Heb er op mijn laptop ook nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gebruik het al sinds bijna het begin, maar het is tot zover erg stabiel hier.
Ik moet nog een keer overstappen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gebruik het al sinds bijna het begin, maar het is tot zover erg stabiel hier.
houd het maar daarquote:
Gaat de advocaat nog iets voor jou doen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:45 schreef bitterbal het volgende:
was vandaag bij de advocaat en daar was een israeli die info wilde over zijn visa verlenging. En hoorde dus dat israeli's nu per zaak worden bekeken of ze een verlenging krijgen omdat er zoveel problemen met israeli's zijn geweest.
Dus die man baalde daar flink van
ja we beginnen weer opnieuwquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat de advocaat nog iets voor jou doen?
O mooi jullie hebben sneeuwquote:
Liever niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of komt SkyNet dan tot leven en hebben we het allemaal niet meer nodig
Zou die in de volgende Windows-update zitten?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SkyNet ByeNet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hebben we denk ik weinig te vrezenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou die in de volgende Windows-update zitten?
niet bijzonderquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]Wat fijn! Heb je er deze keer een goed gevoel over?
ja nu is de druk wat minder omdat ik niet weg hoefquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk nu wat sneller.
Nou ben ik inmiddels 52 maar ehm, ik dacht dat dat een vrouwendingetje was?quote:Jouw ideale jassen voor de overgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |