Dat valt wel mee, het beuken van de muur is ook niet per se slecht, je moet vooral naar de stand van de ijzers kijken en daar moest die 2x echt zwaar corrigeren, daar verlies je veel snelheid en als dat boven ergens al misgaat dan neem je dat de rest van de run mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het was verre van perfect maar we hebben al teams nog veel slechter naar beneden zien gaan.
(Wit-)Rusland mag ook vrolijk meedoen aan Paralympics. Tsja.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Oh ja, deze entiteit mag wel gewoon meedoen.
Wat gebeurde er? Net weggezapt.quote:
Er is een "wapenstilstand".quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Israël doet mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Net weggezapt.
Oh, ik wist niet dat we naar de Paralympics zaten te kijken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
(Wit-)Rusland mag ook vrolijk meedoen aan Paralympics. Tsja.
Gelukkig is dat bij de paralympics opgelost.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Uh oke. Edgyquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat we naar de Paralympics zaten te kijken.
Over de uitspraken van die Israëliërquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Net weggezapt.
Daar had Edelman niet misstaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat we naar de Paralympics zaten te kijken.
Rechtstreeks vanaf de biatlon doorgegaan naar de bobsleequote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Horn vernaggeld ook een snelle bob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |