Typisch Nederlandse brkrompenheidquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Overigens had Nederland ook wel iemand die het WK wilde doen, maar dat mocht van de Nederlandse skibond niet. Ook niet als hij het zelf zou betalen allemaal.
Ik denk dat je dan bij gisteren keek bij de vrouwen. Toen startten ze wel om 13:00.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:07 schreef Starflyer het volgende:
Programma aangepast?
Ik had 13 uur als starttijd staan
Dat is wel heel treurig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Overigens had Nederland ook wel iemand die het WK wilde doen, maar dat mocht van de Nederlandse skibond niet. Ook niet als hij het zelf zou betalen allemaal.
Wat idioot.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Van wat ik begreep had de FIS hem er zelfs er heel graag bij gehad voor meer diversiteit in nationaliteiten etc.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Typisch Nederlandse brkrompenheid
I know! Maar eerder leek er ook een startijd van 13 uur in het schema te staan dat ik in mijn eigen schema heb overgenomen. Of ik moet toen ook scheel gekeken hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan bij gisteren keek bij de vrouwen. Toen startten ze wel om 13:00.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Misschien dat Klaebo wel voor Nederland uit wil komen dan zouden we die eis nog eens kunnen halenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat de eisen voor Nederland op top 8 ligt.![]()
De top 8 bestaat al bijna geheel uit Noren.
Die zal vast niet mogen van de skibond.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien dat Klaebo wel voor Nederland uit wil komen dan zouden we die eis nog eens kunnen halen
De Nederlandse vlag zit tenslotte verstopt in de Noorse vlag dus ik ben het hier wel mee eensquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien dat Klaebo wel voor Nederland uit wil komen dan zouden we die eis nog eens kunnen halen
Vind ik eerlijk gezegd ook behoorlijk kortzichtig van die bonden. Zeker bij jonge sporters, laat ze lekker ervaring op doen, kan alleen maar helpen richting eventuele volgende spelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:16 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Dat ze bij de OS dan wat scherpere eisen hebben snap ik nog wel.
De Noordse combinatie zelfs? Wie dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er had wel een Nederlander mee mogen doen aan de Noordse Combinatie als het aan de FIS en de Nederlandse Skibond had gelegen. Maarja… NOC NSF.
Strengere eisen vanuit de bonden zelf vind ik ook slecht ja. Maar ik doel op aanvullende eisen van NOC/NSF.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd ook behoorlijk kortzichtig van die bonden. Zeker bij jonge sporters, laat ze lekker ervaring op doen, kan alleen maar helpen richting eventuele volgende spelen.
Sean Steenbakkersquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:26 schreef Remco het volgende:
[..]
De Noordse combinatie zelfs? Wie dan?
Vind ik net zo slecht, om dezelfde redenen. En alsof een langlaufer sturen die misschien max. 50e wordt ook maar enige negatieve invloed heeft op die top 10 in medaillespiegel ambitie van ze.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Strengere eisen vanuit de bonden zelf vind ik ook slecht ja. Maar ik doel op aanvullende eisen van NOC/NSF.
Kost geld hè. Want dan moeten ze er iets mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vind ik net zo slecht, om dezelfde redenen. En alsof een langlaufer sturen die misschien max. 50e wordt ook maar enige negatieve invloed heeft op die top 10 in medaillespiegel ambitie van ze.
Qua ambitie vind ik het juist ook wel stom dat er alleen focus ligt op een bepaald deel van de sporten. Maar voor NOC/NSF komen er natuurlijk wel extra kosten en logistieke uitdagingen bij, waardoor ze dan keuzes maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vind ik net zo slecht, om dezelfde redenen. En alsof een langlaufer sturen die misschien max. 50e wordt ook maar enige negatieve invloed heeft op die top 10 in medaillespiegel ambitie van ze.
Ja precies dat, zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua ambitie vind ik het juist ook wel stom dat er alleen focus ligt op een bepaald deel van de sporten. Maar voor NOC/NSF komen er natuurlijk wel extra kosten en logistieke uitdagingen bij, waardoor ze dan keuzes maken.
Als het aan mij zou liggen zou gewoon iedereen gaan die aan de internationale eisen heeft voldaan, maar ja wie ben ik.
Eensquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua ambitie vind ik het juist ook wel stom dat er alleen focus ligt op een bepaald deel van de sporten. Maar voor NOC/NSF komen er natuurlijk wel extra kosten en logistieke uitdagingen bij, waardoor ze dan keuzes maken.
Als het aan mij zou liggen zou gewoon iedereen gaan die aan de internationale eisen heeft voldaan, maar ja wie ben ik.
Dat ja. Weer een extra atleet in de olympische accommodatie waar je voor moet betalen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kost geld hè. Want dan moeten ze er iets mee.
Wel meer dan 1. De Belgjes zijn zeer verdienstelijk in deze sport.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:08 schreef AgnesGru het volgende:
Er doet zelfs een Belg mee met de biatlon.
Misschien qua verwachting vooraf wel, maar toch is de blijdschap bij de intervalstart toch vaak minder omdat je niet meteen weet dat je wint.quote:
Die mogen ook gewoon gaan zonder dat ze medaille kansen hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wel meer dan 1. De Belgjes zijn zeer verdienstelijk in deze sport.
Meer dan een minuut?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel voorsprong voor Zweden denken jullie?
Ruim uurtje, mogelijk zelfs wel 5 kwartierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |