Ohnoes, ik wilde ook naar de appie lopenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel vrijdag de 13e he, carnavalsmuziek in de AH en met de kraskaartjes alleen maar vegan Alpro meuk
Ja gok dat ze bij jou geen 'yes, het is de aliexpress' gaan draaien in de AHquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnoes, ik wilde ook naar de appie lopen
Hmm. Is er ooo een plastic vrije optie?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel echt handiger
En als je stoofpotjes of curry oid maakt kun je die eenmaal afgekoeld prima heel plat in van die zakjes doen. Dan is het ook echt heel snel ontdooid.
Tsunoda?quote:
het heerstquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:37 schreef essnhills het volgende:
Oh hmm
Afgelopen weekend was mijn vader ziek dus toen was ik niet daarheen
En eerder deze week werd mijn moeder ook ziekig en nu is broer (die thuiswoont) ook ziek.
Dus komend weekend ook nog maar niet die kant op dan.
En dan moet ik zo nog maar even wat boodschappen halen
Niet plasticvrij, wel herbruikbaar en kan in de vaatwasser: https://www.ikea.com/nl/n(...)-kunststof-60452174/quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm. Is er ooo een plastic vrije optie?
Jahoorquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm. Is er ooo een plastic vrije optie?
Jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
slimquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
En je kan het nooit helemaal voorkomen. Maar ik ga het ook niet opzoeken
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:56 schreef essnhills het volgende:
@:kaneelstokje Pyrex Cook & click heb ik o.a.
Maar er zijn meerdere merkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ik heb wel de goede PYREXquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel de goede PYREXvolgens mij heb ik 2 echte PYREX schalen.. maar die kwamen zonder deksel want ovenschalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ja dat is de standaard welquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik 2 echte PYREX schalen.. maar die kwamen zonder deksel want ovenschalen
Hoi Essiequote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is de standaard wel
Maar je hebt dus ook series met deksel
Alleen die deksels zijn dus voor in de koelkast of vriezer, niet de oven
Hoi dudjequote:
Ja die hebben ze bij de OWS ingezetquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:01 schreef LTVDK het volgende:
@:Recce, waarom was er net een helikopter allemaal rondjes om mij heen aan het vliegen op het industrieterrein, zijn de drones van ballie en essie kapot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |