En de chemtrailsquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe is het met de mist vandaag, binnen en buiten?
quote:
ah, dat verklaart..quote:Psycholoog Gurit Birnbaum van Reichman University zegt dat je je gewaardeerd voelt als iemand met je flirt.
Is wel waar jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]Essie heeft al genoeg aan haar hoofd om ook nog eens op chemtrails te moeten letten.
hee schatjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ah, dat verklaart..
*zet internet maar weer even uit
hoi,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi,
Waarom spreek je me zo raar aan?Heey klojo. Zo beter? :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Buiten is het grijzig met af en toe wat winterse neerslagquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe is het met de mist vandaag, binnen en buiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat voor lekkers heb je nu weer gebakken?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:22 schreef essnhills het volgende:
Binnen in het zicht wat beter dan gister, maar nog wel wat mistig
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buiten is het grijzig met af en toe wat winterse neerslag
Binnen in het zicht wat beter dan gister, maar nog wel wat mistigDank voor het externe en interne weerbericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je een tijdje vooruit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net van de buurvrouw een verkeerde bestelling gekregen van de Jumbo. Kwamen ze niet meer ophalen.
24 tosties voor de vriezer. Een pakje vlamtosties. En 3 high protein maaltijden.
Nog niksquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb je nu weer gebakken?
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank voor het externe en interne weerbericht.
Zou dat schelen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
;9quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net van de buurvrouw een verkeerde bestelling gekregen van de Jumbo. Kwamen ze niet meer ophalen.
24 tosties voor de vriezer. Een pakje vlamtosties. En 3 high protein maaltijden.
Nog nooit van mijn leven een diepvriestostie gegeten. Ook nog nooit een diepvriesnaaltijd.quote:
Ik eet wel veel diepvriesmaaltijdenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit van mijn leven een diepvriestostie gegeten. Ook nog nooit een diepvriesnaaltijd.
We zien wel.
Is denk ik ook mijn plan straks met een tweede kind. Iedere week wat maaltijden maken en invriezen. Heeft vrouw het wat eenvoudiger de eerste weken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet wel veel diepvriesmaaltijden
Maar dat zijn meestal porties die ik zelf heb gemaakt en ingevroren
Je mag mij wel schatje noemen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |