Het gaat om het uitschakelen van de luchtafweer van Iran.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit het was.
En ik denk lanceerinstallaties die Israël zouden kunnen raken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het gaat om het uitschakelen van de luchtafweer van Iran.
Dat ja en van een aantal weet je de locatie pas als ze een raket afvuren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
En ik denk lanceerinstallaties die Israël zouden kunnen raken.
Niks daarvan, eerst dreigen met massale vergeldingen en nu op de knieënquote:
Khomeini is al heel lang dood.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:29 schreef TAmaru het volgende:
Als Khomeini dood is, bestaat God misschien dan toch?
God ja allah neequote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:29 schreef TAmaru het volgende:
Khomeini is al jaren dood...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:29 schreef TAmaru het volgende:
Rust?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:30 schreef halfway het volgende:
[..]
Niks daarvan, eerst dreigen met massale vergeldingen en nu op de knieënhet is altijd hetzelfde met die grootbekken. Zo nu Noord Korea nog ff en er is weer rust.
Niks op de Amerikaanse nieuws sites te vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Het lijkt toch echt waar te zijn dat Khamenei is omgelegd, dat zou heel goed nieuws zijn.
Moet je nagaan als Khamenei de beschikking had over nucleaire wapensquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:31 schreef bianconeri het volgende:
Dit is echt ongehoord en is sinds de koloniale tijden niet meer voorgekomen.
Overal oorlog en geweld. Door 3 dictators die overal de harde hand in willen hebben. Trump, Netanyahu en Poetin.
Vinden we je leuk? Ok, blijf maar even. Mogen we je niet? BOMMEN.
En leugens om de MAGA figuren tevreden te houden.
Jij vindt zeker ook dat Mohammed wel een Nobelprijs voor de vrede had verdiend.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:31 schreef bianconeri het volgende:
Dit is echt ongehoord en is sinds de koloniale tijden niet meer voorgekomen.
Overal oorlog en geweld. Door 3 dictators die overal de harde hand in willen hebben. Trump, Netanyahu en Poetin.
Vinden we je leuk? Ok, blijf maar even. Mogen we je niet? BOMMEN.
En leugens om de MAGA figuren tevreden te houden.
Brr, ik kan ze niet uit elkaar houden met die baarden, tulbanden en namen die op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Khomeini is al jaren dood...
Decennia zelfs.
Brexit gemist?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is je ontgaan dat de UK fel tegen het gebruik van Diego Garcia is?
Even een middelgroot Asiatisch land bombarderen om de aandacht af te leiden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk dat het hierbij blijft voorlopig en dat het uiteindelijk toch weer een beetje bekoeld en alles weer verder gaat zoals het ging. Trump kan zich met deze actie even mooi op de borst kloppen en de aandacht is even afgeleid van het Epstein-gedoe.
Khamenei*quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:29 schreef TAmaru het volgende:
Mohammed was een warmonger.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij vind zeker ook dat Mohammed wel een Nobelprijs voor de vrede had verdiend.
Nu.nlquote:Israëlische media: 'Steeds meer tekenen dat Khamenei gedood is'
Anonieme bronnen zeggen tegen Israëlische media dat er "steeds meer tekenen" zijn dat de Iraanse ayatollah Ali Khamenei is omgekomen bij de Israëlische en Amerikaanse aanvallen van zaterdag. Het is onduidelijk waar Khamenei zich bevindt en alle berichten over zijn lot zijn onbevestigd. Het paleis van Khamenei zou ook zijn geraakt bij de aanvallen, maar volgens het Iraanse regime was hij hier niet aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |