bij de mannen zaten ze in de voorlaatste ritquote:Op zondag 15 februari 2026 17:24 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een toeval dat nu alweer de twee grootste kanshebbers voor de laatste rit 'geloot' zijn.
Die schakelen speciaal in voor Warmuth.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Jeetje, de Duitser zendt schaatsen uit. Niet helemaal live.
De Brit ook. Joeta rijdt daar tijdens de rust van de 2e kwartfinale WK-voetbal.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Jeetje, de Duitser zendt schaatsen uit. Niet helemaal live.
Is een Nederlandse starterquote:Op zondag 15 februari 2026 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
Noemden ze nou dat er een Zweedse starter is?
Ik meen toch echt een Nederlandse starter te herkennen
Akkoordquote:Op zondag 15 februari 2026 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Ik woon niet meer in DB maar zuuk het ook nie meer
Carnaval moet natuurlijk wijken voor de Spelen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mensen in dit topic die kennis hebben over worstenbroodjes, maar dan geen carnaval vieren
Naast Oeteldonk is krabbengat trouwens de mooiste carnaval. Enige 2 die ook echt vol staan met traditie. Das mooiquote:
Crompouce is met banketbakkersroom. Is toch andersquote:Op zondag 15 februari 2026 17:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Bolus met Zwitserse room, en de roze flap die we hier al 30 jaar hebben en die vorig jaar ineens elders werd uitgevonden onder de naam crompouce.
Neppertquote:Op zondag 15 februari 2026 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Carnaval moet natuurlijk wijken voor de Spelen.
Als ik die niet zou herkennen zou het niet best met mij zijnquote:
Ik vond de crompouce echt veel te zoet.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Crompouce is met banketbakkersroom. Is toch anders
Dat was smerigquote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is het je vader of een ander familielid?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ik die niet zou herkennen zou het niet best met mij zijn
Die krijgt van NBC een half miljoen per dag om z'n gezicht te laten zien deze twee weken.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft een strippenkaart gekocht?
Ik had laatst x zon broodje met witte room gatverdamme wa was da johquote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Miho deed het meer dan behoorlijk.quote:
Ik heb wel een keer de band Karnivool live gezien.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef -XOR- het volgende:
Wat is Carnaval, doen ze daar ook aan rondjes?
Gvd mijn ninja edit wat doe jequote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Naast Oeteldonk is krabbengat trouwens de mooiste carnaval. Enige 2 die ook echt vol staan met traditie. Das mooi
Nee dan ben je zo blutquote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef -XOR- het volgende:
WAAROM???quote:Op zondag 15 februari 2026 17:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mensen in dit topic die kennis hebben over worstenbroodjes, maar dan geen carnaval vieren
Ben Karnivoor?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer de ben Karnivool live gezien.
Ja, maar dan met de schouders van je voorganger vast.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef -XOR- het volgende:
Sorry, heb nog een kater.quote:
Beter als 020quote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef -XOR- het volgende:
Heel WB seizoen kapotgegooid op een vroege startplek hierquote:
Maakt wel een aardige opMarche de laatste tijd hoorde ikquote:Op zondag 15 februari 2026 17:28 schreef Redefine het volgende:
Weliswaar wel slechts een tijd in de Marche.
Op de 1000 mokerslechtquote:
Roze vlap ook en die is veel beter dan een crompouce.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zijn ook een hoop landen die in het voorseizoen hebben gepiekt. Zoals de Duitsers.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:28 schreef wimderon het volgende:
De Kazakken hebben een jaar te vroeg gepiekt.
Ik verwacht er ook weinig van.quote:
Zonde dat ze gaat stoppen. Ze was wel dicht bij het record van Lemay gekomenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt wel een aardige opMarche de laatste tijd hoorde ik
Slagroom kersenflap is lekker maar niet veel te krijgen. Meestal is het zonder slagroom.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Roze vlap ook en die is veel beter dan een crompouce.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |