regime een bedreiging vormt voor
Europa,Israël en de omliggende regio.

Met zijn opmerkingen gaat Rutte voorbij
aan kritische opmerkingen uit Europese
landen.Zo keurde Spanje het ingrijpen
in Iran expliciet af.De Britse premier
Starmer zei eerder dat de VS Britse
bases mogen gebruiken voor "defensieve"
acties,maar dat het VK niet deelneemt
aan offensieve aanvallen.

Rutte benadrukte dat de NAVO niet
betrokken was bij de aanvallen op Iran.
pi_220240593
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:01 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Score van Kuwait is nog steeds hoger.
Oh wacht.
pi_220240605
Vanavond Iraanse ambassadeur in Nieuwsuur.
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 17:07:11 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220240611
quote:

[..]

[..]
Wat een raar verhaal, je hoeft het oplan niet online te zetten

Gewoon generiek wat zijn we nu ongeveer aan het doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 2 maart 2026 @ 17:08:05 #133
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_220240616
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:02 schreef Tjoent het volgende:
NOS Teletekst 131

Beetje matig dit.
  maandag 2 maart 2026 @ 17:08:26 #134
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220240619
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Or robotje easyjetten.

Kom op man. Alles of niks.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220240622
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:59 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat gezeik gaat al 1500 jaar nergens om.
heb je ooit verdiept in wat het verschil is?
Ja en ik concludeer dat het allebei een bedacht sprookje is van een clubje oude gasten die een sneu leven hadden ergens in de zandbak.
  maandag 2 maart 2026 @ 17:09:09 #136
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220240623
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Or robotje easyjetten.

Kom op man. Alles of niks.
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:44 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Klopt als een bus.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220240625
Rutte is wel echt een mega cuck geworden zeg. Gewoon spreekpop van de VS. Zielig wel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 2 maart 2026 @ 17:10:22 #138
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220240627
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:02 schreef Tjoent het volgende:
NOS Teletekst 131

De NAVO verklaart hiermee dus dat de internationale rechtsorde vanaf heden wordt bepaald door het recht van de sterkste. Dat wisten we al een beetje sinds Trump maar gewoon doet wat hij wil, maar nu wordt dat dus geaccepteerd door de NAVO.

Even los van de ellende in Iran en de dreiging die van die staat uitgaat, is dit wel een breuk met het internationale recht die verstrekkende gevolgen gaat hebben.

Zeer zorgelijk.
  maandag 2 maart 2026 @ 17:11:54 #139
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_220240635
quote:
Trump: 'De grote golf moet nog komen'
In een telefonisch interview met CNN zegt Trump dat het Amerikaanse leger Iran "tot moes slaat", maar dat de "grote golf" nog moet komen.

Trump: "We zijn nog niet eens echt begonnen met de grote golven. De echte klap moet nog komen. Die komt binnenkort."
pi_220240641
Het is tamelijk ondoordacht. Trump loopt, zoals altijd te schreeuwen, en Hegseth weet gewoon niet wat ie nou verder moet gaan doen. Het doel was Iran na 1-2 dagen weer aan de onderhandelingstafel te krijgen, geen regime change en het opblazen van de nucleaire faciliteiten. Oké, en nu dan? Iran kan dit gewoon het beste gaan uitzitten, want met alleen air strikes ga je niks teweeg brengen.
pi_220240642
Keyvan Shahbazi over Khamenei, internationaal recht en regime change
De GeenStijl Podcast · Episode
pi_220240643
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:11 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Mss wilde hij zeggen "ik ga binnenkort weer golven".
Je weet het nooit met Donald.
pi_220240646
Ik verwacht wel veel sleeper cells de komende jaren.
pi_220240650
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:09 schreef Discombobulate het volgende:
Rutte is wel echt een mega cuck geworden zeg. Gewoon spreekpop van de VS. Zielig wel.
Nee, dit is praten naar de hand van Trump.

Rutte weet precies hoe hij die clown moet bespelen.
pi_220240655
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:13 schreef Discombobulate het volgende:
Het is tamelijk ondoordacht. Trump loopt, zoals altijd te schreeuwen, en Hegseth weet gewoon niet wat ie nou verder moet gaan doen. Het doel was Iran na 1-2 dagen weer aan de onderhandelingstafel te krijgen, geen regime change en het opblazen van de nucleaire faciliteiten. Oké, en nu dan? Iran kan dit gewoon het beste gaan uitzitten, want met alleen air strikes ga je niks teweeg brengen.
Naja, op zich wel schade aan de wapenindustrie e.d. natuurlijk.
Maar ik zie ook niet echt een plan.
Mss dat ze nog bezig zijn met ChatGPT om dat uit te werken.
  maandag 2 maart 2026 @ 17:16:34 #146
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220240665
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
De NAVO verklaart hiermee dus dat de internationale rechtsorde vanaf heden wordt bepaald door het recht van de sterkste. Dat wisten we al een beetje sinds Trump maar gewoon doet wat hij wil, maar nu wordt dat dus geaccepteerd door de NAVO.

Even los van de ellende in Iran en de dreiging die van die staat uitgaat, is dit wel een breuk met het internationale recht die verstrekkende gevolgen gaat hebben.

Zeer zorgelijk.
Het wachten is op het moment dat Trump Denemarken ‘tot moes slaat’ en het gejank dat daarop staat te volgen
The End Times are wild
pi_220240666
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 14:56 schreef capricia het volgende:
In de VS is sinds gisteren #SendBarron trending op X. :D
Ik zou het willen aanvullen met #SendBannon.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 2 maart 2026 @ 17:16:43 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220240667
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:08 schreef Homey het volgende:

[..]
Ja en ik concludeer dat het allebei een bedacht sprookje is van een clubje oude gasten die een sneu leven hadden ergens in de zandbak.
Sunnis (~85-90%) believe in electing leaders (Caliphs), while Shias (~10-15%) believe leadership should remain in Muhammad's family (Imams)

thats it, en ze moorden elkaar daar voor uit!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220240668
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Naja, op zich wel schade aan de wapenindustrie e.d. natuurlijk.
Maar ik zie ook niet echt een plan.
Mss dat ze nog bezig zijn met ChatGPT om dat uit te werken.
Ik denk dat mensen niet heel goed beseffen hoe groot die schade daadwerkelijk is versus hoe het lijkt hoe het via de media aan ons gegeven is. Je hebt een gigantisch land met gigantisch veel inwoners en wapens. Ondanks dat Rusland vier jaar verder is, en we dagelijks wel filmpjes zijn van dingen die worden opgeblazen, zijn die nu ook gewoon nog bezig en kunnen ze nog steeds veel schade toebrengen.
  maandag 2 maart 2026 @ 17:18:15 #150
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220240671
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
Sunnis (~85-90%) believe in electing leaders (Caliphs), while Shias (~10-15%) believe leadership should remain in Muhammad's family (Imams)

thats it, en ze moorden elkaar daar voor uit!
Daar zijn protestanten en katholieken ook niet vies van.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')