Duda zowel aan de telefoon met haar ouders als in een interview: “Ik heb er niet eens echt voor getraind.”quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ze de ski’s en de wax van Zweden hadden wellicht ook
Waar heeft ze dan wel voor getraind?quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Duda zowel aan de telefoon met haar ouders als in een interview: “Ik heb er niet eens echt voor getraind.”
Heeft ze zich niet zo populair mee gemaakt.
Lijkt mij ook voor Jacque ook niet leuk om te horen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Duda zowel aan de telefoon met haar ouders als in een interview: “Ik heb er niet eens echt voor getraind.”
Geen probleem mee als je individueel start. Wel probleem mee als je ook in teamverband start en er (ook voor haarzelf?) nog funding ligt te wachten..quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt niet per se volledig de omkadering van een topland nodig, maar het maakt wel veel verschil of de wax goed is. Kan wel zijn dat een kleiner land toevallig een hele goede waxer heeft.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe bepalend is de wax nou? Stel dat je als Nederlander om een of andere reden erachter komt dat je een natuurlijktalent bent en je fysiek/technisch op het niveau van de Noren zit. Kun je dan meedoen of ben je zonder omkadering van een topland alnog vrij kansloos?
link naar het tooltje werkt niet meer, maar 202,98 als AI me niet voorliegt (ben uitgegaan van een race penalty van 7 dus kan iets hoger/lager zijn).quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:28 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand met die rekentool even kijken hoeveel punten Bruna gehad zou hebben (krijg je bij teamsprint niet)?
Tooltje doet het op deze telefoon even niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |