wanneer gaan ze de 2de trap ook nog afvangen voor extra winst?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.Ziet er tegenwoordig heel gecontroleerd uit. Dragon komt nu over een paar minuten dicht langs Nederland. Lekker snel de oceaan over.
maar dat maakt niet uit, want je hebt dat dingquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
Maar als ik dat hier in de woonkamer neerleg dan kan je helemaal niet meer bewegen.
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
Maar als ik dat hier in de woonkamer neerleg dan kan je helemaal niet meer bewegen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat maakt niet uit, want je hebt dat ding
quote:
Ik probeer te oefenen om de hele dag rechtop te zitten. Zodat ik weet of ik weer kan werken…. Maar ben zo misselijk, duizelig en blehquote:
Dat gaat met Starship gebeuren. Starship zelf is de tweede trap en die gaat opgevangen worden aan de toren net zoals de booster.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer gaan ze de 2de trap ook nog afvangen voor extra winst?
ow, aha; Successquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik probeer te oefenen om de hele dag rechtop te zitten. Zodat ik weet of ik weer kan werken…. Maar ben zo misselijk, duizelig en bleh
quote:
Nee daar doen we niet aanquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al een valentijnscadeautje voor je lieffie?
Dan is het antwoord dus nee, je kan niet weer gaan werken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik probeer te oefenen om de hele dag rechtop te zitten. Zodat ik weet of ik weer kan werken…. Maar ben zo misselijk, duizelig en bleh
Oh ja jij doet natuurlijk aan karnufalquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee daar doen we niet aan
Het wordt zuipen in Lampegat
Carnaval
Ja nu welquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is het antwoord dus nee, je kan niet weer gaan werken.
[..]
Oh ja jij doet natuurlijk aan karnufal
Oh dacht dat je dat al eerder deedquote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ga als knorretje en heb knalerwten bij mij.
Als ze dan vragen waar ik vandaan komt zeg ik, uit rotjeknor
[..]
Nee![]()
[..]
Nee![]()
Oké papa sorryquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is het antwoord dus nee, je kan niet weer gaan werken.
[..]
Oh ja jij doet natuurlijk aan karnufal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |