Je kunt de tijd niet één op één vergelijken, al presteert Noorwegen beter dan verwacht deze estafettequote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ebba verloor bij die val net iets meer dan een minuut. Zonder val was het gewoon heel spannend geworden. Waarbij Sundling waarschijnlijk wel de eindsprint zou winnen
Dat klopt, maar ze hebben het in ieder geval niet gestolen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je kunt de tijd niet één op één vergelijken, al presteert Noorwegen beter dan verwacht deze estafette
Ook bij eurosport dankzij Ivo.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de BBC is het commentaar meer dan prima
Uiteraard niet nee, ik denk dat zonder val Zweden wel 'gewoon' gewonnen zou hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je kunt de tijd niet één op één vergelijken, al presteert Noorwegen beter dan verwacht deze estafette
Heel blij gok ik?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:53 schreef Strani het volgende:
Je zal ook maar alsnog goud winnen als Zweden en dan Ebba Andersson zijn, hoe sta je er dan bij op het podium.
Met Ivo Kijk in de Vegte?quote:
Haar 1e.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
De zoveelste gouden medaille voor Weng neem ik aan?
Ja, dat verwacht je toch ook niet met iemand met zo'n staat van dienst.quote:
Die stond er gewoon bij toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand Ebba nog gesignaleerd?
Ja.quote:
Oh ik had dr net even gemistquote:
Voor je teamgenoten wel. Voor jezelf niet, denk ik zo. Zo'n medaille hangt toch minder mooi aan de muur, op deze manier.quote:
Finland ook nietquote:
En terecht!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:26 schreef Felagund het volgende:
Hier buiten gaat het compleet los vanwege de overwinning van Noorwegen.
Toeternoren?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:26 schreef Felagund het volgende:
Allemaal verklede mensen in een optocht!quote:
Uitzetten!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:26 schreef Felagund het volgende:
Het is elke feest toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:26 schreef Felagund het volgende:
Andersson was daarvoor ook al een keer gevallen en daarnaast hebben de Noren daarna perfect kunnen doseren, waar zeker Karlsson zich waarschijnlijk een beetje opgeblazen heeft in het begin.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ebba verloor bij die val net iets meer dan een minuut. Zonder val was het gewoon heel spannend geworden. Waarbij Sundling waarschijnlijk wel de eindsprint zou winnen
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben een type @:wimderon nodig voor gifjes van dit kolderieke voorval.
Vingegaard is er niets bijquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Front side blunt 360, zonder melongrab
Ik kijk nog even snel de Moguls, die sluiten vandaag wel perfect aanquote:
Dat zeiden we gisteren ook bij Zweden, misschien valt het mee.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:57 schreef Szura het volgende:
Hoeveel minuten voorsprong voor Noorwegen?
quote:Op zondag 15 februari 2026 11:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zeiden we gisteren ook bij Zweden, misschien valt het mee.
Ik wilde het net typen, maar jij was net snellerquote:Op zondag 15 februari 2026 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar 10 landen, wat treurig zeg.
En de val. De val van Andersson.quote:
Ivo heeft al eerder uitgelegd dat je individuele atleten moet kwalificeren en omdat er veel landen op de midcard goed draaien zitten die elkaar in de weg. Vind dat een beetje stomquote:Op zondag 15 februari 2026 12:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik wilde het net typen, maar jij was net sneller
Zou mooi zijn om in 'zijn' Utah afscheid te nemen.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:01 schreef Felagund het volgende:
Klaebo kan nog wel 2 Spelen mee als hij er zin in heeft en geen fysieke problemen krijgt.
Lijkt mij wel ja.quote:
De rest heeft harder geskiedquote:
quote:Op zondag 15 februari 2026 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest heeft harder geskied
Dat lijkt me wel heel vergezocht.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest heeft harder geskied
Commentator van ES/HBO had het uitgelegd waarom.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:20 schreef Strani het volgende:
Hier maar tien landen en bij de vrouwen waren het er 19. Vreemd.
Individueel blijkbaar veel verschillende landen zich geplaatst in vergelijking met de vrouwen en dus niet genoeg landen met minimaal 4 deelnemersquote:Op zondag 15 februari 2026 12:20 schreef Strani het volgende:
Hier maar tien landen en bij de vrouwen waren het er 19. Vreemd.
Ah duidelijk, dank je!quote:Op zondag 15 februari 2026 12:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Individueel blijkbaar veel verschillende landen zich geplaatst in vergelijking met de vrouwen en dus niet genoeg landen met minimaal 4 deelnemers
Gelukkig dat iemand anders het heeft uitgelegd want hier had ik weinig aanquote:Op zondag 15 februari 2026 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Commentator van ES/HBO had het uitgelegd waarom.
2e run reuzenslalom?quote:Op zondag 15 februari 2026 12:32 schreef Faraday01 het volgende:
Na het langlaufen is er toch even tijd om andere dingen te gaan doen tot het biatlon begint of mis ik nog iets?
Reuzenslalom.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:32 schreef Faraday01 het volgende:
Na het langlaufen is er toch even tijd om andere dingen te gaan doen tot het biatlon begint of mis ik nog iets?
Een Amerikaan misschien?quote:
Op bijna 2 minuten.quote:
Tussen Noorwegen en Finlandquote:
Was het maar zo.quote:
Ja dat zouden ze wel willen. Boven Denemarken lukt dan nog wel aangezien die niet meedoenquote:
Ja jammer. Of er moeten hele gekke dingen gebeuren.quote:
Schoonmakers hebben na dit soort wedstrijden altijd een hoop werk.quote:
Alleen bij een koprol zoals bij Ebba kan het nog.quote:
Had Amerika toch beter Schoonmaker op kunnen stellen in plaats van Schumacher.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schoonmakers hebben na dit soort wedstrijden altijd een hoop werk.
Verkeerde afslag nemen kan ook nogquote:Op zondag 15 februari 2026 12:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen bij een koprol zoals bij Ebba kan het nog.
Een Riibertjequote:Op zondag 15 februari 2026 12:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Verkeerde afslag nemen kan ook nog
Nog wel eerst een sprintje trekken op zijn klim.quote:
Hij heeft ruim voldoende overquote:Op zondag 15 februari 2026 13:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog wel eerst een sprintje trekken op zijn klim.
Hij had nog wel een showtje kunnen geven.quote:
Gaat het dak er al af daarquote:Op zondag 15 februari 2026 13:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog wel eerst een sprintje trekken op zijn klim.
Je kon Kleabo toch ook niet negeren?quote:Op zondag 15 februari 2026 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben het moment voor brons dus niet eens gezien
Regie zat weer eens te slapen ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haan zat juist te klagen dat Klaebo zo weinig in beeld werd genomen.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roelfs.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Haan zat juist te klagen dat Klaebo zo weinig in beeld werd genomen.
Oei, dit is wel een belediging voor Haanquote:Op zondag 15 februari 2026 13:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Haan zat juist te klagen dat Klaebo zo weinig in beeld werd genomen.
Toen hij En de winst, de winst voor Klaebo zei kon je natuurlijk weten wie het was.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oei, dit is wel een belediging voor Haan
Maar 2 plaatsen te weinig voor een diploma.quote:
Ik geef sowieso nooit zoveel om estafettes.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:10 schreef Redefine het volgende:
Klaebo is een geweldenaar. En fantastisch dat hij zijn negende gouden medaille wint. Heel erg knap.
Maar tegelijkertijd boeit het mij eigenlijk vrij weinig
Estafette is inderdaad wel een goedkope medaille als je toch al sterkste team hebtquote:Op zondag 15 februari 2026 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef sowieso nooit zoveel om estafettes.
Dat ook. De meest succesvolle atleten zowel bij winter- als zomerspelen zijn bijna allemaal sporters die ook veel gewonnen hebben met het team.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef sowieso nooit zoveel om estafettes.
Ik vind het sowieso vrij onzinnig dat dit soort atleten (ook Phelps, Biles en zo) zo extreem groot gemaakt worden, terwijl er genoeg atleten met maar één onderdeel zijn die een minstens net zo grote dominantie hebben gehad.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:10 schreef Redefine het volgende:
Klaebo is een geweldenaar. En fantastisch dat hij zijn negende gouden medaille wint. Heel erg knap.
Maar tegelijkertijd boeit het mij eigenlijk vrij weinig
Dit dus. Volgens mij zijn bijna de helft van de medailles van bijvoorbeeld Phelps van estafettes.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ook. De meest succesvolle atleten zowel bij winter- als zomerspelen zijn bijna allemaal sporters die ook veel gewonnen hebben met het team.
quote:Op zondag 15 februari 2026 13:06 schreef Gremen het volgende:
Hoeveel onderdelen zijn er bij deze sport en waar verschillen die eigenlijk in. Als die Klaebo zo op zijn gemak al die onderdelen kan winnen?
Zwemmen is pure medaille inflatie.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vrij onzinnig dat dit soort atleten (ook Phelps, Biles en zo) zo extreem groot gemaakt worden, terwijl er genoeg atleten met maar één onderdeel zijn die een minstens net zo grote dominantie hebben gehad.
Dat ook ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vrij onzinnig dat dit soort atleten (ook Phelps, Biles en zo) zo extreem groot gemaakt worden, terwijl er genoeg atleten met maar één onderdeel zijn die een minstens net zo grote dominantie hebben gehad.
Ik noem een Riner, een Felix Savon, een Duplantisquote:Op zondag 15 februari 2026 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Phelps en Biles zijn wel gewoon grote atleten natuurlijk, maar mensen die 3 of 4 Spelen lang goud pakken op 1 onderdeel waar zij de beste zijn zijn minstens zo fenomenaal.
Een Duplantis krijgt natuurlijk ook veel aandacht, net als Riner.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik noem een Riner, een Felix Savon, een Duplantis
Ray Ewry!quote:Op zondag 15 februari 2026 13:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik noem een Riner, een Felix Savon, een Duplantis
Normaal mee eens, maar drie keer een ronde volle bak op haar bijna kapotte benen….liever niet nuquote:Op woensdag 18 februari 2026 08:58 schreef franklop het volgende:
Teamsprint dag! Met Bruna.
Jammer dat de Q niet gewoon is dat ze elkaar moeten afwisselen ook, ipv optellen tijden
Dan wil je wel snel gaanquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2026 09:58 schreef heywoodu het volgende:
Hond moet de tijd verkloot hebben, Duda zat meer dan 15s achter de Kroatische die op 32s finishte
Dit gaat helemaal niet spannend wordenquote:Op woensdag 18 februari 2026 10:06 schreef franklop het volgende:
Zweden in ieder geval het snelste. Dat is wel duidelijk
Benieuwd hoe ze het nu weer gaan verprutsenquote:Op woensdag 18 februari 2026 10:06 schreef franklop het volgende:
Zweden in ieder geval het snelste. Dat is wel duidelijk
4 tiende van de gewilde 20e plek?quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Plekjes gestegen, prima run van Bruna
KutDudaquote:Op woensdag 18 februari 2026 10:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
4 tiende van de gewilde 20e plek?
5 seconden volgens olympics,comquote:Op woensdag 18 februari 2026 10:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
4 tiende van de gewilde 20e plek?
Dat is beterquote:Op woensdag 18 februari 2026 10:11 schreef franklop het volgende:
[..]
5 seconden volgens olympics,com
Echt supergoed gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2026 10:11 schreef heywoodu het volgende:
Duda met 14s in de pan gehakt![]()
21e is echt superknap ook![]()
Veel plezier nog in het Brasil house!quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:11 schreef heywoodu het volgende:
Duda met 14s in de pan gehakt![]()
21e is echt superknap ook![]()
Als ze de ski’s en de wax van Zweden hadden wellicht ookquote:Op woensdag 18 februari 2026 10:12 schreef franklop het volgende:
Al had Duda deze winter iets beter haar best gedaan dan had top 20 zeker gekund.
Duda zowel aan de telefoon met haar ouders als in een interview: “Ik heb er niet eens echt voor getraind.”quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ze de ski’s en de wax van Zweden hadden wellicht ook
Waar heeft ze dan wel voor getraind?quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Duda zowel aan de telefoon met haar ouders als in een interview: “Ik heb er niet eens echt voor getraind.”
Heeft ze zich niet zo populair mee gemaakt.
Lijkt mij ook voor Jacque ook niet leuk om te horen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Duda zowel aan de telefoon met haar ouders als in een interview: “Ik heb er niet eens echt voor getraind.”
Geen probleem mee als je individueel start. Wel probleem mee als je ook in teamverband start en er (ook voor haarzelf?) nog funding ligt te wachten..quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt niet per se volledig de omkadering van een topland nodig, maar het maakt wel veel verschil of de wax goed is. Kan wel zijn dat een kleiner land toevallig een hele goede waxer heeft.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe bepalend is de wax nou? Stel dat je als Nederlander om een of andere reden erachter komt dat je een natuurlijktalent bent en je fysiek/technisch op het niveau van de Noren zit. Kun je dan meedoen of ben je zonder omkadering van een topland alnog vrij kansloos?
link naar het tooltje werkt niet meer, maar 202,98 als AI me niet voorliegt (ben uitgegaan van een race penalty van 7 dus kan iets hoger/lager zijn).quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:28 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand met die rekentool even kijken hoeveel punten Bruna gehad zou hebben (krijg je bij teamsprint niet)?
Tooltje doet het op deze telefoon even niet
Jan Roelfsgod is er ookquote:Op woensdag 18 februari 2026 11:53 schreef Felagund het volgende:
De uitspraak van Gimmler door Ivo blijft wennen.
Blijf liever bij Ivogod!quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:55 schreef zorro28 het volgende:
Dit Deze wedstrijd toernooi heeft anti-spanning
Einde tijdperk? (Voor een minuutje of 10).quote:
Zus(je) ja.quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is die Duitse familie van Johannes Rydzek?
Iets langer totdat Klaebo binnen isquote:Op woensdag 18 februari 2026 12:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Einde tijdperk? (Voor een minuutje of 10).
Husky!quote:
Jammer genoeg kwam haar teamgenoot niet opdagen, dus ze hebben de finale niet gehaald.quote:
Het is ook wat heh als je hem voor het eerst in 4 jaar weer in actie ziet.quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:13 schreef Dutch_view het volgende:
Ik bespeur enige Klaebo adoratie bij Jan Roels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |