Uiteraard jaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bij biatlon tellen we de relays toch ook mee? Lekker plakken harken voor de grote landen.
Zag er heel verzorgd uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:36 schreef Szura het volgende:
Bepaald geen slechte lijnen van die Braziliaan
Dat komt vooral omdat je meer mogelijkheden hebt om lekker te dubbelen en de dubbelaars zijn ook nog eens vaak steengoed in alles.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gelukkig niks wat in de buurt komt bij het zwemmen.
Matige lijnen, matige start, veel botsen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie alleen niet echt waar het fout ging.
Vierkante ijzers?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon gas geven!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:39 schreef Felagund het volgende:
Hij moet de snelheid omhoog gooien! Alsof het een F1 auto is.
Starttijd viel best mee en ook geen enorme fouten. Wel veel kleinere foutjes en een niet zo snelle bob?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zaten 2 gigantische fouten in de run waarvan eentje bovenin (dat neem je de rest van de run mee). De bob zelf is gewoon (itt tot die tweemansbob) goed en snel.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Starttijd viel best mee en ook geen enorme fouten. Wel veel kleinere foutjes en een niet zo snelle bob?
Start was toch prima? En botsen viel mee toch? Toch veel minder dan die Jamaicanen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Matige lijnen, matige start, veel botsen.
Het was verre van perfect maar we hebben al teams nog veel slechter naar beneden zien gaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zaten 2 gigantische fouten in de run. De bob is gewoon (itt tot die tweemansbob) goed en snel.
Lekker rustigquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Die commentator op NPO heeft niet veel tekst, zit die ondertussen een prono te hacken ofzo?
Die Oostenrijkers waren nog snellerquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het was verre van perfect maar we hebben al teams nog veel slechter naar beneden zien gaan.
quote:
quote:Nou kijk ze kijken, dus blijf kijken
Alle dikzakken willen op me lijken
Dat is toch redelijk bizarquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die Oostenrijkers waren nog sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |