Hemelen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Bron: NOS
Zou goed nieuws zijn als dat stuk vuil is gaan hemelen.
Iedereen kernwapens nooit meer oorlogquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:58 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Iran is een makkelijk doelwit en Rusland helaas niet, met haar kernwapens.
Nee wat heeft de NAVO in godsnaam te maken met de reacties van Jetten en de EU????quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:57 schreef Tengano het volgende:
Ik weet niet aan wie ik dit te danken heb,
maar DANKJEWEL!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik kreeg die melding dus ook net, bijzonder wel, maar dank!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:56 schreef RotatoR het volgende:
Nice, iemand heeft een premium abo gedoneerd. Dank!
Dat is sympathiek zeg, nice.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:56 schreef RotatoR het volgende:
Nice, iemand heeft een premium abo gedoneerd. Dank!
Alweer een goeie dag voor je!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ook jou neem ik het je niet kwalijk op deze emotioneel zware dag.
Trump ziet liever een confrontatie tegen Pride op die dag.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Veel beter dat te doen met dat soort landen als met iets van nederland duitsland ofso. Je weetwel. Landen waar het op zich wel ok is met de homorechten.
Users negeren volgens mij. Als dat kan zou ik er gebruik van makenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg die melding dus ook net, bijzonder wel, maar dank!
Heb mij er verder alleen nooit in verdiept wat je hier precies mee kunt eigenlijk.
Danny is on the road?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg die melding dus ook net, bijzonder wel, maar dank!
Heb mij er verder alleen nooit in verdiept wat je hier precies mee kunt eigenlijk.
Ik accepteer je verlies.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je wil wel heel graag dat Iran kernwapens krijgt. Slechte dag voor je, dit.
Kernwapens zullen meer dan ooit als troefkaart gezien worden in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Iedereen kernwapens nooit meer oorlog
Als je ziet hoe Noord Korea nu met rust wordt gelaten, dan helpt het wel om een kernwapen te hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:02 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Kernwapens zullen meer dan ooit als troefkaart gezien worden in ieder geval.
Deze user is normaal wel goed ingevoerd maar ook hij is nu niet zo correct in z'n verwoordingen, jammer.quote:
Ik heb echt geen idee, dat staat er niet bij, er staat alleen:quote:
Lijkt mij niet dat het van Danny komt, maar van wie wel dunno dus.quote:iemand heeft je een FOK!pimp premiumaccount voor 180 dagen gegeven.Kijk op de premiumshop wat je hiermee kunt en wanneer die afloopt.
De mossad, betaalt door de Amerikaanse belastingbetaler.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Systeemnotificatie
28-02-2026 @ 16:01:25
iemand heeft je een FOK!pimp premiumaccount voor 180 dagen gegeven.Kijk op de premiumshop wat je hiermee kunt en wanneer die afloopt.
Ik weet wie deze Sinterklaas is maar heel veel dank.![]()
![]()
Geniet er in elk geval van, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, dat staat er niet bij, er staat alleen:
[..]
Lijkt mij niet dat het van Danny komt, maar van wie wel dunno dus.
Same here, krijg hem ook net.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Systeemnotificatie
28-02-2026 @ 16:01:25
iemand heeft je een FOK!pimp premiumaccount voor 180 dagen gegeven.Kijk op de premiumshop wat je hiermee kunt en wanneer die afloopt.
Ik weet wie deze Sinterklaas is maar heel veel dank.![]()
![]()
Die gast is al in 1989 overleden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:04 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ruhollah Khomeini
Former Supreme Leader of Iran
Als Rusland ze niet had dan hadden we daar allang militair ingegrepen, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:03 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Noord Korea nu met rust wordt gelaten, dan helpt het wel om een kernwapen te hebben.
Iran gaat ze heus niet inzetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hebben inderdaad geen 2e land nodig wat ze in gaat zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |