Amsterdamse blufquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:26 schreef Felagund het volgende:
[ link | afbeelding ]
Onze Mika op de brommer?
Stukje afgesneden genotquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:26 schreef Felagund het volgende:
[ link | afbeelding ]
Onze Mika op de brommer?
Ik dacht eerst dat het hem niet ging worden voor Klaebo, maar het is ook Desloges die heel sterk bezig is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:27 schreef Faraday01 het volgende:
Blijft beetje gelijk halverwege
Klaebo vroemmmmmmm
Die verliest niets meer op Klaebo met zijn gruwelijke sprint bergopquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het hem niet ging worden voor Klaebo, maar het is ook Desloges die heel sterk bezig is.
Meten ze ook in honderdsten voor het geval dat?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:31 schreef Felagund het volgende:
Het verschil blijft gelijk, 5.5 seconden nu.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Meten ze ook in honderdsten voor het geval dat?
Eerder onder de gesmolten sneeuw die Klaebo op de klim achtergelaten heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:34 schreef Felagund het volgende:
Bezwijkt Hedegart onder de druk van de Premier League?
Die zijn zwaar favoriet ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Noren gaan de relay wel dik winnen zou je zeggen
Wel knap als hij dit ook zou winnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb echt geen zin in nog een keer Klaebo eerlijk gezegd.
Absoluut.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel knap als hij dit ook zou winnen.
Jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:34 schreef Felagund het volgende:
Bezwijkt Hedegart onder de druk van de Premier League?
Geld toeleggen als je erop wilt weddenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Noren gaan de relay wel dik winnen zou je zeggen
Zal wel 1.03 zijn ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geld toeleggen als je erop wilt wedden
1/12 bij oddschecker, dus dat is 1.08.quote:
Of dat veranderd de boel. Gratis geld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
1/12 bij oddschecker, dus dat is 1.08.
Duizend erop voor 80 euro winstquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan dat geld ook op Semirunny zetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duizend erop voor 80 euro winst
1 miljoen inzetten, makkelijk 80.000 euro verdiend.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tonnetje eropquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duizend erop voor 80 euro winst
Waarom niet een miljard?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:50 schreef mitt het volgende:
[..]
1 miljoen inzetten, makkelijk 80.000 euro verdiend.
Best een goede quote eigenlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan dat geld ook op Semirunny zetten.
Doe dan gelijk een miljoen miljardquote:
Zoveel geld heb ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een miljoen miljard
Maar een miljardje kan er blijkbaar dus wel vanafquote:
Dat heb ik niet.quote:
Komt puur door de eisen van NOC*NSF.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al die exoten die mee doen aan het langlaufen, maar geen enkele Nederlander.
Kun jij niet mee doen? Je bent er toch al.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt puur door de eisen van NOC*NSF.
Ja, ik zag dat de eisen voor Nederland op top 8 ligt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt puur door de eisen van NOC*NSF.
Ik ben dan weer niet goed genoeg voor de internationale eisquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kun jij niet mee doen? Je bent er toch al.
Dan moeten we Mika maar steunen om voor Nederland uit te komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet goed genoeg voor de internationale eis
Er had wel een Nederlander mee mogen doen aan de Noordse Combinatie als het aan de FIS en de Nederlandse Skibond had gelegen. Maarja… NOC NSFquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al die exoten die mee doen aan het langlaufen, maar geen enkele Nederlander.
Watquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Overigens had Nederland ook wel iemand die het WK wilde doen, maar dat mocht van de Nederlandse skibond niet. Ook niet als hij het zelf zou betalen allemaal.
Typisch Nederlandse brkrompenheidquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Overigens had Nederland ook wel iemand die het WK wilde doen, maar dat mocht van de Nederlandse skibond niet. Ook niet als hij het zelf zou betalen allemaal.
Ik denk dat je dan bij gisteren keek bij de vrouwen. Toen startten ze wel om 13:00.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:07 schreef Starflyer het volgende:
Programma aangepast?
Ik had 13 uur als starttijd staan
Dat is wel heel treurig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Wat idioot.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Van wat ik begreep had de FIS hem er zelfs er heel graag bij gehad voor meer diversiteit in nationaliteiten etc.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Typisch Nederlandse brkrompenheid
I know! Maar eerder leek er ook een startijd van 13 uur in het schema te staan dat ik in mijn eigen schema heb overgenomen. Of ik moet toen ook scheel gekeken hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan bij gisteren keek bij de vrouwen. Toen startten ze wel om 13:00.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Misschien dat Klaebo wel voor Nederland uit wil komen dan zouden we die eis nog eens kunnen halenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat de eisen voor Nederland op top 8 ligt.![]()
De top 8 bestaat al bijna geheel uit Noren.
Die zal vast niet mogen van de skibond.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien dat Klaebo wel voor Nederland uit wil komen dan zouden we die eis nog eens kunnen halen
De Nederlandse vlag zit tenslotte verstopt in de Noorse vlag dus ik ben het hier wel mee eensquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien dat Klaebo wel voor Nederland uit wil komen dan zouden we die eis nog eens kunnen halen
Vind ik eerlijk gezegd ook behoorlijk kortzichtig van die bonden. Zeker bij jonge sporters, laat ze lekker ervaring op doen, kan alleen maar helpen richting eventuele volgende spelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:16 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Dat ze bij de OS dan wat scherpere eisen hebben snap ik nog wel.
De Noordse combinatie zelfs? Wie dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er had wel een Nederlander mee mogen doen aan de Noordse Combinatie als het aan de FIS en de Nederlandse Skibond had gelegen. Maarja… NOC NSF.
Strengere eisen vanuit de bonden zelf vind ik ook slecht ja. Maar ik doel op aanvullende eisen van NOC/NSF.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd ook behoorlijk kortzichtig van die bonden. Zeker bij jonge sporters, laat ze lekker ervaring op doen, kan alleen maar helpen richting eventuele volgende spelen.
Sean Steenbakkersquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:26 schreef Remco het volgende:
[..]
De Noordse combinatie zelfs? Wie dan?
Vind ik net zo slecht, om dezelfde redenen. En alsof een langlaufer sturen die misschien max. 50e wordt ook maar enige negatieve invloed heeft op die top 10 in medaillespiegel ambitie van ze.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Strengere eisen vanuit de bonden zelf vind ik ook slecht ja. Maar ik doel op aanvullende eisen van NOC/NSF.
Kost geld hè. Want dan moeten ze er iets mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vind ik net zo slecht, om dezelfde redenen. En alsof een langlaufer sturen die misschien max. 50e wordt ook maar enige negatieve invloed heeft op die top 10 in medaillespiegel ambitie van ze.
Qua ambitie vind ik het juist ook wel stom dat er alleen focus ligt op een bepaald deel van de sporten. Maar voor NOC/NSF komen er natuurlijk wel extra kosten en logistieke uitdagingen bij, waardoor ze dan keuzes maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vind ik net zo slecht, om dezelfde redenen. En alsof een langlaufer sturen die misschien max. 50e wordt ook maar enige negatieve invloed heeft op die top 10 in medaillespiegel ambitie van ze.
Ja precies dat, zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua ambitie vind ik het juist ook wel stom dat er alleen focus ligt op een bepaald deel van de sporten. Maar voor NOC/NSF komen er natuurlijk wel extra kosten en logistieke uitdagingen bij, waardoor ze dan keuzes maken.
Als het aan mij zou liggen zou gewoon iedereen gaan die aan de internationale eisen heeft voldaan, maar ja wie ben ik.
Eensquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua ambitie vind ik het juist ook wel stom dat er alleen focus ligt op een bepaald deel van de sporten. Maar voor NOC/NSF komen er natuurlijk wel extra kosten en logistieke uitdagingen bij, waardoor ze dan keuzes maken.
Als het aan mij zou liggen zou gewoon iedereen gaan die aan de internationale eisen heeft voldaan, maar ja wie ben ik.
Dat ja. Weer een extra atleet in de olympische accommodatie waar je voor moet betalen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kost geld hè. Want dan moeten ze er iets mee.
Wel meer dan 1. De Belgjes zijn zeer verdienstelijk in deze sport.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:08 schreef AgnesGru het volgende:
Er doet zelfs een Belg mee met de biatlon.
Misschien qua verwachting vooraf wel, maar toch is de blijdschap bij de intervalstart toch vaak minder omdat je niet meteen weet dat je wint.quote:
Die mogen ook gewoon gaan zonder dat ze medaille kansen hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wel meer dan 1. De Belgjes zijn zeer verdienstelijk in deze sport.
Meer dan een minuut?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel voorsprong voor Zweden denken jullie?
Ruim uurtje, mogelijk zelfs wel 5 kwartierquote:
In deze omstandigheden zal het wel wat relatief lang duren.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruim uurtje, mogelijk zelfs wel 5 kwartier
Ivo van HaarenGODquote:
Die kans is niet heel groot.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er een kans dat Zweden niet wint?
Ja. Als er eentje pijnlijk valt in de afdaling ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zag er wat knullig uit.quote:
Ja ik heb ze in mijn godenteam, dus die kans is vrij grootquote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Misschien als ze het estafettestokje laten vallen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Als er eentje pijnlijk valt in de afdaling ofzo.
Dit is wel reclame op Eurosportquote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit toernooi is niet echt reclame voor het langlaufen.
Zeer waarschijnlijk niet.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:23 schreef Felagund het volgende:
De druk van de Premier League Allsvenskan?
Ik als laatste, vannacht om 3uquote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andersson gaat gewoon als eerste overgeven zo
Zodat Finland met het goud er van doorgaat?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:24 schreef Madhouse11 het volgende:
Ze moeten net zo vaak vallen als de kunstrijders gisteravond om het spannend te houden.
Toch wel binnen het wisselvak?quote:
Moet ze wel op de latten blijven staan. Bijna opnieuw op de grond.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andersson gaat gewoon als eerste overgeven zo
En Sundling denk ik (of start iemand anders?)? Die zal ook wel wat goed gaan maken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Karlsson lacht hierom vrees ik.
Sundling is de volgende ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Sundling denk ik (of start iemand anders?)? Die zal ook wel wat goed gaan maken.
Jij bent wel echt meester van het jinxen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:36 schreef Zorro het volgende:
Ik zei toch dat ze in mijn godenteam zaten?
Het is jouw schuld!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ik heb ze in mijn godenteam, dus die kans is vrij groot
Het is een gave.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent wel echt meester van het jinxen.
Ik heb Noorwegen voor morgen, die hebben een probleem.quote:
Daar dacht ik ook aan jaquote:
In de herhaling zie je dat het ook helemaal mis gaatquote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:38 schreef Gremen het volgende:
Nog nooit gezien dit, ski kapot bij langlaufen
Benny Hill eronder zetten!quote:
Verliest meer dan een minuut, dat is wel genoeg ellende.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:39 schreef mitt het volgende:
Jammer dat ze een nieuwe krijgt. Had nog wel wat langer gemogen.
Noorwegen ook nog even jinxen, komt goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karlsson zal de loipe kapot moeten schroeien om Zweden hier nog aan een medaille te helpen, laat staan goud.
Binnen de halve minuut terugbrengen en Zweden is weer favoriet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karlsson zal de loipe kapot moeten schroeien om Zweden hier nog aan een medaille te helpen, laat staan goud.
Medaille is mogelijk, voor goud moeten de Noren ook grote problemen krijgenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
In combinatie met die salto zal nu wel even in een hoekje gaan zitten huilen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:40 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Verliest meer dan een minuut, dat is wel genoeg ellende.
Die afdaling had meer weg van de Moguls.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:41 schreef mitt het volgende:
[..]
In combinatie met die salto zal nu wel even in een hoekje gaan zitten huilen.
@z0rroquote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noorwegen ook nog even jinxen, komt goed.
Die draait overuren.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben een type @:wimderon nodig voor gifjes van dit kolderieke voorval.
Of een type @TommyL0204 om er de Benny Hill muziek onder te zetten.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben een type @:wimderon nodig voor gifjes van dit kolderieke voorval.
Ook overgegeven?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht rustig even het toilet te gaan schoonmaken als Zweden de ruime voorsprong zou hebben.
Dat komt later vandaag ergens wel.
Op naar het...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Ooh Simpon-Larsen neukt met Botn.
Was sick. Hele vette front flip.,quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel mooie duik van die Zweedse.
In de half-pipe had ze nu gewoon goud gehad.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was sick. Hele vette front flip.,
Laatste klim kun je alleen al 20 seconden goedmaken als je over hebt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:49 schreef Redefine het volgende:
8 seconden winst in een ronde is te weinig.
Maar dan nog zal dat niet voldoende zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laatste klim kun je alleen al 20 seconden goedmaken als je over hebt.
Maar meestal geef je dan vooral aan het begin gas.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laatste klim kun je alleen al 20 seconden goedmaken als je over hebt.
Tweede zal Zweden nog wel worden jaquote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:52 schreef Zorro het volgende:
Zweden is wel flink ingelopen op de rest, het is gewoon Noorwegen wat erg goed bezig is.
Opgelucht.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:53 schreef Strani het volgende:
Je zal ook maar alsnog goud winnen als Zweden en dan Ebba Andersson zijn, hoe sta je er dan bij op het podium.
Dolgelukkigquote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:53 schreef Strani het volgende:
Je zal ook maar alsnog goud winnen als Zweden en dan Ebba Andersson zijn, hoe sta je er dan bij op het podium.
Er waren hier users die dachten dat dat lastig ging worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zweden al op 4. Nog maar 6 seconde op brons.
Wellicht met een beter gevoel dan wanneer ze zilver pakken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:53 schreef Strani het volgende:
Die luisteren zeker naar de commentator van de nos?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Er
[..]
Er waren hier users die dachten dat dat lastig ging worden.
quote:
Ik denk toch tweeledig. Enerzijds blij dat jouw valpartijen je land geen gouden medaille hebben gekost, maar ook wetende dat ze gewonnen hebben ondanks jou, en niet dankzij jou.quote:
Nutteloos.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:53 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ze dan opgelucht zou zijn dat haar fouten niet het goud hebben gekost.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:53 schreef Strani het volgende:
Hopelijk worden de bruggen in Cortina goed bewaakt ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:57 schreef H.Vviv het volgende:
Maar naar Andersson mag straks wel een psycholoog toe.
Ik weet of het sneller is om met z'n tweeën op 1 paar skies vooruit te komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook wel oneerlijk dat Noorwegen zojuist Simpson en Larsen in mocht zetten.
In ieder geval sneller dan 1 skier op 1 skie.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet of het sneller is om met z'n tweeën op 1 paar skies vooruit te komen.
Wordt nog druk.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk worden de bruggen in Cortina goed bewaakt ja.
In ieder geval sneller dan op 1 ski naar wat ik daarstraks heb gezien.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet of het sneller is om met z'n tweeën op 1 paar skies vooruit te komen.
Eens. Er wordt net gedaan alsof Noorwegen er niks van kan en alleen maar aan de leiding gaan daar de val van Zweden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:59 schreef Strani het volgende:
Nou doet Noorwegen het ook gewoon heel goed trouwens. Zweden loopt bijna niet in terwijl je mag verwachten dat Zweden op dit moment alles geeft en Noorwegen misschien zelfs een beetje voorzichtig aan doet.
12 seconden voor Karlsson is inderdaad weinig als je individuele 10k gezien hebt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:59 schreef Strani het volgende:
Nou doet Noorwegen het ook gewoon heel goed trouwens. Zweden loopt bijna niet in terwijl je mag verwachten dat Zweden op dit moment alles geeft en Noorwegen misschien zelfs een beetje voorzichtig aan doet.
En die heeft aardig wat paardenkrachtenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sundling slingert de brommer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |