Duitsquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Altijd grappig, joden in het veilige amerika zonder zorgen met kritiek op israel.
Ik zie de grap niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Altijd grappig, joden in het veilige amerika zonder zorgen met kritiek op israel.
Misschien hadden ze allang een AI versie gebouwd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:11 schreef Montagui het volgende:
We zullen blijkbaar snel weten of Khamenei nog leeft of niet.
Ik weet toch echt wel zeker dat de meerderheid van de Westerse burgers wat verstand heef....quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je te graag namens anderen spreekt.
Er is - normaliter - vrijheid van meningsuiting in dit land, dus ik zou niet bang zijn om gewoon namens jezelf te spreken.
Laat maar eens zien die Amerikaanse moslims met kritiek op SA met zoveel likes als deze.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zie de grap niet.
Mogen er in het veilige Amerika geen joden zijn?
Mag een Amerikaanse Moslim kritiek hebben op Saoedi-Arabië?
Dat islamitische regime dat redelijk aanvaardbare relaties wenst te onderhouden met Israël?
Ja, we hebben niet alleen verstand, maar ook kennis en inzicht.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik weet toch echt wel zeker dat de meerderheid van de Westerse burgers wat verstand heef....
En dus Trump, Netanyahu en Poetin veroordelen.
Die dit koloniale kansloze oorlogje spelen niet goedkeuren.
Misschien op Cuba nog iemandquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Trump, Orban, Erdogan, Netanyahu, Kim, Poetin.
Mis ik nog wat?
Wat is er in hemelsnaam 'koloniaal' aan dit militair ingrijpen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik weet toch echt wel zeker dat de meerderheid van de Westerse burgers wat verstand heef....
In nagenoeg al je posts spreek je namens (nagenoeg) iedereen. Net zoals Wilders altijd leutert over 'het Nederlandse volk...'.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:15 schreef Viesdik het volgende:
Israël wil de wereld domineren en weten blijkbaar hoe ze daarin Amerika kunnen chanteren.
KhamenAIquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien hadden ze allang een AI versie gebouwd.
De vetgedrukten heb je er alleen tussengezet om neutraal te lijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mis ik nog wat?
De vetgedrukten heb je er alleen tussengezet om neutraal te lijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mis ik nog wat?
Ftfyquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niemand neemt de pali gekken op FOK! serieus
Dit is wel betrouwbaar:quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:08 schreef Arizona het volgende:
Wat een derrie op X trouwens. Ik probeer met name de situatie in Dubai te volgen, daar zit een bekende (nee, niet Boef) . Allemaal berichten dat er nieuwe explosies zijn. Maar zo te zien ook allemaal hoax-berichten, als je verder zoekt.
Trump heeft letterlijk tegen de Iraanse bevolking gezegd dat ze zelf de regering omver moeten werpen als de VS en Israël klaar zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef bianconeri het volgende:
Daarom is ze niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Toen het islamitische regime tienduizenden demonstranten afgeslacht bleek te hebben duurde het een week ofzo voordat ze eens met een veroordeling aan kwam kakken. Moreel failliet.
Dat was mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Laat maar eens zien die Amerikaanse moslims met kritiek op SA met zoveel likes als deze.
Ben wel benieuwd.
snap ik welquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:17 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Islamitische geestelijken zijn gestoord dat ze dit willen bedekken.
Dankje! Helaas toch waar dus. Ik zal dit account gaan volgenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit is wel betrouwbaar:
[ x ]
[ x ]
Ah ja, Israël wil 'de wereld' domineren. De wereld hele wereld nog wel ...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:15 schreef Viesdik het volgende:
Israël wil de wereld domineren en weten blijkbaar hoe ze daarin Amerika kunnen chanteren.
Qua het islam verhaal en deiwokeshit, precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Piri is van de PvdA/GL en Jetten D66.
Ander clubje.
Het mag, maar ik ben nu wel benieuwd naar die videos van Amerikaanse moslims met kritiek op SA.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet.
Mag het of niet?
En het is toch fijn dat iemand heel veel likes krijgt op zo'n hooggeacht sociaal medium?
Jij hebt al een hele goeie dag, dat hadden we al vastgesteld... dan moet je een ander toch ook iets gunnen, of niet dan?
Iran wordt juist gedekoloniseerd van de islamitische bezetting. Waar heb je het over.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ook. 3 jaar terug al.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik had deze inzet liever in Oekraïne gezien om Rusland eruit te jagen. We hebben talloze malen gezien dat onrust in het MO leidt tot enorm veel gezeik hier. Vluchtelingen, die dan hier weer gaan lopen zuigen bij de mensen die gevlucht waren voor het vorige regime. Aanslagen. Enz.
En uiteindelijk wordt het daar zelden beter. Dat is over de hele linie een ander verhaal mbt. Oekraïne.
Gestoorde geestelijken, de mensheid heeft er al van te lijden vanaf de prehistorie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:17 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ze wisten vorig jaar wel de Iron Dome uit te putten en Israel te bombarderen. Maar zo te zien hebben ze sindsdien geen nieuwe raketten meer gemaakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Zat ik er toch niet ver naast een tijdje terug dat die IRGC niet meer dan een stel kamelenrijders zijn met een te grote mond. Wat een aanfluiting
The Gods have finally removed cock from fucking ass.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gestoorde geestelijken, de mensheid heeft er al van te lijden vanaf de prehistorie.
Waar zijn verdorie de tijden van de Vestaalse Maagden gebleven, bij Jupiter?
bianconeri is speciaal, is anti-westers, heeft een IQ < 80 en ja, dan krijg je dit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:20 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Iran wordt juist gedekoloniseerd van de islamitische bezetting. Waar heb je het over.
Ow nu opeens niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit met de tweede wereldoorlog vergelijken
Het zou me niet verbazen als ze hun eigen Epstein-eiland hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:17 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Daar zijn de meningen ook een beetje over verdeelt. Het leek er sterk op dat Israël hier en daar wat raketjes doorliet. Sowieso berekenen ze waar die raketten inslaan en of het zinvol is om ze neer te halen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:22 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ze wisten vorig jaar wel de Iron Dome uit te putten en Israel te bombarderen. Maar zo te zien hebben ze sindsdien geen nieuwe raketten meer gemaakt.
Echt debiel om raketten boven je steden neer te halen zodat ze niet in een Amerikaanse basis terecht komen. Voetveegjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit is wel betrouwbaar:
[ x ]
[ x ]
Zo dacht ik 10 jaar geleden ookquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, Israël wil 'de wereld' domineren. De wereld hele wereld nog wel ...
Andere theorie: Israël wil simpelweg de eigen veiligheid garanderen en wordt al decennialang geterroriseerd door Iran en diens proxies, waarbij de leiders van Iran sinds de Iraanse revolutie in 1979 openlijk hebben verkondigd Israël als de 'kanker' in de regio te zien en daarom te willen vernietigen. Daarnaast onderdrukt het religieuze regime van Iran op schandalige wijze de eigen bevolking wat al tot honderduizenden doden heeft geleid over de afgelopen decennia, terwijl Iran in principe een relatief gematigd en seculier land was.
Snap ik wel. Niet teveel mee bemoeien vanuit Europees perspectief.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:12 schreef Zoddie het volgende:
Wat is dat voor een statement van Jetten, hoe kleurloos kun je zijn.
Kan net goed chatgpt laten antwoorden.
En die moeten we dan best geboeid terug naar Iran bonjouren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als het regime valt, dan is er inderdaad kans dat we een ander soort Iraanse immigranten gaan zien, ja
Bruin, alleen reizen als je een sneue influencer bent of een overstap moet makenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:25 schreef Breekfast het volgende:
Wat was trouwens het reisadvies voor bijvoorbeeld Dubai?
De meesten daar zijn niet zo'n grote fan van de ayatollahs, dus ik denk ze ook graag een handje meehelpen om die ten val te brengen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:25 schreef ach het volgende:
[..]
Echt debiel om raketten boven je steden neer te halen zodat ze niet in een Amerikaanse basis terecht komen. Voetveegjes.
Het eerste dat sneuvelt in een oorlog is de waarheid.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:18 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
En de strijd om de feiten gaat het volgende hoofdstuk in.
Maar wat is nu waar? Ze hebben dus wel een meisjesschool gebombardeerd, maar op een militaire basis?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het eerste dat sneuvelt in een oorlog is de waarheid.
Geel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:25 schreef Breekfast het volgende:
Wat was trouwens het reisadvies voor bijvoorbeeld Dubai?
Je weet niet wat D Day is?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow nu opeens niet?
De vergelijkingen met de sa en ss zijn hier niet uit de lucht te meppen iedere dag.
Bruinhemden, fascisten.. weet ik veel wat allemaal voor ranzigs. Maar nu is het ''?
!
Je zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:29 schreef Saekerhett het volgende:
Hey ik heb nu ook een premiumaccount, bedankt, wie het ook was
Uitstekend moment voor een toespraak van Khamenei wat mij betreftquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:31 schreef Aether het volgende:
De luchtmacht is begonnen met luchtaanvallen en valt nu raketlanceerinstallaties in Iran aan om bedreigingen voor de staat Israël te elimineren.
[ x ]
Er is sws geen school als doel gebombardeerd, in het slechtste geval staat die school in de omgeving van een te raken (millitair) doel of er is een afzwaaier geweest. Wat vooral waar is, is een bericht zodanig brengen dat het weerstand oproept.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:30 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maar wat is nu waar? Ze hebben dus wel een meisjesschool gebombardeerd, maar op een militaire basis?
Het bestaan van BRICS gemist? Ik zal het je uitleggen, want je hebt het geopolitieke spelletje duidelijk niet begrepen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee wat heeft de NAVO in godsnaam te maken met de reacties van Jetten en de EU????
Wat is dit nu voor raar gesprekje man
Dat wordt interessante TV.. Maar die toespraak zal neem ik aan soberso niet live zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Uitstekend moment voor een toespraak van Khamenei wat mij betreft
Testament van Khamenei?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:29 schreef Saekerhett het volgende:
Hey ik heb nu ook een premiumaccount, bedankt, wie het ook was
Mits het verifieerbaar is en niet eoa AI regenerated stukje content van wie weet een dubbelganger.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Uitstekend moment voor een toespraak van Khamenei wat mij betreft
Eens. Volkomen illegale aanval weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:37 schreef Bugno3 het volgende:
Rep. Seth Moulton benadrukt nu op CNN ook nog maar even: dit soort militair ingrijpen zou via een stemming in Congress moeten besloten worden. Dit is vanzelfsprekend maar weer eens niet gebeurt. Bovendien waarschuwt hij ook: er is geen vervolgstrategie voor de day after. Het is gewoon, ja, niks.
Nog een paar stukjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:30 schreef Tengano het volgende:
Nog even geduld aub....................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
[ afbeelding ]
De USA is inmiddels een farce qua democratische rechtsstaat.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:37 schreef Bugno3 het volgende:
Rep. Seth Moulton benadrukt nu op CNN ook nog maar even: dit soort militair ingrijpen zou via een stemming in Congress moeten besloten worden. Dit is vanzelfsprekend maar weer eens niet gebeurt. Bovendien waarschuwt hij ook: er is geen vervolgstrategie voor de day after. Het is gewoon, ja, niks.
Het een sluit het andere niet uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:38 schreef Newone82 het volgende:
Wat is iedereen hier Pro Amerika.
Heb helemaal niks met dat vreselijke land. 1 keer roadtrip daar gemaakt, en nog nooit zo onsymphatiek nep volkje meegemaakt.
Natuurlijk moet dat regime worden gesloopt, maar het gaat allemaal om het geld en de olie. Zien de fokkertjes bljkbaar niet. Allemaal maar geilen op oorlog en Amerika.
Niet iedereen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:38 schreef Newone82 het volgende:
Heb helemaal niks met dat vreselijke land. 1 keer roadtrip daar gemaakt, en nog nooit zo onsymphatiek nep volkje meegemaakt.
Natuurlijk moet dat regime worden gesloopt, maar het gaat allemaal om het geld en de olie. Zien de fokkertjes bljkbaar niet. Allemaal maar geilen op oorlog en Amerika.
Het is ook geen toeval dat Iran de broodheer is van Hamas, dat dit soort berichten als een pijler gebruikt in hun strijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:35 schreef Vallon het volgende:
[..]
Er is sws geen school als doel gebombardeerd, in het slechtste geval staat die school in de omgeving van een te raken (millitair) doel of er is een afzwaaier geweest. Wat vooral waar is, is een bericht zodanig brengen dat het weerstand oproept.
n=1quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:38 schreef Newone82 het volgende:
Ligt waarschijnlijk aan jou dan. Mijn ervaring is compleet anders. Wel wat nep, dat klopt wel, maar zeker aardigquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:38 schreef Newone82 het volgende:
Zou toch ook wel chill zijn voor Europa en het volk zelf als er een normaal regime komt. Dan kunnen we daar olie en gas halen en hebben we Rusland nooit meer nodig.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:38 schreef Newone82 het volgende:
Nou ja, het gaat uiteraard niet om mensenrechten. Maar zie het geschreven stuk van ACT-F mbt BRICS. Als dat vreselijke regime in Iran dat zou doen in het belang van de VS dan kon dat regime gewoon blijven zitten. Maw denken dat het om mensenrechten gaat is naiv.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:38 schreef Newone82 het volgende:
Stop de persen, @Newone82 heeft een keer een roadtrip door de VS gemaakt. Dit is belangrijke info in relatie tot het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:38 schreef Newone82 het volgende:
Wat ik van (verder zeer enthousiaste) Amerikagangers hoorde: ze zijn daar veel meer beducht om zich ronduit uit te spreken dan de gemiddelde Nederlander. Dus ja, er zijn hier in NL meer regeltjes van boven, maar misschien leven wij toch nog iets meer in een 'land of the free'.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan jou dan. Mijn ervaring is compleet anders. Wel wat nep, dat klopt wel, maar zeker aardig
Maar is een positieve bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat uiteraard niet om mensenrechten. Maar zie het geschreven stuk van ACT-F mbt BRICS. Als dat vreselijke regime in Iran dat zou doen in het belang van de VS dan kon dat regime gewoon blijven zitten. Maw denken dat het om mensenrechten gaat is naiv.
Identity politics.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:48 schreef Regilio_ het volgende:
Wat is dat toch voor simpele gedachte telkens van sommigen dat als je de Iraanse bevolking graag bevrijd ziet van dat vreselijke regime dat je dan direct pro-Amerika zou zijn.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:38 schreef Newone82 het volgende:
Van je geloof gevallen?quote:
Het verschilt ook heel erg. Californians vind ik juist overdreven aardig (maar wel nep), maar in Wyoming zul je hele andere mensen tegenkomen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan jou dan. Mijn ervaring is compleet anders. Wel wat nep, dat klopt wel, maar zeker aardig
Dat moeten we maar afwachten. Ik zit in iedergeval niet te wachten op weer vluchtelingen aangezien we inmiddels ervaring hebben met vluchtelingen om in het MO steeds in te grijpen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar is een positieve bijkomstigheid.
Sommigen kijken helaas zo zwart wit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:48 schreef Regilio_ het volgende:
Wat is dat toch voor simpele gedachte telkens van sommigen dat als je de Iraanse bevolking graag bevrijd ziet van dat vreselijke regime dat je dan direct pro-Amerika zou zijn.
Bij sommige mensen is werkelijk alles zwart wit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:48 schreef Regilio_ het volgende:
Same here. En grote kans dat het daar complete chaos wordt natuurlijk, maar ook dat sluit niet uit dat je gewoon blij kunt zijn dat Khamenei en co het niet meer voor het zeggen hebben, punt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sommigen kijken helaas zo zwart wit.
Ik vind Trump een vreselijke vent met zijn dreigementen richting Groenland, of die doofpot met Epstein etc, maar ik vind deze gezamenlijke aanval met Israël op de ayatollahs een prima zet.
Bron?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump ziet liever een confrontatie tegen Pride op die dag.
Tja.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:38 schreef Newone82 het volgende:
Dan nog is het een prima reactie van Jettenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het bestaan van BRICS gemist? Ik zal het je uitleggen, want je hebt het geopolitieke spelletje duidelijk niet begrepen.
Trump verkondigt dat Iran een nucleaire deal moet sluiten, terwijl hij zelf degene is geweest die in zijn eerste termijn de bestaande nucleaire deal JCPOA heeft opgezegd omdat hij het niet eens was met de verlichting van de sancties in ruil voor de nucleaire deal die destijds door Obama is gesloten. Trump weet maar al te goed dat Iran niet bereid is tot het sluiten van een deal omdat ze er geen enkele belang bij hebben, want Iran heeft inkomsten door de verkoop van olie en LNG aan o.a. China. Trump voert een schijnvertoning op voor de bühne door Iran een kans te geven een deal te sluiten alsof daarmee een aanval kan voorkomen. Iran weet maar al te goed dat ze aangevallen gaat worden en komt met een schijntoenadering om tijd te rekken. Het was een kwestie van tijd dat de aanval geopend zou worden en dat was vanmorgen.
Jetten en/of de EU zou beter moeten weten dat er met Iran niet te onderhandelen valt, want waarom zouden ze als de BRICS steeds meer massa krijgt om op eigen benen te staan waardoor economische sancties steeds minder effect hebben. Doordat Jetten/EU roept dat ze diplomatieke toenadering moeten zoeken herhaal je eigenlijk de retoriek van Trump waardoor de EU in de ogen van Iran in hetzelfde complot zit als de VS.
Iran levert brandstof aan de Chinese economie en in ruil daarvoor krijgen ze geld, wapens en technologische kennis waar geen petrodollar aan te pas komt. Dat is tegen de zere been van de VS, want de BRICS wordt zo sterker en de petrodollar wordt minder waard. Met Iran willen ze hetzelfde als met Venezuela: vijandige leider eruit en (interim)regering erin die doet wat de VS vraagt. De BRICS gezinde Cuba wordt nu onder druk gezet en dat willen ze ook met China doen.
Probeer de kwestie eens vanuit de andere bril te bekijken en dan snap je waarom de EU en de VS voor BRICS-landen één pot nat is en daarom moet vrezen voor vergelding. We kunnen de inval in Iran afkeuren, maar uiteindelijk hebben wij er profijt van als BRICS-landen afgezwakt worden. Daarom is de afkeer tegen het westen breder dan alleen de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |