Maar wat is nu waar? Ze hebben dus wel een meisjesschool gebombardeerd, maar op een militaire basis?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het eerste dat sneuvelt in een oorlog is de waarheid.
Geel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:25 schreef Breekfast het volgende:
Wat was trouwens het reisadvies voor bijvoorbeeld Dubai?
Je weet niet wat D Day is?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow nu opeens niet?
De vergelijkingen met de sa en ss zijn hier niet uit de lucht te meppen iedere dag.
Bruinhemden, fascisten.. weet ik veel wat allemaal voor ranzigs. Maar nu is het ''?
!
Je zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:29 schreef Saekerhett het volgende:
Hey ik heb nu ook een premiumaccount, bedankt, wie het ook was
Uitstekend moment voor een toespraak van Khamenei wat mij betreftquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:31 schreef Aether het volgende:
De luchtmacht is begonnen met luchtaanvallen en valt nu raketlanceerinstallaties in Iran aan om bedreigingen voor de staat Israël te elimineren.
[ x ]
Er is sws geen school als doel gebombardeerd, in het slechtste geval staat die school in de omgeving van een te raken (millitair) doel of er is een afzwaaier geweest. Wat vooral waar is, is een bericht zodanig brengen dat het weerstand oproept.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:30 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maar wat is nu waar? Ze hebben dus wel een meisjesschool gebombardeerd, maar op een militaire basis?
Het bestaan van BRICS gemist? Ik zal het je uitleggen, want je hebt het geopolitieke spelletje duidelijk niet begrepen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee wat heeft de NAVO in godsnaam te maken met de reacties van Jetten en de EU????
Wat is dit nu voor raar gesprekje man
Dat wordt interessante TV.. Maar die toespraak zal neem ik aan soberso niet live zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Uitstekend moment voor een toespraak van Khamenei wat mij betreft
Testament van Khamenei?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:29 schreef Saekerhett het volgende:
Hey ik heb nu ook een premiumaccount, bedankt, wie het ook was
Mits het verifieerbaar is en niet eoa AI regenerated stukje content van wie weet een dubbelganger.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Uitstekend moment voor een toespraak van Khamenei wat mij betreft
Eens. Volkomen illegale aanval weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:37 schreef Bugno3 het volgende:
Rep. Seth Moulton benadrukt nu op CNN ook nog maar even: dit soort militair ingrijpen zou via een stemming in Congress moeten besloten worden. Dit is vanzelfsprekend maar weer eens niet gebeurt. Bovendien waarschuwt hij ook: er is geen vervolgstrategie voor de day after. Het is gewoon, ja, niks.
Nog een paar stukjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:30 schreef Tengano het volgende:
Nog even geduld aub....................................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
[ afbeelding ]
De USA is inmiddels een farce qua democratische rechtsstaat.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:37 schreef Bugno3 het volgende:
Rep. Seth Moulton benadrukt nu op CNN ook nog maar even: dit soort militair ingrijpen zou via een stemming in Congress moeten besloten worden. Dit is vanzelfsprekend maar weer eens niet gebeurt. Bovendien waarschuwt hij ook: er is geen vervolgstrategie voor de day after. Het is gewoon, ja, niks.
Het een sluit het andere niet uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:38 schreef Newone82 het volgende:
Wat is iedereen hier Pro Amerika.
Heb helemaal niks met dat vreselijke land. 1 keer roadtrip daar gemaakt, en nog nooit zo onsymphatiek nep volkje meegemaakt.
Natuurlijk moet dat regime worden gesloopt, maar het gaat allemaal om het geld en de olie. Zien de fokkertjes bljkbaar niet. Allemaal maar geilen op oorlog en Amerika.
Niet iedereen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:38 schreef Newone82 het volgende:
Wat is iedereen hier Pro Amerika.
Heb helemaal niks met dat vreselijke land. 1 keer roadtrip daar gemaakt, en nog nooit zo onsymphatiek nep volkje meegemaakt.
Natuurlijk moet dat regime worden gesloopt, maar het gaat allemaal om het geld en de olie. Zien de fokkertjes bljkbaar niet. Allemaal maar geilen op oorlog en Amerika.
Het is ook geen toeval dat Iran de broodheer is van Hamas, dat dit soort berichten als een pijler gebruikt in hun strijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:35 schreef Vallon het volgende:
[..]
Er is sws geen school als doel gebombardeerd, in het slechtste geval staat die school in de omgeving van een te raken (millitair) doel of er is een afzwaaier geweest. Wat vooral waar is, is een bericht zodanig brengen dat het weerstand oproept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |