Koekoekquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:15 schreef Viesdik het volgende:
Israël wil de wereld domineren en weten blijkbaar hoe ze daarin Amerika kunnen chanteren.
KhamenAIquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien hadden ze allang een AI versie gebouwd.
De vetgedrukten heb je er alleen tussengezet om neutraal te lijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Trump, Orban, Erdogan, Netanyahu, Kim, Poetin.
Mis ik nog wat?
De vetgedrukten heb je er alleen tussengezet om neutraal te lijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Trump, Orban, Erdogan, Netanyahu, Kim, Poetin.
Mis ik nog wat?
Ftfyquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niemand neemt de pali gekken op FOK! serieus
Dit is wel betrouwbaar:quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:08 schreef Arizona het volgende:
Wat een derrie op X trouwens. Ik probeer met name de situatie in Dubai te volgen, daar zit een bekende (nee, niet Boef) . Allemaal berichten dat er nieuwe explosies zijn. Maar zo te zien ook allemaal hoax-berichten, als je verder zoekt.
Trump heeft letterlijk tegen de Iraanse bevolking gezegd dat ze zelf de regering omver moeten werpen als de VS en Israël klaar zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef bianconeri het volgende:
Die dit koloniale kansloze oorlogje spelen niet goedkeuren.
Daarom is ze niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Toen het islamitische regime tienduizenden demonstranten afgeslacht bleek te hebben duurde het een week ofzo voordat ze eens met een veroordeling aan kwam kakken. Moreel failliet.
Dat was mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Laat maar eens zien die Amerikaanse moslims met kritiek op SA met zoveel likes als deze.
Ben wel benieuwd.
snap ik welquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:17 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Islamitische geestelijken zijn gestoord dat ze dit willen bedekken.
Dankje! Helaas toch waar dus. Ik zal dit account gaan volgenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit is wel betrouwbaar:
[ x ]
[ x ]
Ah ja, Israël wil 'de wereld' domineren. De wereld hele wereld nog wel ...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:15 schreef Viesdik het volgende:
Israël wil de wereld domineren en weten blijkbaar hoe ze daarin Amerika kunnen chanteren.
Qua het islam verhaal en deiwokeshit, precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Piri is van de PvdA/GL en Jetten D66.
Ander clubje.
Het mag, maar ik ben nu wel benieuwd naar die videos van Amerikaanse moslims met kritiek op SA.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet.
Mag het of niet?
En het is toch fijn dat iemand heel veel likes krijgt op zo'n hooggeacht sociaal medium?
Jij hebt al een hele goeie dag, dat hadden we al vastgesteld... dan moet je een ander toch ook iets gunnen, of niet dan?
Iran wordt juist gedekoloniseerd van de islamitische bezetting. Waar heb je het over.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik weet toch echt wel zeker dat de meerderheid van de Westerse burgers wat verstand heef....
En dus Trump, Netanyahu en Poetin veroordelen.
Die dit koloniale kansloze oorlogje spelen niet goedkeuren.
Ik ook. 3 jaar terug al.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik had deze inzet liever in Oekraïne gezien om Rusland eruit te jagen. We hebben talloze malen gezien dat onrust in het MO leidt tot enorm veel gezeik hier. Vluchtelingen, die dan hier weer gaan lopen zuigen bij de mensen die gevlucht waren voor het vorige regime. Aanslagen. Enz.
En uiteindelijk wordt het daar zelden beter. Dat is over de hele linie een ander verhaal mbt. Oekraïne.
Gestoorde geestelijken, de mensheid heeft er al van te lijden vanaf de prehistorie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:17 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ze wisten vorig jaar wel de Iron Dome uit te putten en Israel te bombarderen. Maar zo te zien hebben ze sindsdien geen nieuwe raketten meer gemaakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Zat ik er toch niet ver naast een tijdje terug dat die IRGC niet meer dan een stel kamelenrijders zijn met een te grote mond. Wat een aanfluiting
The Gods have finally removed cock from fucking ass.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gestoorde geestelijken, de mensheid heeft er al van te lijden vanaf de prehistorie.
Waar zijn verdorie de tijden van de Vestaalse Maagden gebleven, bij Jupiter?
bianconeri is speciaal, is anti-westers, heeft een IQ < 80 en ja, dan krijg je dit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:20 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Iran wordt juist gedekoloniseerd van de islamitische bezetting. Waar heb je het over.
Ow nu opeens niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit met de tweede wereldoorlog vergelijken
Het zou me niet verbazen als ze hun eigen Epstein-eiland hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:17 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |