abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220219227
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:18 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De radicale islam heeft tienduizenden demonstranten afgeslacht, daar was jij minder verontwaardigd over dan deze interventie.
Misschien omdat we, misschien tegen beter weten in, van onze bondgenoten iets beters verwachten?
Van regimes zoals in Teheran en Kabul verwacht ik sowieso helemaal niets.

Trump was ooit een fervent en zeer vocaal tegenstander van oorlogen ten behoeve van regime changes. Omdat die oorlogen niet of nauwelijks verbetering opleveren, maar wel heel veel burger- en soldatenlevens kosten.
Dat was eigenlijk het enige punt waarmee ik mij wel kon verenigen.

Er is helemaal niets meer van over.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220219230
Dat wordt Amerikanen en Iraniërs opvangen.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 14:26:36 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220219237
quote:
Als je filmpje bekijkt zegt het ook dat het niet geverifieerd is.

Bij een raketinslag in het zuiden van Iran zijn 57 kinderen omgekomen, melden Iraanse staatsmedia. Dat zou zijn gebeurd in Minab, een plaats bij de strategisch belangrijke Straat van Hormuz. Daar zijn meerdere marinebases in de buurt.

Het getroffen gebouw was een basisschool voor meisjes, waar op dat moment naar verluidt 170 leerlingen aanwezig waren. De Verenigde Staten zeiden eerder dat de aanvallen gericht waren op militaire doelen.

tja, geen idee of het wel echt zo is, want moet ik Iran nu geloven in dit geval?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zaterdag 28 februari 2026 @ 14:27:05 #184
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220219242
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:20 schreef Discombobulate het volgende:
Iran lijkt wel doelen te raken.

Overigens, bijzonder dat er nog amper informatie is over hooggeplaatste slachtoffers. Bij die vorige aanval van een tijd geleden was dat wel zo bijna in real-time. Iets zegt me dat Iran dit allang voorbereid heeft en dat de strategie van de VS nou ook niet bepaald heel doordacht is.

Maar we hebben nog wat dagen te gaan. Ik verwacht wel grondtroepen. Als die niet komen, dan blijft Iran gewoon zoals ze was.
Volgens mij zijn het hoofd van de strijdkrachten en het hoofd van de Revolutionaire Garde sowieso bevestigd geëlimineerd. Toch aardig grote vissen.
pi_220219250
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:25 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Misschien omdat we, misschien tegen beter weten in, van onze bondgenoten iets beters verwachten?

Trump was ooit een fervent en zeer vocaal tegenstander van oorlogen ten behoeve van regime changes. Omdat die oorlogen niet of nauwelijks verbetering opleveren, maar wel heel veel mensen- en soldatenlevens kosten.

Onze bondgenoten richting zich toch niet op de Iraanse burgers? Daar gaat het helemaal niet om. Sterker nog, het is juist bedoeling deze mensen de vrijheid terug te geven die men ooit had.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220219260
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Precies dit dus. Velen die erg verontwaardigd reageren over wat de VS en Israël nu doen, zijn stil als het Iraanse regime zelf even slachtpartijen aanricht jegens de eigen burgers. Wat dan vervolgens ook benadrukt dat het deze mensen helemaal niet om mensenlevens gaat. Het is simpelweg anti-Westers en intersectioneel gedachtegoed dat de boventoon voert.
Saudi Arabië vermoord en mishandeld op exact dezelfde wijze als Iran haar burgers. Maar omdat daar er dikke (financiële) voordelen zitten aan vrienden zijn met S-A is die geveinsde mededogen voor burgers van zo’n enorme hypocriete domheid dat je paard er de hik van krijgt. Ben dan gewoon eerlijk.
Dit, dus.
pi_220219261
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Onze bondgenoten richting zich toch niet op de Iraanse burgers? Daar gaat het helemaal niet om. Sterker nog, het is juist bedoeling deze mensen de vrijheid terug te geven die men ooit had.
Oh, de vrijheid van de sjah?
Waartegen destijds diezelfde bevolking van Iran destijds ook in opstand kwam?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 14:29:36 #188
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220219268
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De bedoeling is om onstabiliteit te creëren, zodat de stammen tegen elkaar gaan vechten in plaats van tegen de paria van de regio.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 14:29:41 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220219270
want volgens iran zelf

twitter

twitter

Geen idee wat Iran heeft geraakt en waar dit is!
zo te zien geen AI video dit keer!

twitter
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220219279
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:25 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Trump was ooit een fervent en zeer vocaal tegenstander van oorlogen ten behoeve van regime changes. Omdat die oorlogen niet of nauwelijks verbetering opleveren, maar wel heel veel burger- en soldatenlevens kosten.

Op zich heb je best een punt, maar een regime dat ruim 30.000 burgers in 2 dagen afslacht vanwege protesteren… sorry, maar dan kan ik mij hier heel moeilijk druk over maken.

Ik hoop vooral voor de bevolking dat ze bevrijd raken van deze ellende en dat het MO eindelijk wat meer rust gaat krijgen.
pi_220219283
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Zoals ik al eerder zei verwacht Amerika dat het Iraanse volk de grondtroepen zijn.
Zo niet, dan heeft Trump een gigantisch probleem want hij heeft het congres niet mee. Dan kan het wel eens niks anders worden dan een hele dure vuurwerkshow.
Dan gaat het gewoon falen. Die kans zit er dik in.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 14:31:23 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220219287
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Saudi Arabië vermoord en mishandeld op exact dezelfde wijze als Iran haar burgers. Maar omdat daar er dikke (financiële) voordelen zitten aan vrienden zijn met S-A is die geveinsde mededogen voor burgers van zo’n enorme hypocriete domheid dat je paard er de hik van krijgt. Ben dan gewoon eerlijk.
Ah oki wanneer hebben zij lutraak het vuur geopend op betogers?
Beelden bron linkje?
Of lag het internet er al uit toen?
pi_220219301
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Op zich heb je best een punt, maar een regime dat ruim 30.000 burgers in 2 dagen afslacht vanwege protesteren… sorry, maar dan kan ik mij hier heel moeilijk druk over maken.

Ik hoop vooral voor de bevolking dat ze bevrijd raken van deze ellende en dat het MO eindelijk wat meer rust gaat krijgen.
Het regime in Teheran bestaat uit hufters.
Ik heb sowieso een bloedhekel aan de koppeling kerk-staat.

Maar ik geloof niet in al die militair aangedreven regime changes.
Als die regime change in Iran er op deze manier al komt.
pi_220219303
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:31 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah oki wanneer hebben zij lutraak het vuur geopend op betogers?
Beelden bron linkje?
Of lag het internet er al uit toen?
Ah de doelpalen worden al verschoven. Van mensenrechten, behandeling (en executies) van homo’s en vrouwen gaat het nu ineens om alleen betogers.
Dit, dus.
pi_220219307
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:21 schreef Regilio_ het volgende:
Iran en de VS zitten in de zelfde groep voor het WK voetbal :') :D

[ x ]
90 Minuten lang rode kaarten.
pi_220219311
Dit gaat toch niks veranderen. Het is ook geen toeval dat dit gebeurt precies als er stemmen opgaan om Dementia Don onder ede te laten verklaren over Epstein.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 14:35:26 #197
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220219317
O jee, dit is nog lang niet afgelopen

quote:
Dit moet je weten:
Israël en de VS hebben samen Iran aangevallen.
Er zijn meerdere explosies gehoord. De operatie heeft de codenaam 'Epic Fury' gekregen.

President Donald Trump bevestigt Amerikaanse aanvallen op Iran en zegt dat het Iraanse raketprogramma met de grond gelijk wordt gemaakt.

De Israëlische aanvallen op Iran waren onder meer gericht op ayatollah Ali Khamenei en president Masoud Pezeshkian, zegt een Israëlische functionaris.
Een verblijf van Khamenei is verwoest. Hij is overgebracht naar een veilige locatie buiten Teheran

Iran bereidt volgens een functionaris een "verpletterende" vergeldingsaanval voor na de Israëlisch-Amerikaanse aanvallen.

Qatar heeft een Iraanse raket onderschept, meldt Al Jazeera op basis van het Qatarese leger. In dat land hebben de Amerikanen een militaire basis.

Talrijke explosies zijn gehoord in Iraanse steden waaronder Teheran, Isfahan, Karaj, Kermanshah en Qom.
Ayatollah Ali Khamenei is overgebracht naar een veilige locatie buiten Teheran.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220219323
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:33 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
90 Minuten lang rode kaarten.
Het blijkt (idd) niet te kloppen, ze zitten niet eens bij elkaar in de groep.

Nogal mislukte grap dus.
pi_220219326
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik geloof dat het doel nogal eens gemist wordt.
Voorkomen dat een tegenstander die tot alles in staat is nucleaire wapens krijgt of anderzins een grote bedreiging vormt.
Doel is die bedreiging wegnemen zodat in dit geval westerse landen veilig blijven.
Ik dacht dat dit 22 juni 2025 al helemaal gesloopt was?
pi_220219333
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:24 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Helemaal niet, Iran zit bij België, Egypte en Nieuw-Zeeland in.
Arm België, met Iran en Egypte in 1 poule _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 14:38:28 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220219355
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:38 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ik zou als ik Jetten en/of de EU was daar geen uitspraken over doen na decennia lang bezuinigen op defensie. Houd je nu maar stil of spreek uit dat je je afzijdig houdt. De EU mag toekijken wat er nu gebeurt.
De bezuinigingen hebben hier echt totaal niets mee te maken, zou ik ook niet mee laten wegen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 14:38:41 #202
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220219362
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:35 schreef michaelmoore het volgende:
O jee, dit is nog lang niet afgelopen
[..]

Nope, de komende dagen zullen ze slecht slapen in Israël:

twitter
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_220219372
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het blijkt, want velen staan juichend in straten.
In Irak destijds ook, maar dat duurde niet lang. En dat was met boots on the ground.

De dictatuur uitschakelen is geen garantie op vrijheid, zelfde met die drugskartels, 9 van de 10 keer krijg je er iets ergers voor terug.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 14:39:12 #204
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220219377
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Arm België, met Iran en Egypte in 1 poule _O-
Iran en Egypte moeten tegen elkaar op Pride-dag in Seattle
Stukje ultieme spagaat.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220219395
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:36 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Het blijkt (idd) niet te kloppen, ze zitten niet eens bij elkaar in de groep.

Nogal mislukte grap dus.
Aan de ene kant is het een satirische account (dus het kan een mislukte grap zijn), maar de andere kant is het wel Brits (wat het wel een heel pijnlijke fout zou maken).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 28 februari 2026 @ 14:40:43 #206
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220219416
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:29 schreef theguyver het volgende:
want volgens iran zelf

[ x ]

[ x ]

Geen idee wat Iran heeft geraakt en waar dit is!
zo te zien geen AI video dit keer!

[ x ]
Ben benieuwd wanneer dat account uit de lucht gaat. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 14:41:18 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220219433
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:54 schreef Bensel het volgende:

[..]
uiteindelijk niet. Want dan vallen er alsnog (nucleaire) bommen, maar dan aan de andere kant.
Dat zal wel meevallen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220219439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:38 schreef havanagila het volgende:

[..]
In Irak destijds ook, maar dat duurde niet lang. En dat was met boots on the ground.

De dictatuur uitschakelen is geen garantie op vrijheid, zelfde met die drugskartels, 9 van de 10 keer krijg je er iets ergers voor terug.
In Venezuela krabben ze zich inmiddels misschien ook achter de oren.
Maduro weg, een paar honderd gevangenen vrij, maar het regime is nog steeds communistisch. Dat nu best bereid is om, als het zo uitkomt, lief te zijn voor Trump. Die is nu alweer geswitcht naar Cuba. En naar Iran, natuurlijk.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 14:42:19 #209
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220219454
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:38 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Nope, de komende dagen zullen ze slecht slapen in Israël:

[ x ]
Tots en preejers :') In Israel moeten ze niet janken dat ze wat raketten terug krijgen :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 28 februari 2026 @ 14:43:50 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220219493
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:38 schreef havanagila het volgende:

[..]

Het probleem is denk ik te veel vrijheid en dan krijg je verschillende facties die vechten om de macht in het land.

Ik denk dat we moeten kijken naar Venezuela, momenteel is Maduro weg, het land is momenteel nog instabiel, maar er zijn verkiezingen aangekondigd, ook zijn er al pakweg 20.000 vluchtelingen weer terug gekeerd, nou is dat nog niet zo heel veel aangezien er miljoenen ijn gevlucht maar ik zie het postitief in er komen nieuwe verkizingen en het land lijkt zich langzaam een beetje te stabilizeren al zijn ze er nog niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')