Duitsquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Altijd grappig, joden in het veilige amerika zonder zorgen met kritiek op israel.
Ik zie de grap niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Altijd grappig, joden in het veilige amerika zonder zorgen met kritiek op israel.
Misschien hadden ze allang een AI versie gebouwd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:11 schreef Montagui het volgende:
We zullen blijkbaar snel weten of Khamenei nog leeft of niet.
Ik weet toch echt wel zeker dat de meerderheid van de Westerse burgers wat verstand heef....quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je te graag namens anderen spreekt.
Er is - normaliter - vrijheid van meningsuiting in dit land, dus ik zou niet bang zijn om gewoon namens jezelf te spreken.
Laat maar eens zien die Amerikaanse moslims met kritiek op SA met zoveel likes als deze.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zie de grap niet.
Mogen er in het veilige Amerika geen joden zijn?
Mag een Amerikaanse Moslim kritiek hebben op Saoedi-Arabië?
Dat islamitische regime dat redelijk aanvaardbare relaties wenst te onderhouden met Israël?
Ja, we hebben niet alleen verstand, maar ook kennis en inzicht.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik weet toch echt wel zeker dat de meerderheid van de Westerse burgers wat verstand heef....
En dus Trump, Netanyahu en Poetin veroordelen.
Die dit koloniale kansloze oorlogje spelen niet goedkeuren.
Misschien op Cuba nog iemandquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Trump, Orban, Erdogan, Netanyahu, Kim, Poetin.
Mis ik nog wat?
Wat is er in hemelsnaam 'koloniaal' aan dit militair ingrijpen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik weet toch echt wel zeker dat de meerderheid van de Westerse burgers wat verstand heef....
In nagenoeg al je posts spreek je namens (nagenoeg) iedereen. Net zoals Wilders altijd leutert over 'het Nederlandse volk...'.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:15 schreef Viesdik het volgende:
Israël wil de wereld domineren en weten blijkbaar hoe ze daarin Amerika kunnen chanteren.
KhamenAIquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien hadden ze allang een AI versie gebouwd.
De vetgedrukten heb je er alleen tussengezet om neutraal te lijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mis ik nog wat?
De vetgedrukten heb je er alleen tussengezet om neutraal te lijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mis ik nog wat?
Ftfyquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niemand neemt de pali gekken op FOK! serieus
Dit is wel betrouwbaar:quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:08 schreef Arizona het volgende:
Wat een derrie op X trouwens. Ik probeer met name de situatie in Dubai te volgen, daar zit een bekende (nee, niet Boef) . Allemaal berichten dat er nieuwe explosies zijn. Maar zo te zien ook allemaal hoax-berichten, als je verder zoekt.
Trump heeft letterlijk tegen de Iraanse bevolking gezegd dat ze zelf de regering omver moeten werpen als de VS en Israël klaar zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef bianconeri het volgende:
Daarom is ze niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Toen het islamitische regime tienduizenden demonstranten afgeslacht bleek te hebben duurde het een week ofzo voordat ze eens met een veroordeling aan kwam kakken. Moreel failliet.
Dat was mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Laat maar eens zien die Amerikaanse moslims met kritiek op SA met zoveel likes als deze.
Ben wel benieuwd.
snap ik welquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:17 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Islamitische geestelijken zijn gestoord dat ze dit willen bedekken.
Dankje! Helaas toch waar dus. Ik zal dit account gaan volgenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit is wel betrouwbaar:
[ x ]
[ x ]
Ah ja, Israël wil 'de wereld' domineren. De wereld hele wereld nog wel ...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:15 schreef Viesdik het volgende:
Israël wil de wereld domineren en weten blijkbaar hoe ze daarin Amerika kunnen chanteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |