Hopelijk worden de bruggen in Cortina goed bewaakt ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:57 schreef H.Vviv het volgende:
Maar naar Andersson mag straks wel een psycholoog toe.
Ik weet of het sneller is om met z'n tweeën op 1 paar skies vooruit te komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook wel oneerlijk dat Noorwegen zojuist Simpson en Larsen in mocht zetten.
In ieder geval sneller dan 1 skier op 1 skie.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet of het sneller is om met z'n tweeën op 1 paar skies vooruit te komen.
Wordt nog druk.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk worden de bruggen in Cortina goed bewaakt ja.
In ieder geval sneller dan op 1 ski naar wat ik daarstraks heb gezien.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet of het sneller is om met z'n tweeën op 1 paar skies vooruit te komen.
Eens. Er wordt net gedaan alsof Noorwegen er niks van kan en alleen maar aan de leiding gaan daar de val van Zweden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:59 schreef Strani het volgende:
Nou doet Noorwegen het ook gewoon heel goed trouwens. Zweden loopt bijna niet in terwijl je mag verwachten dat Zweden op dit moment alles geeft en Noorwegen misschien zelfs een beetje voorzichtig aan doet.
12 seconden voor Karlsson is inderdaad weinig als je individuele 10k gezien hebt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:59 schreef Strani het volgende:
Nou doet Noorwegen het ook gewoon heel goed trouwens. Zweden loopt bijna niet in terwijl je mag verwachten dat Zweden op dit moment alles geeft en Noorwegen misschien zelfs een beetje voorzichtig aan doet.
En die heeft aardig wat paardenkrachtenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sundling slingert de brommer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |