In de provincies zijn ze allemaal voor veel meer uitkoop en gedwongen verplaatsing van boeren.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
En gaan straks waarschijnlijk weer enorm op het orgel over eindelijk stikstofbeleid.
En denk je gezien de opkomst op dit moment van FvD ondanks samenzweringtheoriën, omvolkingsgezever, oproep tot opstand, antisemitisme en complete idioterie rond maanlandingen en 9/11 waar de nieuwe lijsttrekker zich blijkbaar nog in moet verdiepen dat een dergelijk onderzoek gaat helpen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je wilt voorkomen dat ze onverhoopt terugkomen. En corruptie moet worden gestraft.
Dan is het een kwestie die mensen tegen elkaar op te zetten.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:13 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
En denk je gezien de opkomst op dit moment van FvD ondanks samenzweringtheoriën, omvolkingsgezever, oproep tot opstand, antisemitisme en complete idioterie rond maanlandingen en 9/11 waar de nieuwe lijsttrekker zich blijkbaar nog in moet verdiepen dat een dergelijk onderzoek gaat helpen?
Een bepaalde groep is gewoon zo ver heen dat het allemaal toch niet meer uitmaakt. En ik vind dat best een dingetje eerlijk gezegd, een beetje kritiek op je eigen stroming moet toch mogelijk zijn.
Het is inderdaad even de vraag in hoeverre dat nog aanslaat, BBB ik de regering heeft het land wat dat betreft alleen maar verder op slot gegooid. Dat wordt hooguit weer interessant als de pijnlijke maatregelen die straks echt nodig zijn bekend worden…quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Overigens denk ik niet dat ze daar nog veel mee gaan winnen. BBB was enkel het nieuwe snoepje van de boosmens, waar de smaak wel weer vanaf is.
Mogelijk maar D66 (en daarmee sws Jetten) wist dat ze haar CV flink had (op)gepoetst.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk dat ze er iemand zo hoog op gaan zetten waar ze bij voorbaat weten dat die een schandaal gaat veroorzaken. Zeker niet omdat die Nathalie geen noemenswaardig verleden in de partij heeft, en het dus het ook niet heef te danken aan vriendendiensten.
De kandidatencommissie heeft gewoon verzuimd te checken of wat ze bij het gesprek beweerde overeen kwam met wat ze op andere plekken beweerde zoals op Linkedin.
Ik denk dat weinig van die boosmens stemmers uit 2023 het lot van boeren echt iets kan schelen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is inderdaad even de vraag in hoeverre dat nog aanslaat, BBB ik de regering heeft het land wat dat betreft alleen maar verder op slot gegooid. Dat wordt hooguit weer interessant als de pijnlijke maatregelen die straks echt nodig zijn bekend worden…
Dat weet je niet. Je hoeft voor de Statenverkiezingen maar relatief weinig mensen te mobiliseren om forse impact te hebben. Ik verwacht zelf ook dat we dan weer twee hypes uit die categorie verder zijn maar je weet maar nooit…quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig van die boosmens stemmers uit 2023 het lot van boeren echt iets kan schelen.
Dat was altijd het plan, na de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:40 schreef nostra het volgende:
GL-PvdA gaat zich hernoemen begrijp ik? Ben benieuwd.
Welk nieuwtje komt dat van?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:40 schreef nostra het volgende:
Hoog tijd ook. Hadden ze een paar jaar terug al moeten doen. Hoe ze die fusie nu hebben aangepakt heeft ze veel goodwill gekost…quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:40 schreef nostra het volgende:
En wellicht door te vragen hoe ze aan de baan kwam met alleen een propedeuse.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De kandidatencommissie heeft gewoon verzuimd te checken of wat ze bij het gesprek beweerde overeen kwam met wat ze op andere plekken beweerde zoals op Linkedin.
België een uitzondering denk ik dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:49 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hoog tijd ook. Hadden ze een paar jaar terug al moeten doen. Hoe ze die fusie nu hebben aangepakt heeft ze veel goodwill gekost…
Wel interessant trouwens dat het bij de Belgen best normaal is voor politieke partijen om een nieuwe naam te kiezen, terwijl het hier zo ongebruikelijk is.
De sociaaldemocraten van SP naar SP.a naar Vooruit (vind ik ook wel een mooie suggestie voor de fusieclub).
De liberalen van PVV naar VLD naar Open VLD naar Anders (hun keuzes zijn wat minder briljant)
De Waalse christendemocraten van PSC naar cdH naar Les Engagés (ook wel een mooie naam geworden).
De Groenen van Agalev naar Groen! Naar Groen.
Dat nieuwe sausje heeft overigens wisselend succes.
Via Koolmees. Die heeft haar benoemd bij het UWV.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
En wellicht door te vragen hoe ze aan de baan kwam met alleen een propedeuse.
De Belgische politiek is bijzonderquote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:53 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
België een uitzondering denk ik dan.
Het CDU, SPD, Labour en de Tories wisselen niet zo snel.
Ja Macron deed dat goed.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De Belgische politiek is bijzonder.
Maar ook in Frankrijk zie je het best regelmatig. Ook in navolging van Macron die een geheel nieuwe beweging van de grond wist te krijgen, qua marketing had PvdA/GL daar veel van kunnen leren…
En blijkbaar drie namen in acht jaarquote:
quote:Renaissance (RE) (vertaling: Wedergeboorte), voorheen bekend onder de namen La République en marche ! en En marche
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |