Ik hoorde van een Brabander dat ze helemaal niet naar worstenbroodjes smaken, maar naar frikandelbroodjes.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef AgnesGru het volgende:
Heb nog worstenbrood chips liggen, maar geen idee of ik er zin in heb
op de OS zit er altijd tussen elke rit meer tijd dan normaalquote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef Remco het volgende:
Is er überhaupt een reden om 2:30 tussen de ritten te doen?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoorde van een Brabander dat ze helemaal niet naar worstenbroodjes smaken, maar naar frikandelbroodjes.
Meeste chips smaakt totaal niet naar wat er op de verpakking staat. Zoals bijv Joppie, Augurk etc allemaal niet te vretenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoorde van een Brabander dat ze helemaal niet naar worstenbroodjes smaken, maar naar frikandelbroodjes.
Je hebt in ieder geval minder luchtcirculatie dus als er iemand op z'n plaat gaat en het duurt allemaal lang lang dan maakt het toch niet meer uitquote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef Remco het volgende: Is er überhaupt een reden om 2:30 tussen de ritten te doen?
Hier gaan niet veel meer onder komen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet genoeg voor een medaille denk ik, maar wel top 5
Ik vind het beiden zeer matig smaken.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn lekkerder en zachter.
quote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef AgnesGru het volgende:
Dit klinkt echt als iets waar je alleen na drie dagen doorhalen tijdens Carnaval nog 'zin in' hebt, en dan nog alleen omdat je niets anders meer in huis hebt en omdat je toch per sé wat binnen wilt krijgen na een ochtendje kotsen op de plee.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef AgnesGru het volgende:
Kok, Jackson, Leerdam, wellicht een Poolse. Daar houdt het wel opquote:Op zondag 15 februari 2026 17:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier gaan niet veel meer onder komen.
Ik had de Brabander aaierbalchips gegeven en die vond ie wel lekker. Maar goed, die smaken ook niet naar eierbal.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het beiden zeer matig smaken.
Worstenbroodjes van een goede Brabantse bakker zijnquote:Op zondag 15 februari 2026 17:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het beiden zeer matig smaken.
Alleen bij Kok lijkt het mij een zekerheidje onder normale omstandigheden. Misschien nog een Boersma die uit haar slof schiet.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kok, Jackson, Leerdam, wellicht een Poolse. Daar houdt het wel op
Eierbal, het wordt er niet veel beter op...quote:Op zondag 15 februari 2026 17:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had de Brabander aaierbalchips gegeven en die vond ie wel lekker. Maar goed, die smaken ook niet naar eierbal.
Ik vat er meestal stuk of 4 met mayonaise.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Worstenbroodjes van een goede Brabantse bakker zijn![]()
![]()
En ik gooi ze altijd nog in de oven. Broodje is dan hard en de vulling warm. Echt héérlijk
quote:Op zondag 15 februari 2026 17:16 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als iets waar je alleen na drie dagen doorhalen tijdens Carnaval nog 'zin in' hebt, en dan nog alleen omdat je niets anders meer in huis hebt en omdat je toch per sé wat binnen wilt krijgen na een ochtendje kotsen op de plee.
Worstenbroodjes van een goede bakker vind ik nog steeds heel matig.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Worstenbroodjes van een goede Brabantse bakker zijn![]()
![]()
En ik gooi ze altijd nog in de oven. Broodje is dan hard en de vulling warm. Echt héérlijk
Ik doe er geen enkele saus bij. Logischerwijs.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vat er meestal stuk of 4 met mayonaise.
Worstenbroodjes eet je met curry of mosterd.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
"ik ben vanhoutte ik ben 22 jaar en ik doe miepmiep na"quote:Op zondag 15 februari 2026 17:17 schreef vaarsuvius het volgende:
kijk, een echte Belgische, dat mag ik graag horen .
Ga weg smeerpijp. Echte Brabo hier, ge wit nie wa lekker isquote:Op zondag 15 februari 2026 17:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Worstenbroodjes eet je met curry of mosterd.
Kan me er niks bij voorstellen. En al helemaal niet als je ze ook nog 10 min in de oven doetquote:Op zondag 15 februari 2026 17:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Worstenbroodjes van een goede bakker vind ik nog steeds heel matig.
DE KOERS blijft belangrijkerquote:Op zondag 15 februari 2026 17:18 schreef wimderon het volgende:
Jammer voor het Belgische schaatsen dat Tas hierna parttime gaat schaatsen.
Ik kom ook uit Brabantquote:Op zondag 15 februari 2026 17:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ga weg smeerpijp. Echte Brabo hier, ge wit nie wa lekker is
Onder de grill paar minuutjesquote:Op zondag 15 februari 2026 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan me er niks bij voorstellen. En al helemaal niet als je ze ook nog 10 min in de oven doet
Dat maken we zelf wel uit kut!quote:Op zondag 15 februari 2026 17:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ga weg smeerpijp. Echte Brabo hier, ge wit nie wa lekker is
Ook wel logisch, daar zit veel meer zekerheid voor een Vlaamse.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DE KOERS blijft belangrijker
Worstenbroodjes eet je ZONDER saus.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Worstenbroodjes eet je met curry of mosterd.
Een goed broodje heeft geen saus nodig.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blondin wielrent ook, dat hoeft niet veel uit te makenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:18 schreef wimderon het volgende:
Jammer voor het Belgische schaatsen dat Tas hierna parttime gaat schaatsen.
Het is ook een wat vreemde combinatie. Je gaat de worst die sappig moet zijn uitdrogen in de oven. En dat proef je er dan ook aan af...quote:Op zondag 15 februari 2026 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan me er niks bij voorstellen. En al helemaal niet als je ze ook nog 10 min in de oven doet
jij hebt een bepaald filmpje gekekenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Worstenbroodjes eet je ZONDER saus.
Zonde vh worstenbroodje anders.
Boven de rivieren nemen wij niet serieusquote:Op zondag 15 februari 2026 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een goed worstenbroodje eet je zonder saus.
Straks gaat nog iemand roepen dat ie er pindakaas op smeert.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:19 schreef BillDauterive het volgende:
Worstenbroodje met curry of mosterd?
Gatver
Saucijzenbroodjes > Worstenbroodjes altijd overal elke keer.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De worst droogt helemaal niet uit in de ovenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is ook een wat vreemde combinatie. Je gaat de worst die sappig moet zijn uitdrogen in de oven. En dat proef je er dan ook aan af...
Vlinder was ze relatief veel beter op. Ze was toen vooraf al een paar keer meer dan een seconde sneller geweest dan de tweede snelste ooit.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inge op de 50 vrij in 2000 dan? Mwah, zo overduidelijk was dat toch ook weer niet vooraf? Maar Kramer op de 5 in 2010 zeker ja.
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jij hebt een bepaald filmpje gekeken
Kenner gespot.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:20 schreef Salina het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes > Worstenbroodjes altijd overal elke keer.
En al helemaal niet in chipsvormquote:Op zondag 15 februari 2026 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een goed worstenbroodje eet je zonder saus.
Dat juist wel.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De worst droogt helemaal niet uit in de oven
Een opinie van boven de rivieren.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:20 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord van een wielrenner die schansspringt! NOu jij weerquote:Op zondag 15 februari 2026 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blondin wielrent ook, dat hoeft niet veel uit te maken
No wayquote:Op zondag 15 februari 2026 17:20 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat is wel een ex-schaatsterquote:Op zondag 15 februari 2026 17:19 schreef 3rr0r het volgende:
Vind die Tas van Belgie leuker dan die van Jutta
Ik ook niet, niet van goede kwaliteit in ieder geval.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:21 schreef Felagund het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een (Brabants) worstenbroodje op gehad.
Mis je niks aan.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:21 schreef Felagund het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een (Brabants) worstenbroodje op gehad.
Of je worstenbroodje lust.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:21 schreef Zorro het volgende:
Iets doet me denken dat het nog niet heel spannend is.
Die bestaan dan ook nietquote:Op zondag 15 februari 2026 17:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook niet, niet van goede kwaliteit in ieder geval.
Maar ik woon al mijn hele leven onder de riolen rivieren.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een opinie van boven de rivieren.
quote:
Terwijl er al een tijd voor een medaille neergezet kan zijnquote:Op zondag 15 februari 2026 17:21 schreef Zorro het volgende:
Iets doet me denken dat het nog niet heel spannend is.
Daarom gaat het hier ook over worstenbroodjes.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:22 schreef Remco het volgende:
Ik irriteer me enorm aan die tijd tussen de ritten.
Het is ergerenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:22 schreef Remco het volgende:
Gelukkig geen dweilpauze.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:22 schreef Remco het volgende:
Ik erger me aan mensen die "ik irriteer me" zeggenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:22 schreef Remco het volgende:
Viesdik.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:22 schreef Poepz0r het volgende:
Tussen de middag 2 a 3 Bossche bollen. Snapte kut
Eet ik ookquote:Op zondag 15 februari 2026 17:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De spruitjes staan hier al opNom, dat wordt weer genieten.
Lekker, ik denk dat ik morgen weer spruitjes maak.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De spruitjes staan hier al opNom, dat wordt weer genieten.
Eerst schaatsenquote:
Is slechts anderhalve minuut!quote:Op zondag 15 februari 2026 17:22 schreef Remco het volgende:
Ach ach achquote:Op zondag 15 februari 2026 17:20 schreef Salina het volgende:
[..]
Die rijdt vooral om de zomer door te komen. Tas gaat echt volwaardig prof worden en voorlopig schaatsen om de winter door te komen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blondin wielrent ook, dat hoeft niet veel uit te maken
Wáárom zou je Zwitserse room op een bolus doen?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Bolus met Zwitserse room, en de roze flap die we hier al 30 jaar hebben en die vorig jaar ineens elders werd uitgevonden onder de naam crompouce.
Mot ge geen carnaval vieren momenteel dan!?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Bosschenaar kende er meer op dan de gemiddelde mens. Bosschenaar het unne grote bek _0_
In een bolus, handelsmerk van Koppejan.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wáárom zou je Zwitserse room op een bolus doen?
Carnavalquote:Op zondag 15 februari 2026 17:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mensen in dit topic die kennis hebben over worstenbroodjes, maar dan geen carnaval vieren
Nee. Ik woon niet meer in DB maar zuuk het ook nie meerquote:Op zondag 15 februari 2026 17:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mot ge geen carnaval vieren momenteel dan!?
bij de mannen zaten ze in de voorlaatste ritquote:Op zondag 15 februari 2026 17:24 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een toeval dat nu alweer de twee grootste kanshebbers voor de laatste rit 'geloot' zijn.
Die schakelen speciaal in voor Warmuth.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Jeetje, de Duitser zendt schaatsen uit. Niet helemaal live.
De Brit ook. Joeta rijdt daar tijdens de rust van de 2e kwartfinale WK-voetbal.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Jeetje, de Duitser zendt schaatsen uit. Niet helemaal live.
Is een Nederlandse starterquote:Op zondag 15 februari 2026 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
Noemden ze nou dat er een Zweedse starter is?
Ik meen toch echt een Nederlandse starter te herkennen
Akkoordquote:Op zondag 15 februari 2026 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Ik woon niet meer in DB maar zuuk het ook nie meer
Carnaval moet natuurlijk wijken voor de Spelen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mensen in dit topic die kennis hebben over worstenbroodjes, maar dan geen carnaval vieren
Naast Oeteldonk is krabbengat trouwens de mooiste carnaval. Enige 2 die ook echt vol staan met traditie. Das mooiquote:
Crompouce is met banketbakkersroom. Is toch andersquote:Op zondag 15 februari 2026 17:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Bolus met Zwitserse room, en de roze flap die we hier al 30 jaar hebben en die vorig jaar ineens elders werd uitgevonden onder de naam crompouce.
Neppertquote:Op zondag 15 februari 2026 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Carnaval moet natuurlijk wijken voor de Spelen.
Als ik die niet zou herkennen zou het niet best met mij zijnquote:
Ik vond de crompouce echt veel te zoet.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Crompouce is met banketbakkersroom. Is toch anders
Dat was smerigquote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is het je vader of een ander familielid?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ik die niet zou herkennen zou het niet best met mij zijn
Die krijgt van NBC een half miljoen per dag om z'n gezicht te laten zien deze twee weken.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft een strippenkaart gekocht?
Ik had laatst x zon broodje met witte room gatverdamme wa was da johquote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Miho deed het meer dan behoorlijk.quote:
Ik heb wel een keer de band Karnivool live gezien.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef -XOR- het volgende:
Wat is Carnaval, doen ze daar ook aan rondjes?
Gvd mijn ninja edit wat doe jequote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Naast Oeteldonk is krabbengat trouwens de mooiste carnaval. Enige 2 die ook echt vol staan met traditie. Das mooi
Nee dan ben je zo blutquote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef -XOR- het volgende:
WAAROM???quote:Op zondag 15 februari 2026 17:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ben Karnivoor?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer de ben Karnivool live gezien.
Ja, maar dan met de schouders van je voorganger vast.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef -XOR- het volgende:
Sorry, heb nog een kater.quote:
Beter als 020quote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef -XOR- het volgende:
Heel WB seizoen kapotgegooid op een vroege startplek hierquote:
Maakt wel een aardige opMarche de laatste tijd hoorde ikquote:Op zondag 15 februari 2026 17:28 schreef Redefine het volgende:
Weliswaar wel slechts een tijd in de Marche.
Op de 1000 mokerslechtquote:
Roze vlap ook en die is veel beter dan een crompouce.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zijn ook een hoop landen die in het voorseizoen hebben gepiekt. Zoals de Duitsers.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:28 schreef wimderon het volgende:
De Kazakken hebben een jaar te vroeg gepiekt.
Ik verwacht er ook weinig van.quote:
Zonde dat ze gaat stoppen. Ze was wel dicht bij het record van Lemay gekomenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt wel een aardige opMarche de laatste tijd hoorde ik
Slagroom kersenflap is lekker maar niet veel te krijgen. Meestal is het zonder slagroom.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Roze vlap ook en die is veel beter dan een crompouce.
Zekerquote:
Beste drone shot tot nu toe.quote:
Zweedse scheidsrechter , Nederlandse starterquote:Op zondag 15 februari 2026 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
Noemden ze nou dat er een Zweedse starter is?
Ik meen toch echt een Nederlandse starter te herkennen
Andre de Vries!quote:Op zondag 15 februari 2026 17:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zweedse scheidsrechter , Nederlandse starter
Jets eronderquote:
Sowquote:Op zondag 15 februari 2026 17:31 schreef wimderon het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Ook voor Femkequote:Op zondag 15 februari 2026 17:31 schreef Felagund het volgende:
Ach Jackson? Dat zou wel heel sneu zijn.
Schuimbekken genotquote:Op zondag 15 februari 2026 17:31 schreef wimderon het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
We zitten niet in cul.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:31 schreef wimderon het volgende:
Ja. Drie jaar is vrij veel.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:32 schreef Marcoss het volgende:
Generatie van Daleman is dan wel vrij ruim gerekend
Cameraman had het stiekem al gezien.quote:
En de dubaibol?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vond de crompouce echt veel te zoet.
Gisteren zeiden ze het ook in de rit van Stolz en De Booquote:Op zondag 15 februari 2026 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is meer voor de lange afstanden. Maar misschien bij Leerdam
Dit zit er uit als die ene zalmsaladequote:Op zondag 15 februari 2026 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de dubaibol?
[ afbeelding ]
@:Dr_Flash kan je er alles over vertellen
godverdomme man smeerlapquote:Op zondag 15 februari 2026 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de dubaibol?
[ afbeelding ]
Heb de de pistachebol op, was ik ook niet kapot van.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de dubaibol?
[ afbeelding ]
Viespeukje.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, maar ik let nu op alle merkjes op alle onderkleding…
Waarom niet Femke?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
Zet em op Jutta!! Jij mag het doen
Dat is de enige die dat écht nodig heeft op de 500quote:Op zondag 15 februari 2026 17:34 schreef Faraday01 het volgende:
Joeta heeft flinke mazzel met de laatste buitenbocht
Doel je er nou op dat Hersman en Dijkstra vaak herhalenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:34 schreef Em31 het volgende:
Zou Leerdam niets te verliezen hebben? Nog niet gehoord vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |