quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Vast omdat ze toen ook in het echt een baby ging krijgen.
Je komt toch ook uit de randstad.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja ik mocht niet in mijn foute piratenpakje. Want mijn vriend zei: dan ziet iedereen dat je hier niet van daan komt.
Alleen die wijven uit de randstad lopen er zo bij
Ow oke
Braaf.quote:
Ja maar wil niet met de slettenparade horenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je komt toch ook uit de randstad.
[..]
Braaf.
* dud0r geeft chocolaatje
extra hard gekooktquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
Oooooo kuttttt ik was eieren aan het koken!![]()
![]()
Ik zal het zien of ze überhaupt terug komt. Dat ze er (tijdelijk) uit zou gaan had ik wel verwacht.quote:
Maar in je hart hoor je toch bij de slettenparadequote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar wil niet met de slettenparade horenzoals mijn vriend dst noemt
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar in je hart hoor je toch bij de slettenparade
Nu zijn hardgekookt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Niet, ohquote:
Moet ook, want mag geen zacht.quote:
Zat er nog wel water in de pan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Zo lang was het nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Zat er nog wel water in de pan?(weleens overkomen
)
Damn dan ben je tussendoor gaan slapen ofzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Zat er nog wel water in de pan?(weleens overkomen
)
Klein pannetjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Damn dan ben je tussendoor gaan slapen ofzo?
EN dan moet het voorjaar nog beginnenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:16 schreef Ama het volgende:
Ik voel me bij nader inzien vandaag niet 1 tikje beter maar wel 10 tikjes.Ja zijn jullie toch niet van me af volgende week hahaatjes.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan moet het voorjaar nog beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |