Dat ook. De meest succesvolle atleten zowel bij winter- als zomerspelen zijn bijna allemaal sporters die ook veel gewonnen hebben met het team.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef sowieso nooit zoveel om estafettes.
Ik vind het sowieso vrij onzinnig dat dit soort atleten (ook Phelps, Biles en zo) zo extreem groot gemaakt worden, terwijl er genoeg atleten met maar één onderdeel zijn die een minstens net zo grote dominantie hebben gehad.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:10 schreef Redefine het volgende:
Klaebo is een geweldenaar. En fantastisch dat hij zijn negende gouden medaille wint. Heel erg knap.
Maar tegelijkertijd boeit het mij eigenlijk vrij weinig
Dit dus. Volgens mij zijn bijna de helft van de medailles van bijvoorbeeld Phelps van estafettes.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ook. De meest succesvolle atleten zowel bij winter- als zomerspelen zijn bijna allemaal sporters die ook veel gewonnen hebben met het team.
quote:Op zondag 15 februari 2026 13:06 schreef Gremen het volgende:
Hoeveel onderdelen zijn er bij deze sport en waar verschillen die eigenlijk in. Als die Klaebo zo op zijn gemak al die onderdelen kan winnen?
Zwemmen is pure medaille inflatie.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vrij onzinnig dat dit soort atleten (ook Phelps, Biles en zo) zo extreem groot gemaakt worden, terwijl er genoeg atleten met maar één onderdeel zijn die een minstens net zo grote dominantie hebben gehad.
Dat ook ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vrij onzinnig dat dit soort atleten (ook Phelps, Biles en zo) zo extreem groot gemaakt worden, terwijl er genoeg atleten met maar één onderdeel zijn die een minstens net zo grote dominantie hebben gehad.
Ik noem een Riner, een Felix Savon, een Duplantisquote:Op zondag 15 februari 2026 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Phelps en Biles zijn wel gewoon grote atleten natuurlijk, maar mensen die 3 of 4 Spelen lang goud pakken op 1 onderdeel waar zij de beste zijn zijn minstens zo fenomenaal.
Een Duplantis krijgt natuurlijk ook veel aandacht, net als Riner.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik noem een Riner, een Felix Savon, een Duplantis
Ray Ewry!quote:Op zondag 15 februari 2026 13:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik noem een Riner, een Felix Savon, een Duplantis
Normaal mee eens, maar drie keer een ronde volle bak op haar bijna kapotte benen….liever niet nuquote:Op woensdag 18 februari 2026 08:58 schreef franklop het volgende:
Teamsprint dag! Met Bruna.
Jammer dat de Q niet gewoon is dat ze elkaar moeten afwisselen ook, ipv optellen tijden
Dan wil je wel snel gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |