Commentator van ES/HBO had het uitgelegd waarom.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:20 schreef Strani het volgende:
Hier maar tien landen en bij de vrouwen waren het er 19. Vreemd.
Individueel blijkbaar veel verschillende landen zich geplaatst in vergelijking met de vrouwen en dus niet genoeg landen met minimaal 4 deelnemersquote:Op zondag 15 februari 2026 12:20 schreef Strani het volgende:
Hier maar tien landen en bij de vrouwen waren het er 19. Vreemd.
Ah duidelijk, dank je!quote:Op zondag 15 februari 2026 12:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Individueel blijkbaar veel verschillende landen zich geplaatst in vergelijking met de vrouwen en dus niet genoeg landen met minimaal 4 deelnemers
Gelukkig dat iemand anders het heeft uitgelegd want hier had ik weinig aanquote:Op zondag 15 februari 2026 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Commentator van ES/HBO had het uitgelegd waarom.
2e run reuzenslalom?quote:Op zondag 15 februari 2026 12:32 schreef Faraday01 het volgende:
Na het langlaufen is er toch even tijd om andere dingen te gaan doen tot het biatlon begint of mis ik nog iets?
Reuzenslalom.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:32 schreef Faraday01 het volgende:
Na het langlaufen is er toch even tijd om andere dingen te gaan doen tot het biatlon begint of mis ik nog iets?
Een Amerikaan misschien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |