Dan moeten er nog 4 sjokenquote:
quote:
2*quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten er nog 4 sjoken
2 toch? Top 8 krijgt een diploma.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee toch? De eerste achtquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wonen daar mensen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Limburg lijkt me iets geschikter.
Excuus, ik rekende nog met die 12e plek die ze eerst hadden.quote:
Voordeel: Stukje van de Fransen ookquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En Nederland van het podium af.
Ter vervanging krijgen we straks 3 Duitsers.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Voordeel: Stukje van de Fransen ook
Ach Felixquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Baumgartner is wel een naam die je verwacht bij iemand die snel naar beneden gaat.
En een Amerikaan. Beide landen nog niet gezien bij de bob.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ter vervanging krijgen we straks 3 Duitsers.
Blijft toch iedere 4 jaar een leuke rubriek, dat Duitsland/Oostenrijk/Italië de plakken verdelen bij het rodelen en Duitsland/VS bij het bobben. En dan Duitsland/GB bij het skeleton, al zit daar af en toe nog een tropische verrassing bij.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En een Amerikaan. Beide landen nog niet gezien bij de bob.
Ik heb hem bij de 4quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Lochner is trouwens heel vaak opgesteld in onze godenteams. Dit kan alleen maar mis gaan.
Die heb ik bij de tweemansbob, dus er komt dadelijk een choke van jewelste aan!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Lochner is trouwens vaak opgesteld in onze godenteams. Dit kan alleen maar mis gaan.
Idem.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik bij de tweemansbob, dus er komt dadelijk een choke van jewelste aan!
Me 2quote:
Daarom liggen mijn pakketjes altijd in puinquote:
Zij zijn snellerquote:
Die hebben niet zulke goede lijnen in hun 'slee'.quote:
Ze missen nog Alexander Schiller en Alexander Scheller voor een 4-mans bob?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
Alexander Schuller en Alexander Schaller
Ja, vrouwen sprint langlaufen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hebben we al een sweep gehad op deze OS?
Scholler dan nog als coach.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze missen nog Alexander Schiller en Alexander Scheller voor een 4-mans bob?
Ja. Dit is dan de eerste bij de mannen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vrouwen sprint langlaufen.
Ik zie hierna ook weinig kansen meer op een zwiep.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dit is dan de eerste bij de mannen.
Juist, realiseerde ik me net ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vrouwen sprint langlaufen.
Ik bespeur weinig vertrouwen in de 1500m schaatseressen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie hierna ook weinig kansen meer op een zwiep.
Nee. Hooguit nog bij de laatste individuele langlauf of biatlon nummers. Waarbij de nummer drie van de toplanden wel wat boven zichzelf moet uitsteken.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie hierna ook weinig kansen meer op een zwiep.
De mannen gaan het doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik bespeur weinig vertrouwen in de 1500m schaatseressen.
Helaas terecht ben ik bang.
Die doet ook verreweg het meeste en belangrijke werkquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel fijn dat enkel de piloot constant aandacht krijgt
Ja snap ik, maar het is wel een beetje lullig voor de nummer 2.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die doet ook verreweg het meeste en belangrijke werk
Met Nuis zeker? Nee dank je vriendelijk.quote:
Dit bedoel ik, ze laten de 2de man niet eens zien in de stand. Dat is toch wel matigquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die doet ook verreweg het meeste en belangrijke werk
Totaal niet belangrijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij de uitslagen wordt nummer 2 ook helemaal niet genoemd
Nee!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |