ja nu is de druk wat minder omdat ik niet weg hoefquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk nu wat sneller.
Nou ben ik inmiddels 52 maar ehm, ik dacht dat dat een vrouwendingetje was?quote:Jouw ideale jassen voor de overgang
Mannen hebben de penopauze. En de jas moet dan verbergen dat het allemaal niet meer werkt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
C&A door de bocht hoor.
[..]
Nou ben ik inmiddels 52 maar ehm, ik dacht dat dat een vrouwendingetje was?En hoezo moet je daar een ideale jas voor hebben? Wat voor kwaliteiten moet zo'n jas hebben?
Ventilatiequote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
C&A door de bocht hoor.
[..]
Nou ben ik inmiddels 52 maar ehm, ik dacht dat dat een vrouwendingetje was?En hoezo moet je daar een ideale jas voor hebben? Wat voor kwaliteiten moet zo'n jas hebben?
Ik ga zo een collega helpen die bij me in de wijk een huis aan huis gemeente nieuwsbrief aan het bezorgen is. Om 12.30 ben ik officieel afgewerkt/klaar met werkenquote:
Beetje knielange jas, dat het allemaal een beetje ruim om de komkommerslang heen hangt, ik snap het.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Mannen hebben de penopauze. En de jas moet dan verbergen dat het allemaal niet meer werkt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje knielange jas, dat het allemaal een beetje ruim om de komkommerslang heen hangt, ik snap het.
denk soms dat je je het hier al krijgt door gewoon te ademenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je vast van de gekko's overgenomen.
Alle gerriederrie moleculen in de lucht inademenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk soms dat je je het hier al krijgt door gewoon te ademen
Moet je nu de rest van de dag thuisblijven?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk soms dat je je het hier al krijgt door gewoon te ademen
Luier om en gaanquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je nu de rest van de dag thuisblijven?
Donald Trump doet niet anders.quote:
Klopt. Die is niet raar. Die is totaal ontspoort.quote:
Fietspaden en straten zijn gewoon allemaal een smurrie of waterbende.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:54 schreef mschol het volgende:
@:ama
"Code geel in Groningen en Drenthe vanwege plaatselijke gladheid door sneeuw"
Bij sommigen zijn de partners ook mede sporters. In NL heb je bijvoorbeeld Schultingh/ Wennemars en Nuijs/Beunequote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:57 schreef mschol het volgende:
" Gratis condooms in het olympisch dorp zijn op" lekker met je teammaten van bil gaan, of zijn partners daar welkom?
Dat ze niet vies zijn van wat rond neuken op de Olympische Spelen is oud nieuws.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:57 schreef mschol het volgende:
" Gratis condooms in het olympisch dorp zijn op" lekker met je teammaten van bil gaan, of zijn partners daar welkom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |