Je kunt de tijd niet één op één vergelijken, al presteert Noorwegen beter dan verwacht deze estafettequote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ebba verloor bij die val net iets meer dan een minuut. Zonder val was het gewoon heel spannend geworden. Waarbij Sundling waarschijnlijk wel de eindsprint zou winnen
Dat klopt, maar ze hebben het in ieder geval niet gestolen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je kunt de tijd niet één op één vergelijken, al presteert Noorwegen beter dan verwacht deze estafette
Ook bij eurosport dankzij Ivo.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de BBC is het commentaar meer dan prima
Uiteraard niet nee, ik denk dat zonder val Zweden wel 'gewoon' gewonnen zou hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je kunt de tijd niet één op één vergelijken, al presteert Noorwegen beter dan verwacht deze estafette
Heel blij gok ik?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:53 schreef Strani het volgende:
Je zal ook maar alsnog goud winnen als Zweden en dan Ebba Andersson zijn, hoe sta je er dan bij op het podium.
Met Ivo Kijk in de Vegte?quote:
Haar 1e.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
De zoveelste gouden medaille voor Weng neem ik aan?
Ja, dat verwacht je toch ook niet met iemand met zo'n staat van dienst.quote:
Die stond er gewoon bij toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand Ebba nog gesignaleerd?
Ja.quote:
Oh ik had dr net even gemistquote:
Voor je teamgenoten wel. Voor jezelf niet, denk ik zo. Zo'n medaille hangt toch minder mooi aan de muur, op deze manier.quote:
Finland ook nietquote:
En terecht!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:26 schreef Felagund het volgende:
Hier buiten gaat het compleet los vanwege de overwinning van Noorwegen.
Toeternoren?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:26 schreef Felagund het volgende:
Allemaal verklede mensen in een optocht!quote:
Uitzetten!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:26 schreef Felagund het volgende:
Het is elke feest toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:26 schreef Felagund het volgende:
Andersson was daarvoor ook al een keer gevallen en daarnaast hebben de Noren daarna perfect kunnen doseren, waar zeker Karlsson zich waarschijnlijk een beetje opgeblazen heeft in het begin.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ebba verloor bij die val net iets meer dan een minuut. Zonder val was het gewoon heel spannend geworden. Waarbij Sundling waarschijnlijk wel de eindsprint zou winnen
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben een type @:wimderon nodig voor gifjes van dit kolderieke voorval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |