Die error is wel raar. Hij zegt dat er "<html><h" staat in het bestand https://foqueville.nl/birthdays.json en dat is niet zo. Misschien een tijdelijke storing bij het opvragen van dat json-bestand?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien gewoon een luie dag.
Maybe. Moet het van het weekend misschien eens fatsoenlijk maken ipv ergens geknutseld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Die error is wel raar. Hij zegt dat er "<html><h" staat in het bestand https://foqueville.nl/birthdays.json en dat is niet zo. Misschien een tijdelijke storing bij het opvragen van dat json-bestand?
Het is ook eeuwen geleden dat ik naar dit soort web-ellende heb gekeken. Het lijkt fout te gaan bij het parsen van het JSON-bestand, maar ik snap niet waarom.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maybe. Moet het van het weekend misschien eens fatsoenlijk maken ipv ergens geknutseld.
Mijn god.quote:Microsoft has patched a high-severity vulnerability in Windows 11's Notepad that allowed attackers to silently execute local or remote programs when a user clicked a specially crafted Markdown link, all without triggering any Windows security warning.
Nope. Daar zat het probleem niet in de applicatie trouwens, maar bij de hosting.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Notepad++ gebruiken was niet veel beter de afgelopen tijd.
Geen last van gehad. Heb geen automatische updates.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope. Daar zat het probleem niet in de applicatie trouwens, maar bij de hosting.
Moet je dan verplicht de hele dag bier drinken en worstenbroodjes vreten?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maandag en dinsdag toch verplicht vrij.
De hack was ook alleen gericht op strategische doelen. Ik neem aan dat de Chinezen niet speciaal in jou waren geīnteresseerd, maar je weet het nooit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen last van gehad. Heb geen automatische updates.
Wordt toch overstappen naar MacOSquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt tekenend voor de huidige staat van Windows.
quote:Code geel
In het noordoosten is het plaatselijk glad door sneeuwval. In het oosten van de provincies Groningen en Drenthe kan 1-2 cm sneeuw vallen.
en het hele internet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt tekenend voor de huidige staat van Windows.
Wie watquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:34 schreef Ama het volgende:
@:dotteke ze zijn er weer.In KLB dit keer.
Is weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |