Daarom moet je je eigen setje gevolgde accounts cultiveren en alleen hun berichten volgen en niet zomaar rondzoeken op X. Kost wat werk, maar je hebt zo je eigen, betrouwbare, streaming nieuwsdienst. Accounts die onverhoopt toch bullshit posten of gaan posten die ontvolg je natuurlijk meteen weer.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:03 schreef Zoddie het volgende:
Denk er trouwens ook even aan.
Dit is weer het ideale tijdperk van Twitter berichten van vage sites die in full caps de meest schokkende BREAKING NEWS! verhalen de ronde in sturen.
Nog niet eens bots denk ik maar gewoon pure clickbait.
Dit zie je steeds bij grote gebeurtenissen in de wereld dat er allerlei vage 'news' twitter accounts van alles roepen.
Ja een betere aanmoediging dat dit ga je niet krijgen. Al is volhouden niet heel makkelijk als de VS én Israël zo los gaan.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:22 schreef Discombobulate het volgende:
Hegseth is wel echt totaal incompetent. Je ziet dat ie nu ook niet meer weet wat ze moeten doen. Pentagon ook tegenstrijdige signalen.
Als ik Iran was zou ik het nog even volhouden.
"Wat zie ik daar Ali 😱quote:Op maandag 2 maart 2026 15:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan ze mooi naar haar man toe. Zal gezellig worden daar als hij bezig is met die 72 maagden.
En je ondertussen nog veel meer andere landen erbij betrekt door hen ook aan te vallen.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja een betere aanmoediging dat dit ga je niet krijgen. Al is volhouden niet heel makkelijk als de VS én Israël zo los gaan.
Wie had gedacht, dat een alcoholistische tv-presentator misschien toch niet zo'n goed idee was voor die functiequote:Op maandag 2 maart 2026 15:22 schreef Discombobulate het volgende:
Hegseth is wel echt totaal incompetent. Je ziet dat ie nu ook niet meer weet wat ze moeten doen. Pentagon ook tegenstrijdige signalen.
quote:Op maandag 2 maart 2026 15:22 schreef Discombobulate het volgende:
Echt wtf. Je stort een regio die groter is dan Europa in oorlog en chaos maar je doelen zijn onduidelijk en wat het plan is ook.quote:De Amerikaanse minister van Defensie Hegseth heeft gezegd dat de aanvallen in Iran niet bedoeld zijn om een machtswisseling te bewerkstelligen. "Dit is geen zogenoemde regime change-oorlog", zegt Hegseth op een persconferentie. Tegelijkertijd zei hij: "Maar er is wel degelijk wat veranderd en de wereld is daar beter van geworden." Wat dan wel het doel is, werd tijdens de persconferentie niet helemaal duidelijk.
72? Hij krijgt er veel meer. Allah zal hem zeer dankbaar zijn voor zijn diensten voor hem. Afmaken die vrouwen zonder hoofddoekjes! Zo'n eentje krijgt Allah nooit meer. Behalve dan die Taliban-gasten dan...quote:Op maandag 2 maart 2026 15:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan ze mooi naar haar man toe. Zal gezellig worden daar als hij bezig is met die 72 maagden.
Chaos is het doel... en verder alles voor de Amerikaanse economie...quote:Op maandag 2 maart 2026 15:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
[..]
Echt wtf. Je stort een regio die groter is dan Europa in oorlog en chaos maar je doelen zijn onduidelijk en wat het plan is ook.
Zou zelfs zeggen niet de Amerikaanse economie (chaos is niet fijn voor de beurs in het algemeen) maar wel voor bepaalde individuen die op deze chaos, met voorkennis, kunnen traden.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Chaos is het doel... en verder alles voor de Amerikaanse economie...
owja, en de terreur richting Israel indammen.
Andere landen economisch pijn doen, kan wel degelijk in hun voordeel werken. Al is het een gevaarlijke gok.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En je ondertussen nog veel meer andere landen erbij betrekt door hen ook aan te vallen.
Beetje het gebruikelijke recept, toch? Heeft de VS het ooit anders aangepakt? Shoot first, think later.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
[..]
Echt wtf. Je stort een regio die groter is dan Europa in oorlog en chaos maar je doelen zijn onduidelijk en wat het plan is ook.
Nu normaal hebben ze militair nog wel wat doelen gesteld ook.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje het gebruikelijke recept, toch? Heeft de VS het ooit anders aangepakt? Shoot first, think later.
Gelukkig schijnt de zon. Douchen wel een euro duurderquote:Op maandag 2 maart 2026 15:32 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Het gaat lekker met de gasprijs vandaag
Ik krijg hier vandaag trouwens niets van mee muv de beelden uit Teheran en Boereit. Houden ze ergens een scoreboard bij oid?quote:Op maandag 2 maart 2026 15:22 schreef Perrin het volgende:
Al is volhouden niet heel makkelijk als de VS én Israël zo los gaan.
quote:Op maandag 2 maart 2026 15:32 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Het gaat lekker met de gasprijs vandaag
Benieuwd naar Boekestijn en de Wijk vanavond. Denk dat die dat ook zullen zeggen.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja een betere aanmoediging dat dit ga je niet krijgen. Al is volhouden niet heel makkelijk als de VS én Israël zo los gaan.
Ooonehuuundredaaaaandeeeeiiiightyyyyyyyquote:Op maandag 2 maart 2026 15:35 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik krijg hier vandaag trouwens niets van mee muv de beelden uit Teheran en Boereit. Houden ze ergens een scoreboard bij oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |