SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Zonder wrijving geen glans
Mijn wraak omdat jullie mijn verjaardag zijn vergeten ergens de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:00 schreef mschol het volgende:
wie is er vandaag jarig die de OP heeft gebroken?
Heb ik vorig jaar gekocht en ze staan nog steeds in bloei.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou nooit een bloemetje kopen of een specifiek valentijns ding.
zoals ik boven al opperde: bosjes lego rozen
Alsnog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn wraak omdat jullie mijn verjaardag zijn vergeten ergens de afgelopen weken.
Niemand volgens de kalenderquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:00 schreef mschol het volgende:
Dank.quote:
Dat is niet best.quote:
Iemand met een punt in de naam.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:00 schreef mschol het volgende:
Alsnog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn wraak omdat jullie mijn verjaardag zijn vergeten ergens de afgelopen weken.
Thanksquote:
Maar wie oh wie.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand met een punt in de naam.
Ik ben het dit keer niet.
quote:
de kalender wil gewoon een punt maken dusquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand met een punt in de naam.
Ik ben het dit keer niet.
Waarschijnlijk heeft die AI van @Citizen.Erased vrijdag de 13e geïmplementeerd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:00 schreef mschol het volgende:
CE weet ik die een punt heeft, maar blijkbaar niemand ook.quote:
Geen idee. Misschien gewoon een luie dag.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die AI van @:citizen.erased vrijdag de 13e geïmplementeerd.
Die error is wel raar. Hij zegt dat er "<html><h" staat in het bestand https://foqueville.nl/birthdays.json en dat is niet zo. Misschien een tijdelijke storing bij het opvragen van dat json-bestand?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien gewoon een luie dag.
Maybe. Moet het van het weekend misschien eens fatsoenlijk maken ipv ergens geknutseld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Die error is wel raar. Hij zegt dat er "<html><h" staat in het bestand https://foqueville.nl/birthdays.json en dat is niet zo. Misschien een tijdelijke storing bij het opvragen van dat json-bestand?
Het is ook eeuwen geleden dat ik naar dit soort web-ellende heb gekeken. Het lijkt fout te gaan bij het parsen van het JSON-bestand, maar ik snap niet waarom.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maybe. Moet het van het weekend misschien eens fatsoenlijk maken ipv ergens geknutseld.
Mijn god.quote:Microsoft has patched a high-severity vulnerability in Windows 11's Notepad that allowed attackers to silently execute local or remote programs when a user clicked a specially crafted Markdown link, all without triggering any Windows security warning.
Nope. Daar zat het probleem niet in de applicatie trouwens, maar bij de hosting.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Notepad++ gebruiken was niet veel beter de afgelopen tijd.
Geen last van gehad. Heb geen automatische updates.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope. Daar zat het probleem niet in de applicatie trouwens, maar bij de hosting.
Moet je dan verplicht de hele dag bier drinken en worstenbroodjes vreten?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maandag en dinsdag toch verplicht vrij.
De hack was ook alleen gericht op strategische doelen. Ik neem aan dat de Chinezen niet speciaal in jou waren geïnteresseerd, maar je weet het nooit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen last van gehad. Heb geen automatische updates.
Wordt toch overstappen naar MacOSquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt tekenend voor de huidige staat van Windows.
quote:Code geel
In het noordoosten is het plaatselijk glad door sneeuwval. In het oosten van de provincies Groningen en Drenthe kan 1-2 cm sneeuw vallen.
en het hele internet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt tekenend voor de huidige staat van Windows.
Wie watquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:34 schreef Ama het volgende:
@:dotteke ze zijn er weer.In KLB dit keer.
Is weg.
Oh de laatste dagen zijn ze weer flink bezig met spam op het forum.quote:
Weet 'ie dat zelf ook al?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat is al trotse MacOS gebruiker
In de winterperiode zie ik hier ook maar weinig mensen eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:09 schreef Ama het volgende:
Voel me alleen wel lonely omdat ik echt niemand zie op dit moment.Maar komt volgende week wel weer.
Ik vind het vooral erg wennen om er weer mee te werken. Heb nu MacOS; 2 Linux-varianten en dan soms ook nog Windows 11.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vooral Windows. Die hebben echt een hele slechte weg ingeslagen.
Ja ik weet ook niet waarom ik daar ineens zo mee in mijn hoofd zit. Niet dat ik nu op de bank zit te huilen ofzo maar het knaagt een beetje aan me.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de winterperiode zie ik hier ook maar weinig mensen eigenlijk.
Nog even los van het verneuken van de UI; het is gewoon geen stabiel besturingssysteem meer. En dan wordt Copilot ook nog overal door je strot gedrukt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg wennen om er weer mee te werken. Heb nu MacOS; 2 Linux-varianten en dan soms ook nog Windows 11.
VS'ers?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:18 schreef bitterbal het volgende:
de cadetten van de marine zijn er weer, die overspoelen dan 1 dag het eiland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog tot oktoberquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even op Windows 10.
quote:Advies aan nieuw kabinet: laat lonen politici tot 18 procent stijgen
Het salaris van politici moet in drie jaar tijd fors worden opgekrikt. Ministers zouden er 15 procent bij moeten krijgen, wethouders en raadsleden in grote gemeenten zelfs 18 procent. Dat staat in een stilletjes gepubliceerd advies aan het nieuwe kabinet.
https://www.ad.nl/politie(...)nt-stijgen~adafe869/
videochatten met de ksc?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:09 schreef Ama het volgende:
Voel me alleen wel lonely omdat ik echt niemand zie op dit moment.Maar komt volgende week wel weer.
Ja nee.quote:
Zitten er hapjes bij?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:18 schreef bitterbal het volgende:
de cadetten van de marine zijn er weer, die overspoelen dan 1 dag het eiland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik was naar de fysio en boodschappen doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:34 schreef Ama het volgende:
@:dotteke ze zijn er weer.In KLB dit keer.
Is weg.
Dotjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was naar de fysio en boodschappen doen.
Thnx in ieder geval
Hey lieffiequote:
Of komt SkyNet dan tot leven en hebben we het allemaal niet meer nodigquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Microsoft tot oktober heeft om Windows 11 stabiel te maken.
quote:
Bij een klant heb ik nu iemand die Liliana heet, dus moet dan iedere keer aan Liliana of the Veil denken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:37 schreef dud0r het volgende:
Even vanaf de andere kant van het water zwaaien naar @:budapestenaar
Of dat ze alle zoom op 150% hebben staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk altijd van die blinde collega's die Excel-bestanden op 150% zetten.
Ik gebruik het al sinds bijna het begin, maar het is tot zover erg stabiel hier.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Microsoft tot oktober heeft om Windows 11 stabiel te maken.
Heb er op mijn laptop ook nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gebruik het al sinds bijna het begin, maar het is tot zover erg stabiel hier.
Ik moet nog een keer overstappen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gebruik het al sinds bijna het begin, maar het is tot zover erg stabiel hier.
houd het maar daarquote:
Gaat de advocaat nog iets voor jou doen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:45 schreef bitterbal het volgende:
was vandaag bij de advocaat en daar was een israeli die info wilde over zijn visa verlenging. En hoorde dus dat israeli's nu per zaak worden bekeken of ze een verlenging krijgen omdat er zoveel problemen met israeli's zijn geweest.
Dus die man baalde daar flink van
ja we beginnen weer opnieuwquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat de advocaat nog iets voor jou doen?
O mooi jullie hebben sneeuwquote:
Liever niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of komt SkyNet dan tot leven en hebben we het allemaal niet meer nodig
Zou die in de volgende Windows-update zitten?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SkyNet ByeNet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hebben we denk ik weinig te vrezenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou die in de volgende Windows-update zitten?
niet bijzonderquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]Wat fijn! Heb je er deze keer een goed gevoel over?
ja nu is de druk wat minder omdat ik niet weg hoefquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk nu wat sneller.
Nou ben ik inmiddels 52 maar ehm, ik dacht dat dat een vrouwendingetje was?quote:Jouw ideale jassen voor de overgang
Mannen hebben de penopauze. En de jas moet dan verbergen dat het allemaal niet meer werkt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
C&A door de bocht hoor.
[..]
Nou ben ik inmiddels 52 maar ehm, ik dacht dat dat een vrouwendingetje was?En hoezo moet je daar een ideale jas voor hebben? Wat voor kwaliteiten moet zo'n jas hebben?
Ventilatiequote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
C&A door de bocht hoor.
[..]
Nou ben ik inmiddels 52 maar ehm, ik dacht dat dat een vrouwendingetje was?En hoezo moet je daar een ideale jas voor hebben? Wat voor kwaliteiten moet zo'n jas hebben?
Ik ga zo een collega helpen die bij me in de wijk een huis aan huis gemeente nieuwsbrief aan het bezorgen is. Om 12.30 ben ik officieel afgewerkt/klaar met werkenquote:
Beetje knielange jas, dat het allemaal een beetje ruim om de komkommerslang heen hangt, ik snap het.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Mannen hebben de penopauze. En de jas moet dan verbergen dat het allemaal niet meer werkt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje knielange jas, dat het allemaal een beetje ruim om de komkommerslang heen hangt, ik snap het.
denk soms dat je je het hier al krijgt door gewoon te ademenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je vast van de gekko's overgenomen.
Alle gerriederrie moleculen in de lucht inademenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk soms dat je je het hier al krijgt door gewoon te ademen
Moet je nu de rest van de dag thuisblijven?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk soms dat je je het hier al krijgt door gewoon te ademen
Luier om en gaanquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je nu de rest van de dag thuisblijven?
Donald Trump doet niet anders.quote:
Klopt. Die is niet raar. Die is totaal ontspoort.quote:
Fietspaden en straten zijn gewoon allemaal een smurrie of waterbende.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:54 schreef mschol het volgende:
@:ama
"Code geel in Groningen en Drenthe vanwege plaatselijke gladheid door sneeuw"
Bij sommigen zijn de partners ook mede sporters. In NL heb je bijvoorbeeld Schultingh/ Wennemars en Nuijs/Beunequote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:57 schreef mschol het volgende:
" Gratis condooms in het olympisch dorp zijn op" lekker met je teammaten van bil gaan, of zijn partners daar welkom?
Dat ze niet vies zijn van wat rond neuken op de Olympische Spelen is oud nieuws.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:57 schreef mschol het volgende:
" Gratis condooms in het olympisch dorp zijn op" lekker met je teammaten van bil gaan, of zijn partners daar welkom?
ja dat is waar..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:04 schreef Ama het volgende:
Niet iedereen heeft een relatie en het zijn toch vooral veel jonge mensen met toch hun behoeftes.
Ja ze weten toch inmiddels wel een beetje hoeveel ze moeten inkopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel bijzonder dat de condoombehoefte zo slecht ingeschat wordt. Nog steeds.
Ik kan het wel begrijpen als je zoveel jongeren bij elkaar zet.quote:
En van veel sporten word je geilquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:04 schreef Ama het volgende:
Niet iedereen heeft een relatie en het zijn toch vooral veel jonge mensen met toch hun behoeftes.
Jij bent gewoon altijd geilquote:
waarom stoomt dat ding zoquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:13 schreef Recce het volgende:
Lancering van vier astronauten naar het ruimtestation in drie minuten:
Bekijk deze YouTube-video
Heb je al een valentijnscadeautje voor je lieffie?quote:
Dan doe je het verkeerdquote:
als je niet moe bent, heb je niet je best gedaanquote:
Oneens.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:25 schreef mschol het volgende:
dat landen van die 1ste stage blijft toch wel tof om te zien
[..]
als je niet moe bent, heb je niet je best gedaan
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
Ik wil nog steeds zo'n mandje in mensen formaat.
Koop je een mand voor een grote hondquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
Ik wil nog steeds zo'n mandje in mensen formaat.
Yups.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:25 schreef mschol het volgende:
dat landen van die 1ste stage blijft toch wel tof om te zien
wanneer gaan ze de 2de trap ook nog afvangen voor extra winst?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.Ziet er tegenwoordig heel gecontroleerd uit. Dragon komt nu over een paar minuten dicht langs Nederland. Lekker snel de oceaan over.
maar dat maakt niet uit, want je hebt dat dingquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
Maar als ik dat hier in de woonkamer neerleg dan kan je helemaal niet meer bewegen.
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
Maar als ik dat hier in de woonkamer neerleg dan kan je helemaal niet meer bewegen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat maakt niet uit, want je hebt dat ding
quote:
Ik probeer te oefenen om de hele dag rechtop te zitten. Zodat ik weet of ik weer kan werken…. Maar ben zo misselijk, duizelig en blehquote:
Dat gaat met Starship gebeuren. Starship zelf is de tweede trap en die gaat opgevangen worden aan de toren net zoals de booster.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer gaan ze de 2de trap ook nog afvangen voor extra winst?
ow, aha; Successquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik probeer te oefenen om de hele dag rechtop te zitten. Zodat ik weet of ik weer kan werken…. Maar ben zo misselijk, duizelig en bleh
quote:
Nee daar doen we niet aanquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al een valentijnscadeautje voor je lieffie?
Dan is het antwoord dus nee, je kan niet weer gaan werken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik probeer te oefenen om de hele dag rechtop te zitten. Zodat ik weet of ik weer kan werken…. Maar ben zo misselijk, duizelig en bleh
Oh ja jij doet natuurlijk aan karnufalquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee daar doen we niet aan
Het wordt zuipen in Lampegat
Carnaval
Ja nu welquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is het antwoord dus nee, je kan niet weer gaan werken.
[..]
Oh ja jij doet natuurlijk aan karnufal
Oh dacht dat je dat al eerder deedquote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ga als knorretje en heb knalerwten bij mij.
Als ze dan vragen waar ik vandaan komt zeg ik, uit rotjeknor
[..]
Nee![]()
[..]
Nee![]()
Oké papa sorryquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is het antwoord dus nee, je kan niet weer gaan werken.
[..]
Oh ja jij doet natuurlijk aan karnufal
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Vast omdat ze toen ook in het echt een baby ging krijgen.
Je komt toch ook uit de randstad.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja ik mocht niet in mijn foute piratenpakje. Want mijn vriend zei: dan ziet iedereen dat je hier niet van daan komt.
Alleen die wijven uit de randstad lopen er zo bij
Ow oke
Braaf.quote:
Ja maar wil niet met de slettenparade horenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je komt toch ook uit de randstad.
[..]
Braaf.
* dud0r geeft chocolaatje
extra hard gekooktquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
Oooooo kuttttt ik was eieren aan het koken!![]()
![]()
Ik zal het zien of ze überhaupt terug komt. Dat ze er (tijdelijk) uit zou gaan had ik wel verwacht.quote:
Maar in je hart hoor je toch bij de slettenparadequote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar wil niet met de slettenparade horenzoals mijn vriend dst noemt
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar in je hart hoor je toch bij de slettenparade
Nu zijn hardgekookt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Niet, ohquote:
Moet ook, want mag geen zacht.quote:
Zat er nog wel water in de pan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Zo lang was het nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Zat er nog wel water in de pan?(weleens overkomen
)
Damn dan ben je tussendoor gaan slapen ofzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Zat er nog wel water in de pan?(weleens overkomen
)
Klein pannetjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Damn dan ben je tussendoor gaan slapen ofzo?
EN dan moet het voorjaar nog beginnenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:16 schreef Ama het volgende:
Ik voel me bij nader inzien vandaag niet 1 tikje beter maar wel 10 tikjes.Ja zijn jullie toch niet van me af volgende week hahaatjes.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan moet het voorjaar nog beginnen
Aansterkenquote:
Bijtjes bloemetjes vogeltjes vlindertjes lekker weer korte rokjes algemene blijigheidquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijtjes bloemetjes vogeltjes vlindertjes lekker weer korte rokjes algemene blijigheid
Fokseizoen?quote:
quote:
quote:
En de chemtrailsquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe is het met de mist vandaag, binnen en buiten?
quote:
ah, dat verklaart..quote:Psycholoog Gurit Birnbaum van Reichman University zegt dat je je gewaardeerd voelt als iemand met je flirt.
Is wel waar jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]Essie heeft al genoeg aan haar hoofd om ook nog eens op chemtrails te moeten letten.
hee schatjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ah, dat verklaart..
*zet internet maar weer even uit
hoi,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi,
Waarom spreek je me zo raar aan?Heey klojo. Zo beter? :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Buiten is het grijzig met af en toe wat winterse neerslagquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe is het met de mist vandaag, binnen en buiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat voor lekkers heb je nu weer gebakken?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:22 schreef essnhills het volgende:
Binnen in het zicht wat beter dan gister, maar nog wel wat mistig
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buiten is het grijzig met af en toe wat winterse neerslag
Binnen in het zicht wat beter dan gister, maar nog wel wat mistigDank voor het externe en interne weerbericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je een tijdje vooruit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net van de buurvrouw een verkeerde bestelling gekregen van de Jumbo. Kwamen ze niet meer ophalen.
24 tosties voor de vriezer. Een pakje vlamtosties. En 3 high protein maaltijden.
Nog niksquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb je nu weer gebakken?
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank voor het externe en interne weerbericht.
Zou dat schelen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
;9quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net van de buurvrouw een verkeerde bestelling gekregen van de Jumbo. Kwamen ze niet meer ophalen.
24 tosties voor de vriezer. Een pakje vlamtosties. En 3 high protein maaltijden.
Nog nooit van mijn leven een diepvriestostie gegeten. Ook nog nooit een diepvriesnaaltijd.quote:
Ik eet wel veel diepvriesmaaltijdenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit van mijn leven een diepvriestostie gegeten. Ook nog nooit een diepvriesnaaltijd.
We zien wel.
Is denk ik ook mijn plan straks met een tweede kind. Iedere week wat maaltijden maken en invriezen. Heeft vrouw het wat eenvoudiger de eerste weken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet wel veel diepvriesmaaltijden
Maar dat zijn meestal porties die ik zelf heb gemaakt en ingevroren
Je mag mij wel schatje noemen hoorquote:
Het is wel echt handigerquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is denk ik ook mijn plan straks met een tweede kind. Iedere week wat maaltijden maken en invriezen. Heeft vrouw het wat eenvoudiger de eerste weken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel vrijdag de 13e he, carnavalsmuziek in de AH en met de kraskaartjes alleen maar vegan Alpro meuk
Het wachten is op de Hedwig en de Ambar.quote:
Ohnoes, ik wilde ook naar de appie lopenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel vrijdag de 13e he, carnavalsmuziek in de AH en met de kraskaartjes alleen maar vegan Alpro meuk
Ja gok dat ze bij jou geen 'yes, het is de aliexpress' gaan draaien in de AHquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnoes, ik wilde ook naar de appie lopen
Hmm. Is er ooo een plastic vrije optie?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel echt handiger
En als je stoofpotjes of curry oid maakt kun je die eenmaal afgekoeld prima heel plat in van die zakjes doen. Dan is het ook echt heel snel ontdooid.
Tsunoda?quote:
het heerstquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:37 schreef essnhills het volgende:
Oh hmm
Afgelopen weekend was mijn vader ziek dus toen was ik niet daarheen
En eerder deze week werd mijn moeder ook ziekig en nu is broer (die thuiswoont) ook ziek.
Dus komend weekend ook nog maar niet die kant op dan.
En dan moet ik zo nog maar even wat boodschappen halen
Niet plasticvrij, wel herbruikbaar en kan in de vaatwasser: https://www.ikea.com/nl/n(...)-kunststof-60452174/quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm. Is er ooo een plastic vrije optie?
Jahoorquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm. Is er ooo een plastic vrije optie?
Jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
slimquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
En je kan het nooit helemaal voorkomen. Maar ik ga het ook niet opzoeken
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:56 schreef essnhills het volgende:
@:kaneelstokje Pyrex Cook & click heb ik o.a.
Maar er zijn meerdere merkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ik heb wel de goede PYREXquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel de goede PYREXvolgens mij heb ik 2 echte PYREX schalen.. maar die kwamen zonder deksel want ovenschalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ja dat is de standaard welquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik 2 echte PYREX schalen.. maar die kwamen zonder deksel want ovenschalen
Hoi Essiequote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is de standaard wel
Maar je hebt dus ook series met deksel
Alleen die deksels zijn dus voor in de koelkast of vriezer, niet de oven
Hoi dudjequote:
Ja die hebben ze bij de OWS ingezetquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:01 schreef LTVDK het volgende:
@:Recce, waarom was er net een helikopter allemaal rondjes om mij heen aan het vliegen op het industrieterrein, zijn de drones van ballie en essie kapot?
Arme caafsquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://nos.nl/regio/limb(...)gebied-echt-susteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |