Dan moeten er nog 4 sjokenquote:
quote:
2*quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten er nog 4 sjoken
2 toch? Top 8 krijgt een diploma.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee toch? De eerste achtquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wonen daar mensen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Limburg lijkt me iets geschikter.
Excuus, ik rekende nog met die 12e plek die ze eerst hadden.quote:
Voordeel: Stukje van de Fransen ookquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En Nederland van het podium af.
Ter vervanging krijgen we straks 3 Duitsers.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Voordeel: Stukje van de Fransen ook
Ach Felixquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Baumgartner is wel een naam die je verwacht bij iemand die snel naar beneden gaat.
En een Amerikaan. Beide landen nog niet gezien bij de bob.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ter vervanging krijgen we straks 3 Duitsers.
Blijft toch iedere 4 jaar een leuke rubriek, dat Duitsland/Oostenrijk/Italië de plakken verdelen bij het rodelen en Duitsland/VS bij het bobben. En dan Duitsland/GB bij het skeleton, al zit daar af en toe nog een tropische verrassing bij.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En een Amerikaan. Beide landen nog niet gezien bij de bob.
Ik heb hem bij de 4quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Lochner is trouwens heel vaak opgesteld in onze godenteams. Dit kan alleen maar mis gaan.
Die heb ik bij de tweemansbob, dus er komt dadelijk een choke van jewelste aan!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Lochner is trouwens vaak opgesteld in onze godenteams. Dit kan alleen maar mis gaan.
Idem.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik bij de tweemansbob, dus er komt dadelijk een choke van jewelste aan!
Me 2quote:
Daarom liggen mijn pakketjes altijd in puinquote:
Zij zijn snellerquote:
Die hebben niet zulke goede lijnen in hun 'slee'.quote:
Ze missen nog Alexander Schiller en Alexander Scheller voor een 4-mans bob?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
Alexander Schuller en Alexander Schaller
Ja, vrouwen sprint langlaufen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hebben we al een sweep gehad op deze OS?
Scholler dan nog als coach.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze missen nog Alexander Schiller en Alexander Scheller voor een 4-mans bob?
Ja. Dit is dan de eerste bij de mannen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vrouwen sprint langlaufen.
Ik zie hierna ook weinig kansen meer op een zwiep.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dit is dan de eerste bij de mannen.
Juist, realiseerde ik me net ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vrouwen sprint langlaufen.
Ik bespeur weinig vertrouwen in de 1500m schaatseressen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie hierna ook weinig kansen meer op een zwiep.
Nee. Hooguit nog bij de laatste individuele langlauf of biatlon nummers. Waarbij de nummer drie van de toplanden wel wat boven zichzelf moet uitsteken.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De mannen gaan het doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik bespeur weinig vertrouwen in de 1500m schaatseressen.
Helaas terecht ben ik bang.
Die doet ook verreweg het meeste en belangrijke werkquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel fijn dat enkel de piloot constant aandacht krijgt
Ja snap ik, maar het is wel een beetje lullig voor de nummer 2.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die doet ook verreweg het meeste en belangrijke werk
Met Nuis zeker? Nee dank je vriendelijk.quote:
Dit bedoel ik, ze laten de 2de man niet eens zien in de stand. Dat is toch wel matigquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die doet ook verreweg het meeste en belangrijke werk
Totaal niet belangrijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij de uitslagen wordt nummer 2 ook helemaal niet genoemd
Nee!quote:
Bij de viermans ook een prima kans.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan met zo'n beetje de langzaamste start van het veld.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:11 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wesselink na twee matige trainingruns gisteren vandaag met een 12de en 2de tijd![]()
Ze lijkt alleen 62quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Meyers al 41 is?
Dat is een beetje zoals Fokker ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:18 schreef chufi het volgende:
Is die Follador niet stiekem een Spaanse "de Neukerer" ?
Dat geldt voor iedere sport wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Er bestaan mij wel net teveel onderdelen op de OWS waar exact dezelfde mensen om medailles strijden op een 'ander' onderdeel. Ook hier weer.
Ja er zijn vrij veel sporten waarn 2 medailles halen niet ongewoon is. Eigenlijk alleen bij het IJshockey (duh), de ski/snowboardcross en de snowboardslalom zie je atleten die vrijwel onmogelijk ergens anders serieus meedoen (Ledecka even niet meegerekend, dat is een uitzondering)quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Er bestaan mij wel net teveel onderdelen op de OWS waar exact dezelfde mensen om medailles strijden op een 'ander' onderdeel. Ook hier weer.
Dat valt wel mee toch? OP de zomerspelen heb je natuurlijk het zwemmen, hardloop nummers en het baanwielrennen waar vaak dingen gecombineerd worden. Zal er ongetwijfeld wat vergeten, maar hier heb ik het idee dat je bij het langlaufen, biatlon, noordse combinatie, shorttrack, bobsleeen, skieen al vaak dezelfde namen voorbij ziet komen die bij meerdere 'disciplines' of 'onderdelen' de medailles verdelen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedere sport wel.
Curling ook niet? Of doen ze daar ook al aan gemengde teams.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja er zijn vrij veel sporten waarn 2 medailles halen niet ongewoon is. Eigenlijk alleen bij het IJshockey (duh), de ski/snowboardcross en de snowboardslalom zie je atleten die vrijwel onmogelijk ergens anders serieus meedoen (Ledecka even niet meegerekend, dat is een uitzondering)
Op de zomerspelen heb je dat veel minder, de gewichtsklassesporten, meer teamsporten waar je natuurlijk maar 1x kunt scoren, veel atletiekonderdelen staan zo op zichzelf dat de atleten maar 1 onderdeel kunnen deelnemen. Roeien is dubbelen zeldzaam, al gebeurt het wel eens. BMX, Moderne Vijfkamp, Surfen...quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedere sport wel.
Daar hebben ze een mixed onderdeel en zie je inderdaad wel dat deelnemers aan de reguliere toernooien ook de mixed meepakken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Curling ook niet? Of doen ze daar ook al aan gemengde teams.
Ik heb het niet eens zo zeer over die mixed teams onderdelen die ze nu overal toevoegen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Curling ook niet? Of doen ze daar ook al aan gemengde teams.
Zomerspelen is dat ook een stuk minder ja, maar ook bij het schaatsen heb je hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? OP de zomerspelen heb je natuurlijk het zwemmen, hardloop nummers en het baanwielrennen waar vaak dingen gecombineerd worden. Zal er ongetwijfeld wat vergeten, maar hier heb ik het idee dat je bij het langlaufen, biatlon, noordse combinatie, shorttrack, bobsleeen, skieen al vaak dezelfde namen voorbij ziet komen die bij meerdere 'disciplines' of 'onderdelen' de medailles verdelen.
Bij het schansspringen, shorttrack, noordse combinatie, biatlon en bobslee vind ik het wel het meest extreem. Alpineskiën, langlaufen en schaatsen heb je ook wel dubbelaars, maar iemand die de kortste en de langste discipline goed aan kan is zeldzaam.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? OP de zomerspelen heb je natuurlijk het zwemmen, hardloop nummers en het baanwielrennen waar vaak dingen gecombineerd worden. Zal er ongetwijfeld wat vergeten, maar hier heb ik het idee dat je bij het langlaufen, biatlon, noordse combinatie, shorttrack, bobsleeen, skieen al vaak dezelfde namen voorbij ziet komen die bij meerdere 'disciplines' of 'onderdelen' de medailles verdelen.
Ze komen wel heel erg hoog bij sommige plekken ja waar er geen ijs isquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:26 schreef Faraday01 het volgende:
Heb steeds meer het idee dat deze baan ook wel erg krap is voor de bobs. Nog los van de wegversmalling bij de start.
Was bij de tweemansbobs ook al regelmatig zoquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze komen wel heel erg hoog bij sommige plekken ja waar er geen ijs is
Het zegt veel over Klaebo, maar ook wel wat over het langlaufen dat hij de sprint een inspanning van 3 minuten wint en ook favoriet is voor de 50 kilometer.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Schaatsen heeft natuurlijk wel veel meer onderdelen, daar aan 4 onderdelen mee doen is ook niet zeldzaam.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij het schansspringen, shorttrack, noordse combinatie, biatlon en bobslee vind ik het wel het meest extreem. Alpineskiën, langlaufen en schaatsen heb je ook wel dubbelaars, maar iemand die de kortste en de langste discipline goed aan kan is zeldzaam.
Klaebo is wel een uitzondering hoor, maar het is bij langlaufen inderdaad ook in het huidige klimaat nog mogelijk om de sprint en de 50km te winnen, in elke andere sport behalve biatlon is dat wel zo'n beetje ondenkbaar. (Maar bij biatlon is het verschil in afstanden veel minder groot)quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zegt veel over Klaebo, maar ook wel wat over het langlaufen dat hij de sprint een inspanning van 3 minuten wint en ook favoriet is voor de 50 kilometer.
Al bedenk ik mij net dat Sifan Hassan min of meer hetzelfde gepresteerd heeft.
Ja, de sprint en de 50 KM zal vast uniek zijn. Maar zowel Klaebo en Karlsson hebben de 10km vrije stijl en 20km skiathlon gewonnen bijvoorbeeld. Nummer 2 ook hetzelfde op beide nummers.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zegt veel over Klaebo, maar ook wel wat over het langlaufen dat hij de sprint een inspanning van 3 minuten wint en ook favoriet is voor de 50 kilometer.
Al bedenk ik mij net dat Sifan Hassan min of meer hetzelfde gepresteerd heeft.
Ja dat is dan weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schaatsen heeft natuurlijk wel veel meer onderdelen, daar aan 4 onderdelen mee doen is ook niet zeldzaam.
Ik sluit niet uit dat we bij beide bobsleewedstrijden die nog komen hetzelfde podium krijgen. Al was Meyers wel wat matig toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, de sprint en de 50 KM zal vast uniek zijn. Maar zowel Klaebo en Karlsson hebben de 10km vrije stijl en 20km skiathlon gewonnen bijvoorbeeld. Nummer 2 ook hetzelfde op beide nummers.
Die moeten alles op alles zetten om nu zo hard mogelijk te rennen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd naar de start van de Nederlanders, was in de training consequent 1 van de langzaamste
Daar schroeien de Duitsers weer eens volgens mij. Ook erg spannend.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat we bij beide bobsleewedstrijden die nog komen hetzelfde podium krijgen. Al was Meyers wel wat matig toch?
Als er elke run een paar dwars door de baan proberen te gaan, kom je al een heel eind door de slee recht te houdenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd naar de start van de Nederlanders, was in de training consequent 1 van de langzaamste
Als ik dit allemaal zo zie, dan zou een beetje normaal sturen je ook easy top-10 geven.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moeten alles op alles zetten om nu zo hard mogelijk te rennen?
Schouten won er in 2022 4. Had Lollo voor een beter land geschaatst had ze ook voor 4 kunnen gaan, Wiklund eveneens.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij schaatsen win je doorgaans geen 4 medailles op Stolz na misschien. Dat is dan wel een fenomeen.
Klassen, Takagi (die heeft zelfs 3 keer 3 medailles gewonnen), Wust, Schouten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij schaatsen win je doorgaans geen 4 medailles op Stolz na misschien. Dat is dan wel een fenomeen.
Jammer, een medaille halen voor Liechtenstein zou wel enorm episch zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:33 schreef Szura het volgende:
Die krijgt geen kranz omgehangen straks
Dan tel je wel ploegenachtervolging mee. Dan kan het wel jaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schouten won er in 2022 4. Had Lollo voor een beter land geschaatst had ze ook voor 4 kunnen gaan, Wiklund eveneens.
Ja bij biatlon tellen we de relays toch ook mee? Lekker plakken harken voor de grote landen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan tel je wel ploegenachtervolging mee. Dan kan het wel ja
Eric Heiden vindt dit een leuke rubriekquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uiteraard jaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bij biatlon tellen we de relays toch ook mee? Lekker plakken harken voor de grote landen.
Zag er heel verzorgd uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:36 schreef Szura het volgende:
Bepaald geen slechte lijnen van die Braziliaan
Dat komt vooral omdat je meer mogelijkheden hebt om lekker te dubbelen en de dubbelaars zijn ook nog eens vaak steengoed in alles.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gelukkig niks wat in de buurt komt bij het zwemmen.
Matige lijnen, matige start, veel botsen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie alleen niet echt waar het fout ging.
Vierkante ijzers?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon gas geven!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:39 schreef Felagund het volgende:
Hij moet de snelheid omhoog gooien! Alsof het een F1 auto is.
Starttijd viel best mee en ook geen enorme fouten. Wel veel kleinere foutjes en een niet zo snelle bob?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zaten 2 gigantische fouten in de run waarvan eentje bovenin (dat neem je de rest van de run mee). De bob zelf is gewoon (itt tot die tweemansbob) goed en snel.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Starttijd viel best mee en ook geen enorme fouten. Wel veel kleinere foutjes en een niet zo snelle bob?
Start was toch prima? En botsen viel mee toch? Toch veel minder dan die Jamaicanen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Matige lijnen, matige start, veel botsen.
Het was verre van perfect maar we hebben al teams nog veel slechter naar beneden zien gaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zaten 2 gigantische fouten in de run. De bob is gewoon (itt tot die tweemansbob) goed en snel.
Lekker rustigquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Die commentator op NPO heeft niet veel tekst, zit die ondertussen een prono te hacken ofzo?
Die Oostenrijkers waren nog snellerquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het was verre van perfect maar we hebben al teams nog veel slechter naar beneden zien gaan.
quote:
quote:Nou kijk ze kijken, dus blijf kijken
Alle dikzakken willen op me lijken
Dat is toch redelijk bizarquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die Oostenrijkers waren nog sneller
Dat valt wel mee, het beuken van de muur is ook niet per se slecht, je moet vooral naar de stand van de ijzers kijken en daar moest die 2x echt zwaar corrigeren, daar verlies je veel snelheid en als dat boven ergens al misgaat dan neem je dat de rest van de run mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het was verre van perfect maar we hebben al teams nog veel slechter naar beneden zien gaan.
(Wit-)Rusland mag ook vrolijk meedoen aan Paralympics. Tsja.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Oh ja, deze entiteit mag wel gewoon meedoen.
Wat gebeurde er? Net weggezapt.quote:
Er is een "wapenstilstand".quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Israël doet mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Net weggezapt.
Oh, ik wist niet dat we naar de Paralympics zaten te kijken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
(Wit-)Rusland mag ook vrolijk meedoen aan Paralympics. Tsja.
Gelukkig is dat bij de paralympics opgelost.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Uh oke. Edgyquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat we naar de Paralympics zaten te kijken.
Over de uitspraken van die Israëliërquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Net weggezapt.
Daar had Edelman niet misstaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat we naar de Paralympics zaten te kijken.
Rechtstreeks vanaf de biatlon doorgegaan naar de bobsleequote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Horn vernaggeld ook een snelle bob
Niet zo goed, op de kop nu!quote:
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:19 schreef Remco het volgende:
Ligt er nu nog steeds een Oostenrijker in de baan?
Dan maar wat anderen in het kanaal laten inglijden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Altijd tegen Nederland. Dit is rampzalig voor de luchtcirculatie.
That's what she said.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan maar wat anderen in het kanaal laten inglijden.
Jup. Maar denk gezien de omstandigheden deze run een prima resultaat.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:28 schreef Felagund het volgende:
Net iets sneller, bovenin leek het nog wel wat slordig.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jup. Maar denk gezien de omstandigheden deze run een prima resultaat.
Die schakelen weer weg?quote:
Nee ze gaan snel terug naar het bobsleeën omdat Nederland moet. Had alleen iets eerder gemoeten.quote:
Ik denk alleen de top 20 voor heat 4.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:32 schreef AgnesGru het volgende:
Hoeveel vallen er af voor heat 3 & 4?
In de 2-mans bob ging het een stuk beter ja, misschien dat hij onderweg nog wat man kan lozen.quote:
Verrassend.quote:
Dat vond ik ook wel apart ja.quote:
Dat was wel apart jaquote:
Vooral dat ze nog meerdere keren met hun hoofd/helm de baan aantikken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:18 schreef Em31 het volgende:
Blijft naar om te zien hoe ze maar door blijven glijden
Er zou toch wel iets te verzinnen moeten zijn om de snelheid eruit te halen in zo'n situatie.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:18 schreef Em31 het volgende:
Blijft naar om te zien hoe ze maar door blijven glijden
Goed nieuws wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Update over de Oostenrijker
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |