Dan moeten er nog 4 sjokenquote:
quote:
2*quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten er nog 4 sjoken
2 toch? Top 8 krijgt een diploma.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee toch? De eerste achtquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wonen daar mensen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Limburg lijkt me iets geschikter.
Excuus, ik rekende nog met die 12e plek die ze eerst hadden.quote:
Voordeel: Stukje van de Fransen ookquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En Nederland van het podium af.
Ter vervanging krijgen we straks 3 Duitsers.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Voordeel: Stukje van de Fransen ook
Ach Felixquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Baumgartner is wel een naam die je verwacht bij iemand die snel naar beneden gaat.
En een Amerikaan. Beide landen nog niet gezien bij de bob.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ter vervanging krijgen we straks 3 Duitsers.
Blijft toch iedere 4 jaar een leuke rubriek, dat Duitsland/Oostenrijk/Italië de plakken verdelen bij het rodelen en Duitsland/VS bij het bobben. En dan Duitsland/GB bij het skeleton, al zit daar af en toe nog een tropische verrassing bij.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En een Amerikaan. Beide landen nog niet gezien bij de bob.
Ik heb hem bij de 4quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Lochner is trouwens heel vaak opgesteld in onze godenteams. Dit kan alleen maar mis gaan.
Die heb ik bij de tweemansbob, dus er komt dadelijk een choke van jewelste aan!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Lochner is trouwens vaak opgesteld in onze godenteams. Dit kan alleen maar mis gaan.
Idem.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik bij de tweemansbob, dus er komt dadelijk een choke van jewelste aan!
Me 2quote:
Daarom liggen mijn pakketjes altijd in puinquote:
Zij zijn snellerquote:
Die hebben niet zulke goede lijnen in hun 'slee'.quote:
Ze missen nog Alexander Schiller en Alexander Scheller voor een 4-mans bob?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
Alexander Schuller en Alexander Schaller
Ja, vrouwen sprint langlaufen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hebben we al een sweep gehad op deze OS?
Scholler dan nog als coach.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze missen nog Alexander Schiller en Alexander Scheller voor een 4-mans bob?
Ja. Dit is dan de eerste bij de mannen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vrouwen sprint langlaufen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |