ja dat is waar..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:04 schreef Ama het volgende:
Niet iedereen heeft een relatie en het zijn toch vooral veel jonge mensen met toch hun behoeftes.
Ja ze weten toch inmiddels wel een beetje hoeveel ze moeten inkopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel bijzonder dat de condoombehoefte zo slecht ingeschat wordt. Nog steeds.
Ik kan het wel begrijpen als je zoveel jongeren bij elkaar zet.quote:
En van veel sporten word je geilquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:04 schreef Ama het volgende:
Niet iedereen heeft een relatie en het zijn toch vooral veel jonge mensen met toch hun behoeftes.
Jij bent gewoon altijd geilquote:
waarom stoomt dat ding zoquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:13 schreef Recce het volgende:
Lancering van vier astronauten naar het ruimtestation in drie minuten:
Bekijk deze YouTube-video
Heb je al een valentijnscadeautje voor je lieffie?quote:
Dan doe je het verkeerdquote:
als je niet moe bent, heb je niet je best gedaanquote:
Oneens.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:25 schreef mschol het volgende:
dat landen van die 1ste stage blijft toch wel tof om te zien
[..]
als je niet moe bent, heb je niet je best gedaan
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
Ik wil nog steeds zo'n mandje in mensen formaat.
Koop je een mand voor een grote hondquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
Ik wil nog steeds zo'n mandje in mensen formaat.
Yups.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:25 schreef mschol het volgende:
dat landen van die 1ste stage blijft toch wel tof om te zien
wanneer gaan ze de 2de trap ook nog afvangen voor extra winst?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.Ziet er tegenwoordig heel gecontroleerd uit. Dragon komt nu over een paar minuten dicht langs Nederland. Lekker snel de oceaan over.
maar dat maakt niet uit, want je hebt dat dingquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
Maar als ik dat hier in de woonkamer neerleg dan kan je helemaal niet meer bewegen.
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
Maar als ik dat hier in de woonkamer neerleg dan kan je helemaal niet meer bewegen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat maakt niet uit, want je hebt dat ding
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |