quote:Advies aan nieuw kabinet: laat lonen politici tot 18 procent stijgen
Het salaris van politici moet in drie jaar tijd fors worden opgekrikt. Ministers zouden er 15 procent bij moeten krijgen, wethouders en raadsleden in grote gemeenten zelfs 18 procent. Dat staat in een stilletjes gepubliceerd advies aan het nieuwe kabinet.
https://www.ad.nl/politie(...)nt-stijgen~adafe869/
videochatten met de ksc?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:09 schreef Ama het volgende:
Voel me alleen wel lonely omdat ik echt niemand zie op dit moment.Maar komt volgende week wel weer.
Ja nee.quote:
Zitten er hapjes bij?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:18 schreef bitterbal het volgende:
de cadetten van de marine zijn er weer, die overspoelen dan 1 dag het eiland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik was naar de fysio en boodschappen doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:34 schreef Ama het volgende:
@:dotteke ze zijn er weer.In KLB dit keer.
Is weg.
Dotjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was naar de fysio en boodschappen doen.
Thnx in ieder geval
Hey lieffiequote:
Of komt SkyNet dan tot leven en hebben we het allemaal niet meer nodigquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Microsoft tot oktober heeft om Windows 11 stabiel te maken.
quote:
Bij een klant heb ik nu iemand die Liliana heet, dus moet dan iedere keer aan Liliana of the Veil denken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:37 schreef dud0r het volgende:
Even vanaf de andere kant van het water zwaaien naar @:budapestenaar
Of dat ze alle zoom op 150% hebben staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk altijd van die blinde collega's die Excel-bestanden op 150% zetten.
Ik gebruik het al sinds bijna het begin, maar het is tot zover erg stabiel hier.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Microsoft tot oktober heeft om Windows 11 stabiel te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |