abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220240051
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 14:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
20 tot 50 duizend dollar kost zo'n Puch Shahed. Beetje afweer raket (Patriot en zulks) paar miljoen. In Oekraïne worden stokoude, al jaren uitgefaseerde Cheeta's daar voor gebruikt, die volgens mij redelijk succesvol zijn tegen drones. Maar daar zijn er niet veel meer van. Rheinmetall is ook volop bezig met de ontwikkeling van goedkopere anti-drone wapens. En oa Israël en de Britten zijn bezig met lasers. Maar dat is op dit moment nog te kleinschalig of nog in ontwikkeling, dus daar schiet ( :s) ) je voor nu weinig mee op.
Er wordt van alles voor gebruikt, F16s, helikopters, airburst, interceptor drones, allerlei mobiele eenheden met anti drone geweren
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 15:45:16 #52
8781 crew  Frutsel
pi_220240073
4 Amerikaanse doden nu?
pi_220240080
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:45 schreef Frutsel het volgende:
4 Amerikaanse doden nu?
Si.
pi_220240089
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
[..]
Echt wtf. Je stort een regio die groter is dan Europa in oorlog en chaos maar je doelen zijn onduidelijk en wat het plan is ook.
Het voornaamste doel was/is dat Iran geen beschikking krijgt over een kernwapen en de regio niet terroriseert plus wat vergelding voor Amerikaanse slachtoffers en die bij bondgenoten door de jaren heen. Dat heb ik wel meegekregen op CNN.
pi_220240092
quote:

[..]
[..]
Echt wtf. Je stort een regio die groter is dan Europa in oorlog en chaos maar je doelen zijn onduidelijk en wat het plan is ook.
Ik heb ook wel te doen met Amerikaanse militairen en defensie-ambtenaren die het moeten doen met orders van Pete Douchebag en demente Donnie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220240099
Israel gaat natuurlijk de boots leveren
pi_220240101
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:48 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik heb ook wel te doen met Amerikaanse militairen en defensie-ambtenaren die het moeten doen met orders van Pete Douchebag en demente Donnie.
Ik vermoed dat de enige reden dat ze ook maar één vinger uitsteken het loonstrookje is. Dat was in 2001 en 2003 wel anders.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_220240107
quote:
Billy Joel schrijft normaal eerst de muziek en dan de tekst.
Bij dit nummer heeft hij die werkwijze om moeten draaien ;)
  maandag 2 maart 2026 @ 15:50:42 #59
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220240112
twitter

Als je identiteit zo wisselt naar gelang het voordeel dat je van de respectievelijke opties trekt, dan is je ideologische overtuiging misschien toch niet zo solide als je propageert in je video's, madame :')
pi_220240118
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:49 schreef byah het volgende:
Israel gaat natuurlijk de boots leveren
Dit lijkt me totale onzin. De causality rate zal veel te hoog worden om dit een acceptabel plan te maken voor de relatief kleine bevolking van Israël.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_220240132
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:51 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dit lijkt me totale onzin. De causality rate zal veel te hoog worden om dit een acceptabel plan te maken voor de relatief kleine bevolking van Israël.
Ze hebben wel meer ervaring dan Amerikanen op dit vlak. Die zijn de laatste jaren vooral vanuit de lucht bezig geweest.
  maandag 2 maart 2026 @ 15:54:02 #62
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220240137
Het is toch wel opmerkelijk om te zien dat er zo snel de wordt geconcludeerd dat de VS het niet meer zou weten. Ik vraag mij dan ook af op basis waarvan dit soort conclusies worden getrokken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220240139
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:54 schreef HowardRoark het volgende:
Het is toch wel opmerkelijk om te zien dat er zo snel de wordt geconcludeerd dat de VS het niet meer zou weten. Ik vraag mij dan ook af op basis waarvan dit soort conclusies worden getrokken?
Wensdenken.
pi_220240144
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:49 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik vermoed dat de enige reden dat ze ook maar één vinger uitsteken het loonstrookje is. Dat was in 2001 en 2003 wel anders.
Nou vooral omdat je als militair je orders gewoon hebt uit te voeren, ook al vind je ze stompzinnig.
  maandag 2 maart 2026 @ 15:56:45 #65
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220240152
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ze hebben wel meer ervaring dan Amerikanen op dit vlak. Die zijn de laatste jaren vooral vanuit de lucht bezig geweest.
Mja, het Iraanse regime heeft vooral aangetoond erg goed te zijn in het neermaaien van de eigen burgers.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220240158
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:54 schreef R_Nest het volgende:

[..]
Wensdenken.
Net als met Venezuela. Zou een chaos worden, burgeroorlog, complete anarchie blablabla.
Niks van uitgekomen natuurlijk.
pi_220240160
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik denk dat je veel meer hebt aan de (wat minder verse) ervaringen uit Afghanistan en Irak.

Los daarvan, de inschatting is dat je minimaal 100k man nodig hebt? Dat is 62% van het actieve personeel.

De hamvraag is alleen of het Amerikaanse goyim zich (weer) laat strikken. Ik hoop (en denk) van niet.
  maandag 2 maart 2026 @ 15:57:45 #68
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_220240164
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:50 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Als je identiteit zo wisselt naar gelang het voordeel dat je van de respectievelijke opties trekt, dan is je ideologische overtuiging misschien toch niet zo solide als je propageert in je video's, madame :')
Naja, dat is wel het voordeel van meerdere paspoorten bezitten :Y
pi_220240165
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Het voornaamste doel was/is dat Iran geen beschikking krijgt over een kernwapen en de regio niet terroriseert plus wat vergelding voor Amerikaanse slachtoffers en die bij bondgenoten door de jaren heen. Dat heb ik wel meegekregen op CNN.
Ja dat gaat geweldig vooralsnog. :') |:( .

Ik laat geen traan om de regering van Iran en zou ook een omwenteling willen maar zijn uitspraken gaan helemaal nergens over. Hoezo is het doel niet regime change.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 2 maart 2026 @ 15:58:19 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220240170
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:57 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik denk dat je veel meer hebt aan de (wat minder verse) ervaringen uit Afghanistan en Irak.

Los daarvan, de inschatting is dat je minimaal 100k man nodig hebt? Dat is 62% van het actieve personeel.

De hamvraag is alleen of het Amerikaanse goyim zich (weer) laat strikken. Ik hoop (en denk) van niet.
Wat bedoel je hier precies mee?
pi_220240177
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:57 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Net als met Venezuela. Zou een chaos worden, burgeroorlog, complete anarchie blablabla.
Nee klopt, daar zit het regime nog gewoon. Enkel zonder Maduro.
pi_220240187
quote:
Pistolen Pietje zijn eigen persconferentie.
Dat is juist het ergerlijke. Hij zegt het letterlijk.
Dit is een klap in het gezicht van de Iraanse oppositie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  maandag 2 maart 2026 @ 16:00:15 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220240190
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:59 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nee klopt, daar zit het regime nog gewoon. Enkel zonder Maduro.
Dat zal hier dan ook wel de uitkomst gaan zijn.
pi_220240191
quote:
Ze zullen wel wat filmpjes zien van iraanse raketten die in Israel en buurlanden burgerdoelen raken en dat verwarren met Iran die keihard terugslaat. Mede door de internet blackout zullen ze er totaal geen beeld bij hebben hoe zwaar Iran geraakt wordt.

Nieuws dat ze bijvoorbeeld 3 van hun 1600+ gevechtsvliegtuigen zijn verloren is natuurlijk ook een zware mokerslag voor Amerika. Begin van het einde.

Dus vanuit de vrije landen zie je alles, vanuit Iran zie je propaganda en links en rechts wat beelden die Iran ontsnappen. Vul dat aan met een stukje wensdenken en haat aan het westen en je hebt de gemiddelde pro-mullah FOK!er wel goed in beeld.
  maandag 2 maart 2026 @ 16:02:31 #75
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220240196
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Pistolen Pietje zijn eigen persconferentie.
Dat is juist het ergerlijke. Hij zegt het letterlijk.
Dit is een klap in het gezicht van de Iraanse oppositie.
Wat zei hij dan precies waaruit dit blijkt?
  maandag 2 maart 2026 @ 16:03:05 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220240202
quote:
19s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:00 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Ze zullen wel wat filmpjes zien van iraanse raketten die in Israel en buurlanden burgerdoelen raken en dat verwarren met Iran die keihard terugslaat. Mede door de internet blackout zullen ze er totaal geen beeld bij hebben hoe zwaar Iran geraakt wordt.

Nieuws dat ze bijvoorbeeld 3 van hun 16000+ gevechtsvliegtuigen zijn verloren is natuurlijk ook een zware mokerslag voor Amerika. Begin van het einde.

Dus vanuit de vrije landen zie je alles, vanuit Iran zie je propaganda en links en rechts wat beelden die Iran ontsnappen. Vul dat aan met een stukje wensdenken en haat aan het westen en je hebt de gemiddelde pro-mullah FOK!er wel goed in beeld.
Dus je ben meteen pro-Ayatollah als je denkt dat de VS hier wellicht inschattingsfouten maakt?
pi_220240206
quote:
13s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mja, het Iraanse regime heeft vooral aangetoond erg goed te zijn in het neermaaien van de eigen burgers.
Ik doelde op Israël.
pi_220240219
quote:
13s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat bedoel je hier precies mee?
Geen idee, opgepikt uit de communicatie van Epstein en vriendjes.
  maandag 2 maart 2026 @ 16:05:30 #79
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220240221
quote:
19s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:00 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Nieuws dat ze bijvoorbeeld 3 van hun 1600+ gevechtsvliegtuigen zijn verloren is natuurlijk ook een zware mokerslag voor Amerika. Begin van het einde.

Mwah, ik geloof dat weinigen echt voor het Iraanse regime zijn, ik denk verreweg de meesten hier wel tegen.

Maar daarnaast speelt een énorme antipathie jegens de regering Trump natuurlijk een grote rol waardoor men in een soort spagaat zit: aan de ene kant hopen ze dat het Iraanse regime valt, maar tegelijkertijd gunt men Trump dat succes niet.
  maandag 2 maart 2026 @ 16:06:04 #80
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220240223
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:04 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Geen idee, opgepikt uit de communicatie van Epstein en vriendjes.
:')_!
pi_220240225
twitter
pi_220240227
quote:

[..]
[..]
Je ziet het frame direct helder worden: Trump zegt dat het Iraanse volk nu de straat op moet om regime change te forceren, want wij geven jullie nu de kans. Hegseth zeg dat het niet hun doel is.
Kortom, als het niet gebeurt, dan kunnen ze de schuld direct bij het noodleidende Iraanse volk leggen. Die wilden blijkbaar niet hard genoeg. Terwijl miljoenen en miljoenen Iraniërs gewoon fan waren van het huidige regime.

Heb ook het idee dat ze gewoon weer stront aan het gooien zijn om alle redenen te hebben. Oorlog is gestart om kernwapens. Oorlog is gestart om Iraanse volk te bevrijden. Oorlog is gestart om election interference. Regime change wel een doel. Niet het doel. Oorlog is helemaal niet door ons gestart ( :') ) etc etc.

De werkelijke reden is ongetwijfeld wat eenvoudiger. Alle golfstaatjes hebben miljarden aan de Trumpjes gegeven. Een vliegtuig, crypto, speelgeld om 'te investen'. Dit is wat ze gekocht hebben. Iran opruimen als 'force in the region'.

Ik hoop dat het Iraanse volk in staat is om de ayatollahs definitief op te ruimen en dat de VS/Israël lang genoeg door blijven gaan dat dit een mogelijkheid wordt. Maar dat betekent wel dat ze wellicht ook even moeten door blijven gaan als hun eigen doelen bereikt zijn en ze niet stoppen zodra een 'hun 'beter gezinde' Iraanse dictator de macht krijgt.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 2 maart 2026 @ 16:09:14 #83
117098 Hathor
Effe niet
pi_220240245
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:57 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Ja, hoe staan de zaken er daar nu voor? Ik hoor er letterlijk helemaal niets meer over, wie trekt daar nu aan de touwtjes?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 2 maart 2026 @ 16:09:20 #84
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220240246
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:06 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Tot zover:

YOU DON't have the cards!
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 16:10:57 #85
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220240256
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja, hoe staan de zaken er daar nu voor? Ik hoor er letterlijk helemaal niets meer over, wie trekt daar nu aan de touwtjes?
Verkiezingen daar gaan ook leuk worden. Wat als er iemand wint die de VS en hun inmenging weg wil hebben uit Venezuela? Wat gaat Washington dan doen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 2 maart 2026 @ 16:11:58 #86
117098 Hathor
Effe niet
pi_220240260
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat zal hier dan ook wel de uitkomst gaan zijn.
De vraag is of er iemand staat te trappelen om de nieuwe supreme leader te worden nu is gebleken hoe kwetsbaar ze zijn en de Amerikanen en Israeli's al hun bewegingen zeer nauwkeurig kunnen volgen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220240264
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat zei hij dan precies waaruit dit blijkt?
Ik blijf dat niet quoten.
pi_220240273
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:11 schreef Hathor het volgende:

[..]
De vraag is of er iemand staat te trappelen om de nieuwe supreme leader te worden nu is gebleken hoe kwetsbaar ze zijn en de Amerikanen en Israeli's al hun bewegingen zeer nauwkeurig kunnen volgen.
Dat geldt voor elke leider in de wereld.
Dus geen issue zolang je westerse landen niet dreigt met totale vernietiging
Vakman pur sang
pi_220240276
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dus je ben meteen pro-Ayatollah als je denkt dat de VS hier wellicht inschattingsfouten maakt?
Ik denk helemaal niet dat ze een inschattingsfout maken, ik denk denk alleen dat hun werkelijke inschatting niet de invulling is die men er online voor verzint. Niet dat die reactie daarover ging.

Ben zelf geen Trump fan, en zal er straks ook niet raar vanop kijken dat Trump halverwege de keutel terug trekt omdat hem genoeg toegeschoven wordt en dat dit ook bij die overwegingen hoort die ze hebben gemaakt.

Maar ook al ben ik geen fan van Trump, het uitroeien van moslim extremisten kan ik alleen maar toejuigen. Als is het maar om ze te destabiliseren. Want de islamitische staat Iran is wel degelijk een bron van ellende voor de wereld. De uiteindelijke oprechte hoop is natuurlijk dat ze daar uiteindelijk vrij kunnen leven en kunnen zijn wie ze zijn. Dat ze niet worden afgeschoten om hun mening, dat ze vrij zijn om de islam de rug toe te keren.

Maar dat zullen ze daar uiteindelijk toch zelf moeten doen, als je denkt dat ze er heilig van overtuigd waren dat dit ging lukken op deze manier en dat alle overwegingen zijn gemaakt met dat eindresultaat dan hebben ze inderdaad een inschattingsfout gemaakt. Maar ik geloof nooit dat Trump zo altruïstisch in de wedstrijd zit, en alles wat nu gebeurd nog gewoon binnen de bandbreedte valt.

Hij zei ook niet voor niks dat we nog meer dode Amerikanen konden verwachten, dat hoor je een Amerikaanse president ook niet snel zeggen.
pi_220240281
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Rodríguez heeft de leiding en dat gaat blijkbaar prima.
Er zijn politieke gevangenen vrijgelaten en men luistert naar wat Amerika wil.
Tot zover geen vuiltje aan de lucht dus.
pi_220240299
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja dat gaat geweldig vooralsnog. :') |:( .

Ik laat geen traan om de regering van Iran en zou ook een omwenteling willen maar zijn uitspraken gaan helemaal nergens over. Hoezo is het doel niet regime change.
Indekken waarschijnlijk.
  maandag 2 maart 2026 @ 16:18:57 #92
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220240304
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mwah, ik geloof dat weinigen echt voor het Iraanse regime zijn, ik denk verreweg de meesten hier wel tegen.

Maar daarnaast speelt een énorme antipathie jegens de regering Trump natuurlijk een grote rol waardoor men in een soort spagaat zit: aan de ene kant hopen ze dat het Iraanse regime valt, maar tegelijkertijd gunt men Trump dat succes niet.
Wij, de anti Trump brigade gunnen Trump alle succes van de wereld in deze specifieke oorlog. Ons vertrouwen in dat succes is alleen vrij laag door de behaalde successen in onder andere Venezuela. Trump is goed in erge shit erger maken. Anders heeft hij nog niet laten zien
  maandag 2 maart 2026 @ 16:20:29 #93
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220240312
twitter
pi_220240320
twitter

Wij kunnen rustig slapen *O*
Zonder wrijving geen glans
  maandag 2 maart 2026 @ 16:22:36 #95
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220240327
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
je leert maar lezen het stond in mijn vorige post.
In die quote die jij deelt staat niet dat de VS het niet meer weet, dat lees jij er zelf in. Men laat het simpelweg niet alles over het doel van de oorlog los. Dat is niet meer dan logisch, waarom zouden ze dat doen?
  maandag 2 maart 2026 @ 16:24:47 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220240336
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In die quote die jij deelt staat niet dat de VS het niet meer weet, dat lees jij er zelf in. Men laat het simpelweg niet alles over het doel van de oorlog los. Dat is niet meer dan logisch, waarom zouden ze dat doen?
Nou dat ze steeds het verhaal aanpassen duidt niet op een duidelijk plan.
pi_220240342
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Maar er is geen einddoel. Met het doden van een aantal leiders heb je niet in de hand wie de nieuwe leiders worden. En hoe die tegen het nucleaire programma aankijken. En ik lees ook weinig over aanvallen op die nucleaire faciliteiten op dit moment. Ik zou denken dat de VS en Israel die met troepen op de grond zouden willen decimeren, ipv met alleen raketten. Ook omdat dat vorige keer dus niet gelukt is. Maar zo'n nucleair programma heeft verschillende componenten: Fysiek - die kun je kapot maken met bommen en rakketten. Kennis - je kunt mensen met de juiste kennis doden, al zullen dat er vele honderden zijn. En drive - een regime wilt zo'n programma. En hoe meer doden en raketten, hoe groter de drive wordt om een allesvernietigend wapen te hebben wat tegen de VS ingezet kan worden.
  maandag 2 maart 2026 @ 16:26:56 #98
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220240347
Ik vrees net als voor de Venezolanen voor de Iraniërs ....
quote:
bron: nos.nl
De Amerikaanse minister van Defensie Hegseth heeft gezegd dat de aanvallen in Iran niet bedoeld zijn om een machtswisseling te bewerkstelligen. "Dit is geen zogenoemde regime change-oorlog", zegt Hegseth op een persconferentie. Tegelijkertijd zei hij: "Maar er is wel degelijk wat veranderd en de wereld is daar beter van geworden." Wat dan wel het doel is, werd tijdens de persconferentie niet helemaal duidelijk.
Het enige doel lijkt daarmee reuring veroorzaken (afleiden?) want Khamenei doden is hooguit dan de weg vrijmaken voor de volgende gestoorde gids (die zich wel beter zal weten in te graven).
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 2 maart 2026 @ 16:27:58 #99
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220240355
quote:
12s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:26 schreef Vallon het volgende:
Ik vrees net als voor de Venezolanen voor de Iraniërs ....
[..]
Het enige doel lijkt daarmee reuring veroorzaken (afleiden?) want Khamenei doden is hooguit dan de weg vrijmaken voor de volgende gestoorde gids (die zich wel beter zal weten in te graven).
Ja zet dan door anders kan men over 2 jaar weer Iran aanvallen.
  maandag 2 maart 2026 @ 16:28:19 #100
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220240358
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hij spreekt het doel tegen welke zijn opperbaas aan het publiek heeft laten weten 2 dagen eerder.
Dat klinkt niet alsof er een plan is als je dat nu alweer gaat lopen ontkennen.

Tevens zorgt dit soort tegenspraak ervoor dat de oppositie in Iran ook niet weet waar ze aan toe zijn.
En die moeten het juist gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')