Toen het islamitische regime tienduizenden demonstranten afgeslacht bleek te hebben duurde het een week ofzo voordat ze eens met een veroordeling aan kwam kakken. Moreel failliet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:36 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Hoe krijg je als volksvertegenwoordiger zo'n eerste alinea van onderste tweet uit je toetsenbord zeg.
Ik ben blij dat ze dat bepalen. En wat bedoel je met 'krijgen'? Ze waren dat uranium toch ver boven de 60% aan het verrijken? Meer dan 60% is voor wapensquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze die krijgen?
En wie zijn deze landen om alles in de wereld te bepalen?
Ik heb het idee dat je te graag namens anderen spreekt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niemand neemt de MAGA gekken op FOK! serieus
Die oplossing was er, maar die heeft Trump getorpedeerd tijdens zijn eerste termijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:36 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Hoe krijg je als volksvertegenwoordiger zo'n eerste alinea van onderste tweet uit je toetsenbord zeg.
Ja dat bedoel ik. 60% voor brandstof, 90% voor kernwapens. Ze zaten al op 84% volgens de VSquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:41 schreef butz0rs het volgende:
[..]
60%. En onder de grond is wel zo veilig voor als er wat mis gaat, of als een agressieve buur de boel opblaast.
Una paloma kranka in dit geval.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is niet alleen naïef dit soort retoriek, maar doelbewust ondermijnend jegens het Westen. Dit soort mensen geven niets om de burgers daar, anders laat je die niet decennia ernstig lijden aan de hand van een onderdrukkend regime. Maar toch komt men dan even selectief naar voren als het Westen eens ingrijpt daar. Dán ineens profileert men zich als een vredesduif.
Dit ja, was ze maar zo naïef maar daar geloof ik ook niets meer van.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is niet alleen naïef dit soort retoriek, maar doelbewust ondermijnend jegens het Westen. Dit soort mensen geven niets om de burgers daar, anders laat je die niet decennia ernstig lijden aan de hand van een onderdrukkend regime. Maar toch komt men dan even selectief naar voren als het Westen eens ingrijpt daar. Dán ineens profileert men zich als een vredesduif.
Piri is van de PvdA/GL en Jetten D66.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het clubje naïevelingen waar onze kersverse minister-president lid van is.
Daar is in elk geval niets aan verloren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:42 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)te-hebben-uitgevoerd
Media in Israël: steeds meer aanwijzingen dat ayatollah Khamenei is omgekomen.
Israël en de VS voeren sinds vanochtend aanvallen uit op Iran. Israëlische media zeggen over steeds meer aanwijzingen te beschikken dat daarbij de Iraanse leider ayatollah Khamenei zou zijn omgekomen.
[ afbeelding ]
Dit is een ander clubje waar beide partijen lid van zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Piri is van de PvdA/GL en Jetten D66.
Ander clubje.
Net zoals Iraq massavernietigingswapens had.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. 60% voor brandstof, 90% voor kernwapens. Ze zaten al op 84% volgens de VS
De respons van Maga was dat die demonstranten gewoon de wet hadden moeten respecteren en zichzelf niet in gevaar hadden moeten brengen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Toen het islamitische regime tienduizenden demonstranten afgeslacht bleek te hebben duurde het een week ofzo voordat ze eens met een veroordeling aan kwam kakken. Moreel failliet.
Dan hadden ze toch gewoon de voorwaarden kunnen accepteren?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:44 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Net zoals Iraq massavernietigingswapens had.
IAEA houdt het op 60%.
Wat hebben die MAGA proleten hiermee te maken? Echt de meest stompzinnige stropoppen worden van stal gehaald.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
De respons van Maga was dat die demonstranten gewoon de wet hadden moeten respecteren en zichzelf niet in gevaar hadden moeten brengen.
Daar zit ik ook al uren aan te denken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
De respons van Maga was dat die demonstranten gewoon de wet hadden moeten respecteren en zichzelf niet in gevaar hadden moeten brengen.
Behalve dan de bevolking van Iran zelfquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:38 schreef bianconeri het volgende:
Ik denk dat bijna niemand achter de acties van VS en Israel staan.
Ik had deze inzet liever in Oekraïne gezien om Rusland eruit te jagen. We hebben talloze malen gezien dat onrust in het MO leidt tot enorm veel gezeik hier. Vluchtelingen, die dan hier weer gaan lopen zuigen bij de mensen die gevlucht waren voor het vorige regime. Aanslagen. Enz.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Snap er ook echt helemaal niks van. 10000-30000 mensen vermassamoord in de protesten, een schurken regime dat eindelijk afgezet wordt en alleen maar janken.
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:45 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wat hebben die MAGA proleten hiermee te maken? Echt de meest stompzinnige stropoppen worden van stal gehaald.
Precies, straks blijkt dat Halsema hem een onderduikadres heeft gegeven.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:46 schreef Regilio_ het volgende:
Ik hoop echt voor ze dat ze niet te vroeg juichen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |