@MaJo Als je hulp nodig hebt kan je bellenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:07 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Mensen die in dat gebied zitten. Graag lezen en bellen.
[ afbeelding ]
Wat heeft China nou weer misdaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:04 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Slechte tijden voor communisten en islamisten.
Het lijkt Rusland wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-is-gedood~ac528ac3/
Of zijn oorlogje gaat niet zo goedquote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:11 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Ja hallo eerst ff een burgertje en een powernap.
Dat is waar het islamitische regime op grote schaal mee bezig is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, dat maakt alles anders. Dan is het niet erg om kinderen dood te maken.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Tot zover bakt Iran er niets van. Zijn de raketten al op? Of zijn de installaties allemaal geraakt?
Nee, natuurlijk was die deal geen vrijbrief.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ergens moet je ook maar aannemen dat het zo is. Anders ga je in complotten denken.
De deal met Iran was nooit een vrijbrief dat Iran nucleaire wapens mocht maken.
Iran zou op den duur die zeker inzetten of weggeven aan totaal de verkeerde mensen.
Dat is het verhaal en daar kun je je beter aan houden.
Mensen dansen in de straten. Ik lees hier dat het dan niet uitmaakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het lijkt Rusland wel.![]()
Triest wel. En ook triest dat dit toch niet veroordeeld gaat worden hier "want USA Israël good blabla, collateral damage"
De grote sponsor van de Russische oorlogsmachine.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat heeft China nou weer misdaan?
Ja en daarom is het maar goed dat Israel en Amerika samen de handen ineen slaan om ervoor te zorgen dat het regime geen onschuldige meisjes meer dood kan maken door zelf onschuldige meisjes dood te maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is waar het islamitische regime op grote schaal mee bezig is.
De radicale islam heeft tienduizenden demonstranten afgeslacht, daar was jij minder verontwaardigd over dan deze interventie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja en daarom is het maar goed dat Israel en Amerika samen de handen ineen slaan om ervoor te zorgen dat het regime geen onschuldige meisjes meer dood kan maken door zelf onschuldige meisjes dood te maken.
Relativiteitstheorie heeft serieuze concurrentie met deze mindblowing vertoon van intelligentie.
De politieke Islam is geen vrouwvriendelijk gedachtengoed.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja en daarom is het maar goed dat Israel en Amerika samen de handen ineen slaan om ervoor te zorgen dat het regime geen onschuldige meisjes meer dood kan maken door zelf onschuldige meisjes dood te maken.
Relativiteitstheorie heeft serieuze concurrentie met deze mindblowing vertoon van intelligentie.
Ah dat verklaart alles, ze zijn bang om te verliezen van Iran.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:21 schreef Regilio_ het volgende:
Iran en de VS zitten in de zelfde groep voor het WK voetbal![]()
[ x ]
Mensen zien dit meer als een spelletje stratego maar beseffen niet dat het een land is met 80 miljoen inwoners. IRGC zit in de haarvaten van de samenleving. 80 miljoen zijn extreem veel mensen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het is nu ook maar de vraag of ze ondanks de hekel aan hun eigen regering de kant van de VS kiezen of juist helemaal niet.
En op een terugkeer van een Sjah zit ook niet iedereen daar te wachten.
Wel weer hilarisch dat sommigen hier letterlijk het dode meisjes narratief van het regime napapegaaien.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:18 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
En de strijd om de feiten gaat het volgende hoofdstuk in.
Voetbal is oorlog.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:21 schreef Goprolover het volgende:
[..]
Ah dat verklaart alles, ze zijn bang om te verliezen van Iran.
Ohja? Geef eens een quote waaruit dat blijkt?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De radicale islam heeft tienduizenden demonstranten afgeslacht, daar was jij minder verontwaardigd over dan deze interventie.
Zoals ik al eerder zei verwacht Amerika dat het Iraanse volk de grondtroepen zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:20 schreef Discombobulate het volgende:
Iran lijkt wel doelen te raken.
Overigens, bijzonder dat er nog amper informatie is over hooggeplaatste slachtoffers. Bij die vorige aanval van een tijd geleden was dat wel zo bijna in real-time. Iets zegt me dat Iran dit allang voorbereid heeft en dat de strategie van de VS nou ook niet bepaald heel doordacht is.
Maar we hebben nog wat dagen te gaan. Ik verwacht wel grondtroepen. Als die niet komen, dan blijft Iran gewoon zoals ze was.
Dat worden interessante strafschoppenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Helemaal niet, Iran zit bij België, Egypte en Nieuw-Zeeland in.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Precies dit dus. Velen die erg verontwaardigd reageren over wat de VS en Israël nu doen, zijn stil als het Iraanse regime zelf even slachtpartijen aanricht jegens de eigen burgers. Wat dan vervolgens ook benadrukt dat het deze mensen helemaal niet om mensenlevens gaat. Het is simpelweg anti-Westers en intersectioneel gedachtegoed dat de boventoon voert.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De radicale islam heeft tienduizenden demonstranten afgeslacht, daar was jij minder verontwaardigd over dan deze interventie.
Hoezo zou dit niet veroordeeld worden? Veertig dode kinderen is naar alle maatstaven vreselijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het lijkt Rusland wel.![]()
Triest wel. En ook triest dat dit toch niet veroordeeld gaat worden hier "want USA Israël good blabla, collateral damage"
Misschien omdat we, misschien tegen beter weten in, van onze bondgenoten iets beters verwachten?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als je filmpje bekijkt zegt het ook dat het niet geverifieerd is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-is-gedood~ac528ac3/
Volgens mij zijn het hoofd van de strijdkrachten en het hoofd van de Revolutionaire Garde sowieso bevestigd geëlimineerd. Toch aardig grote vissen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:20 schreef Discombobulate het volgende:
Iran lijkt wel doelen te raken.
Overigens, bijzonder dat er nog amper informatie is over hooggeplaatste slachtoffers. Bij die vorige aanval van een tijd geleden was dat wel zo bijna in real-time. Iets zegt me dat Iran dit allang voorbereid heeft en dat de strategie van de VS nou ook niet bepaald heel doordacht is.
Maar we hebben nog wat dagen te gaan. Ik verwacht wel grondtroepen. Als die niet komen, dan blijft Iran gewoon zoals ze was.
Onze bondgenoten richting zich toch niet op de Iraanse burgers? Daar gaat het helemaal niet om. Sterker nog, het is juist bedoeling deze mensen de vrijheid terug te geven die men ooit had.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Misschien omdat we, misschien tegen beter weten in, van onze bondgenoten iets beters verwachten?
Van regimes zoals in Teheran en Kabul verwacht ik sowieso helemaal niets.
Trump was ooit een fervent en zeer vocaal tegenstander van oorlogen ten behoeve van regime changes. Omdat die oorlogen niet of nauwelijks verbetering opleveren, maar wel heel veel mensen- en soldatenlevens kosten.
Dat was eigenlijk het enige punt waarmee ik mij wel kon verenigen.
Er is helemaal niets meer van over.
Saudi Arabië vermoord en mishandeld op exact dezelfde wijze als Iran haar burgers. Maar omdat daar er dikke (financiële) voordelen zitten aan vrienden zijn met S-A is die geveinsde mededogen voor burgers van zo’n enorme hypocriete domheid dat je paard er de hik van krijgt. Ben dan gewoon eerlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Precies dit dus. Velen die erg verontwaardigd reageren over wat de VS en Israël nu doen, zijn stil als het Iraanse regime zelf even slachtpartijen aanricht jegens de eigen burgers. Wat dan vervolgens ook benadrukt dat het deze mensen helemaal niet om mensenlevens gaat. Het is simpelweg anti-Westers en intersectioneel gedachtegoed dat de boventoon voert.
Oh, de vrijheid van de sjah?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Onze bondgenoten richting zich toch niet op de Iraanse burgers? Daar gaat het helemaal niet om. Sterker nog, het is juist bedoeling deze mensen de vrijheid terug te geven die men ooit had.
De bedoeling is om onstabiliteit te creëren, zodat de stammen tegen elkaar gaan vechten in plaats van tegen de paria van de regio.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Onze bondgenoten richting zich toch niet op de Iraanse burgers? Daar gaat het helemaal niet om. Sterker nog, het is juist bedoeling deze mensen de vrijheid terug te geven die men ooit had.
Op zich heb je best een punt, maar een regime dat ruim 30.000 burgers in 2 dagen afslacht vanwege protesteren… sorry, maar dan kan ik mij hier heel moeilijk druk over maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Misschien omdat we, misschien tegen beter weten in, van onze bondgenoten iets beters verwachten?
Van regimes zoals in Teheran en Kabul verwacht ik sowieso helemaal niets.
Trump was ooit een fervent en zeer vocaal tegenstander van oorlogen ten behoeve van regime changes. Omdat die oorlogen niet of nauwelijks verbetering opleveren, maar wel heel veel burger- en soldatenlevens kosten.
Dat was eigenlijk het enige punt waarmee ik mij wel kon verenigen.
Er is helemaal niets meer van over.
Dan gaat het gewoon falen. Die kans zit er dik in.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei verwacht Amerika dat het Iraanse volk de grondtroepen zijn.
Zo niet, dan heeft Trump een gigantisch probleem want hij heeft het congres niet mee. Dan kan het wel eens niks anders worden dan een hele dure vuurwerkshow.
Ah oki wanneer hebben zij lutraak het vuur geopend op betogers?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Saudi Arabië vermoord en mishandeld op exact dezelfde wijze als Iran haar burgers. Maar omdat daar er dikke (financiële) voordelen zitten aan vrienden zijn met S-A is die geveinsde mededogen voor burgers van zo’n enorme hypocriete domheid dat je paard er de hik van krijgt. Ben dan gewoon eerlijk.
Het regime in Teheran bestaat uit hufters.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zich heb je best een punt, maar een regime dat ruim 30.000 burgers in 2 dagen afslacht vanwege protesteren… sorry, maar dan kan ik mij hier heel moeilijk druk over maken.
Ik hoop vooral voor de bevolking dat ze bevrijd raken van deze ellende en dat het MO eindelijk wat meer rust gaat krijgen.
Ah de doelpalen worden al verschoven. Van mensenrechten, behandeling (en executies) van homo’s en vrouwen gaat het nu ineens om alleen betogers.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah oki wanneer hebben zij lutraak het vuur geopend op betogers?
Beelden bron linkje?
Of lag het internet er al uit toen?
90 Minuten lang rode kaarten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:21 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
quote:Dit moet je weten:
Israël en de VS hebben samen Iran aangevallen.
Er zijn meerdere explosies gehoord. De operatie heeft de codenaam 'Epic Fury' gekregen.
President Donald Trump bevestigt Amerikaanse aanvallen op Iran en zegt dat het Iraanse raketprogramma met de grond gelijk wordt gemaakt.
De Israëlische aanvallen op Iran waren onder meer gericht op ayatollah Ali Khamenei en president Masoud Pezeshkian, zegt een Israëlische functionaris.
Een verblijf van Khamenei is verwoest. Hij is overgebracht naar een veilige locatie buiten Teheran
Iran bereidt volgens een functionaris een "verpletterende" vergeldingsaanval voor na de Israëlisch-Amerikaanse aanvallen.
Qatar heeft een Iraanse raket onderschept, meldt Al Jazeera op basis van het Qatarese leger. In dat land hebben de Amerikanen een militaire basis.
Talrijke explosies zijn gehoord in Iraanse steden waaronder Teheran, Isfahan, Karaj, Kermanshah en Qom.
Ayatollah Ali Khamenei is overgebracht naar een veilige locatie buiten Teheran.
Het blijkt (idd) niet te kloppen, ze zitten niet eens bij elkaar in de groep.quote:
Ik dacht dat dit 22 juni 2025 al helemaal gesloopt was?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geloof dat het doel nogal eens gemist wordt.
Voorkomen dat een tegenstander die tot alles in staat is nucleaire wapens krijgt of anderzins een grote bedreiging vormt.
Doel is die bedreiging wegnemen zodat in dit geval westerse landen veilig blijven.
Arm België, met Iran en Egypte in 1 poulequote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Helemaal niet, Iran zit bij België, Egypte en Nieuw-Zeeland in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |