Geniet er in elk geval van, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, dat staat er niet bij, er staat alleen:
[..]
Lijkt mij niet dat het van Danny komt, maar van wie wel dunno dus.
Same here, krijg hem ook net.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Systeemnotificatie
28-02-2026 @ 16:01:25
iemand heeft je een FOK!pimp premiumaccount voor 180 dagen gegeven.Kijk op de premiumshop wat je hiermee kunt en wanneer die afloopt.
Ik weet wie deze Sinterklaas is maar heel veel dank.![]()
![]()
Die gast is al in 1989 overleden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:04 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ruhollah Khomeini
Former Supreme Leader of Iran
Als Rusland ze niet had dan hadden we daar allang militair ingegrepen, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:03 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Noord Korea nu met rust wordt gelaten, dan helpt het wel om een kernwapen te hebben.
Iran gaat ze heus niet inzetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hebben inderdaad geen 2e land nodig wat ze in gaat zetten
Waarom ik nietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Systeemnotificatie
28-02-2026 @ 16:01:25
iemand heeft je een FOK!pimp premiumaccount voor 180 dagen gegeven.Kijk op de premiumshop wat je hiermee kunt en wanneer die afloopt.
Ik weet wie deze Sinterklaas is maar heel veel dank.![]()
![]()
quote:Staatsomroep komt over enkele minuten met toespraak Khamenei
Over enkele minuten zendt de Iraanse staatsomroep een toespraak uit van ayatollah Khamenei. Media als het Israëlische Channel 12 meldden eerder al dat deze toespraak mogelijk eerder is opgenomen. Of dat echt het geval is, is niet duidelijk.
Volgens Israëlische media zijn er "steeds meer tekenen" dat Khamenei is omgekomen bij de aanvallen vanochtend. Er is nog altijd geen officieel bericht naar buiten gebracht over waar Khamenei zich zou bevinden. Volgens de Iraanse buitenlandminister Abbas Araqchi is Khamenei nog in leven. "Voor zover ik weet."
Khomeiniquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:01 schreef Discombobulate het volgende:
Het zou mooi als Khamenei dood is, maar er volgt onmiddellijk iemand hem op en het regime blijft hetzelfde. Hoe dan ook, vaak is de PR overwinning goed genoeg blijkt maar weer.
Israël thanks you for your servicequote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:04 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Same here, krijg hem ook net.
Dank u zeer![]()
![]()
Is welk werelddeel mag dat liggen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Even een middelgroot Azisch land bombarderen om de aandacht af te leiden.
We rekenen het sowieso goedquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:06 schreef Viesdik het volgende:
Ik sluit mij hier 100% bij aan.
[ x ]
Al die overheidstrollen bij dumpert denken natuurlijk echt dat de USA dit voor het Iraanse volk doet
Ook nu weer krijg ik het gevoel dat de massa in dit land gewoon weer dom is.
Nou ja, laten we niet te cynisch doen en hoopvol blijven... ik kreeg begin dit jaar ook berichten over feestvierende Venezuelanen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:06 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Al die overheidstrollen bij dumpert denken natuurlijk echt dat de USA dit voor het Iraanse volk doet
Altijd grappig, joden in het veilige amerika zonder zorgen met kritiek op israel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:06 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Iran International gaat het vast uitzenden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:08 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik heb geen schotelantenne, iemand een livestream?
Ja, één pot nat.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Khomeini
Khamenei
Nu Khumenie?
Khimeino?
Khemenu?
Jammer dat de oranje Samaritaan zich niet zo bekommert om de Oekraïners als dat hij zich zorgen maakt over de Iraniërs.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:06 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Als je niet zoekt maar krijgt wat je ziet ga je slaapwandelend door het levenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, laten we niet te cynisch doen en hoopvol blijven... ik kreeg begin dit jaar ook berichten over feestvierende Venezuelanen.
Allemaal fans van Delcy Rodríguez, denk ik.
Altijd weer benieuwd hoe dat in een denkraam werkt.quote:bron: nu.nl Rusland veroordeelt aanvallen op Iran
Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken veroordeelt in een verklaring de Amerikaanse en Israëlische aanvallen op Iran van eerder vandaag. Rusland noemt de aanvallen "een opzettelijke, vooropgezette en niet-uitgelokte daad van gewapende agressie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |