SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Zonder wrijving geen glans
Mijn wraak omdat jullie mijn verjaardag zijn vergeten ergens de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:00 schreef mschol het volgende:
wie is er vandaag jarig die de OP heeft gebroken?
Heb ik vorig jaar gekocht en ze staan nog steeds in bloei.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou nooit een bloemetje kopen of een specifiek valentijns ding.
zoals ik boven al opperde: bosjes lego rozen
Alsnog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn wraak omdat jullie mijn verjaardag zijn vergeten ergens de afgelopen weken.
Niemand volgens de kalenderquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:00 schreef mschol het volgende:
Dank.quote:
Dat is niet best.quote:
Iemand met een punt in de naam.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:00 schreef mschol het volgende:
Alsnog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn wraak omdat jullie mijn verjaardag zijn vergeten ergens de afgelopen weken.
Thanksquote:
Maar wie oh wie.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand met een punt in de naam.
Ik ben het dit keer niet.
quote:
de kalender wil gewoon een punt maken dusquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand met een punt in de naam.
Ik ben het dit keer niet.
Waarschijnlijk heeft die AI van @Citizen.Erased vrijdag de 13e geīmplementeerd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:00 schreef mschol het volgende:
CE weet ik die een punt heeft, maar blijkbaar niemand ook.quote:
Geen idee. Misschien gewoon een luie dag.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die AI van @:citizen.erased vrijdag de 13e geīmplementeerd.
Die error is wel raar. Hij zegt dat er "<html><h" staat in het bestand https://foqueville.nl/birthdays.json en dat is niet zo. Misschien een tijdelijke storing bij het opvragen van dat json-bestand?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien gewoon een luie dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |