Bij de 1000m konden ze de 30ste schaatser ook niet vinden uit de 164 schaatsers die aanwezig zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2026 07:40 schreef tompsv18 het volgende:
Maar 12 deelnemers, dus haalt 25% van het deelnemersveld een medaille. Ik snap dat het geen spectaculaire afstand is (zeker voor op tv), maar je moet toch wel gewoon 20 deelnemers/10 ritten kunnen vinden? Zeker als er op de 1000m 30 schaatsen meedoen, voelt dit wel heel karig en makkelijk een medaille scoren.
Maar ja, ook als je nu random 10 ritten toevoegt, blijven de kansen op een medaille voor de favorieten gelijk, die gaan namelijk geen medaille halen..quote:Op donderdag 12 februari 2026 07:40 schreef tompsv18 het volgende:
Maar 12 deelnemers, dus haalt 25% van het deelnemersveld een medaille. Ik snap dat het geen spectaculaire afstand is (zeker voor op tv), maar je moet toch wel gewoon 20 deelnemers/10 ritten kunnen vinden? Zeker als er op de 1000m 30 schaatsen meedoen, voelt dit wel heel karig en makkelijk een medaille scoren.
Dat heeft te maken met quota en met tijd.quote:Op donderdag 12 februari 2026 07:40 schreef tompsv18 het volgende:
Omdat het allemaal korter moetquote:Op donderdag 12 februari 2026 07:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wiklund op de 5 is altijd een spannende rubriek. Dat kan ook verkeerd vallen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 09:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Normaal zou dit gewoon een podium moeten worden voor Wiklund, Conijn en dn Lollert. De volgorde wordt de grootste vraag.
Go Merel![]()
8 ritten lijkt me zelf ook beter. Hen je toch een iets serieuzer startveld.quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Omdat het allemaal korter moet
Vanaf 2014 is het 6 ritten. Vanaf 1994 - 2010 8 ritten. De eerste twee edities hadden nog 24 en 25 deelnemers aka 12 en 13 ritten.
Ja die kan nog wel eens ploffen of choken, maar ze is goed in vorm. Maar als Lollo zo shinet als afgelopen zaterdag dan kan ze Wiklund best verslaan. Won ook in maart in Hamar op de WK Afstanden op de 5. Toen plofte Wiklund op de laatste meters, terwijl het stadion de zege al aan het vieren was.quote:Op donderdag 12 februari 2026 09:56 schreef Remco het volgende:
[..]
Wiklund op de 5 is altijd een spannende rubriek. Dat kan ook verkeerd vallen.
Maar ja, dan krijg je er 2 ritten bij met schaatssters die toch kansloos zijn voor een medaille (tenzij je bijvoorbeeld NL een extra startplek geeft)quote:Op donderdag 12 februari 2026 09:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
8 ritten lijkt me zelf ook beter. Hen je toch een iets serieuzer startveld.
En verder vind ik dit op voorhand wel de minst boeiende schaatsafstand op deze spelen.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:08 schreef Remco het volgende:
Groenewoud ipv Kerkhoff vanmiddag. Het is Kerkhoff in haar rug geschoten.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:08 schreef Remco het volgende:
Ja Stekelenburg en Tuitert zeggen een zin later dat in het persbericht ook staat dat Kerkhoff wordt gespaard voor de massastart.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Ook voor de massastart dan slecht nieuws. Hoewel daar ook wel goede vervangers te vinden zijn.
Als Groenewoud dat nu straks ook doet op de 1500, is dat helemaal goedquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja Stekelenburg en Tuitert zeggen een zin later dat in het persbericht ook staat dat Kerkhoff wordt gespaard voor de massastart.
Mwah. Zelfs in goede vorm denk ik dat Kerkhoff op de 5000 m tegenwoordig wel beter is dan Groenewoud.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Groenewoud ipv Kerkhoff zou normaal gesproken nog wel een upgrade zijn, maar die 3000m van Groenewoud was weinig belovend voor de vorm
Sneu!quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:08 schreef Remco het volgende:
Die wordt weer lachend 6e ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:30 schreef AgnesGru het volgende:
Groenewoud krijgt wel een lekker druk programma zo
Nu is Groenewoud dat wel gewend, die combineert regelmatig langebaan en marathon in een paar dagenquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:30 schreef AgnesGru het volgende:
Groenewoud krijgt wel een lekker druk programma zo
Is ICE nu ook al gewelddadig bezig in Italië?quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:08 schreef Remco het volgende:
Ik snap deze post niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:00 schreef mitt het volgende:
Als Groenewoud zijnde zou ik zelfs op 1 been starten. Al dat gezeik om Beune..
Wat sneuquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:08 schreef Remco het volgende:
Groenewoud is anders ook een schatje.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had liever Beune gehad dan Groenewoud.
Groenewoud de 5000m, oh dan kan ze de 1500m wel opgeven voor Beune blabla..quote:
Ja ook nogquote:Op donderdag 12 februari 2026 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Zit er een dweil in met maar 6 ritten?
Ze heeft de mass start nog, maar jammer is het wel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wat sneuze zou haar debuut maken.
Groenewoud is niet echt een verbetering, Kerkhoff was dit hele seizoen al sneller, en echt top zijn haar 5 km's het laatste jaar niet geweest...
Hoezo zou dat voor iedereen beter zijn?quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ik gok dat het voor iedereen beter is als ze net wat te vermoeid is voor de 1500 straks
Nee, ik denk dat Groenewoud beter is op de 5000 meter dan Beune.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had liever Beune gehad dan Groenewoud.
Dat bespaart Groenewoud een afgang en Joy haalt wel zilver ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2026 12:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoezo zou dat voor iedereen beter zijn?
Beune is al eens wereldkampioen op deze afstand geworden. Dat laatste gaat (helaas) niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Groenewoud beter is op de 5000 meter dan Beune.
Mocht haar 5000 meter toch niks worden, dan kan ze dan beter aan Beune haar 1500 meter afstaan.
Acht ritten vind ik het meest mooie (twee maal vier ritten)quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanaf 2014 is het 6 ritten. Vanaf 1994 - 2010 8 ritten. De eerste twee edities hadden nog 24 en 25 deelnemers aka 12 en 13 ritten.
Bente was wel gewoon beter dit seizoen op de 5km.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Groenewoud ipv Kerkhoff zou normaal gesproken nog wel een upgrade zijn, maar die 3000m van Groenewoud was weinig belovend voor de vorm
Ja dat slaat echt nergens op, 6 ritten duren 45 minuten ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2026 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Zit er een dweil in met maar 6 ritten?
Aangezien deze afstand gelijk is aan de 10km mannen qua opzet is 12 ritten een beetje veel, dan duurt de 10km 3,5u. Maar 8 ritten zou toch moeten kunnen. Een olympisch evenement met 12 deelnemers is veel te klein.quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar dat heb je op andere afstanden ook wel toch? Ik vind 12 deelnemers gewoon net iets te karigquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, dan krijg je er 2 ritten bij met schaatssters die toch kansloos zijn voor een medaille (tenzij je bijvoorbeeld NL een extra startplek geeft)
Dat gezeik over Beune is inderdaad vreselijk vermoeiend.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:32 schreef mitt het volgende:
[..]
Groenewoud de 5000m, oh dan kan ze de 1500m wel opgeven voor Beune blabla..
Oh, eens hoor, qua deelnemers had het best meer gekund, maar voor de kwaliteit van het startveld heb je in principe geen extra ritten nodig, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar dat heb je op andere afstanden ook wel toch? Ik vind 12 deelnemers gewoon net iets te karig
Zijn ze nu al aan het voorbeschouwen?quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat gezeik over Beune is inderdaad vreselijk vermoeiend.
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, eens hoor, qua deelnemers had het best meer gekund, maar voor de kwaliteit van het startveld heb je in principe geen extra ritten nodig, dat bedoelde ik
Verwar je haar niet met Conijn?quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Groenewoud is anders ook een schatje.
En daarna haasten naar de shorttrack hal in een andere hoek van de stadquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Verwar je haar niet met Conijn?![]()
Vind 6 ritten ook maar karig. Niet dat 2 ritten extra de kwaliteit omhoog duwt, maar 6 ritjes van pak 'm beet 7 minuten zijn wel zo voorbij. Wel nog een dweil tussendoor.
Shorttrack begint pas om 20.15 toch?quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
En daarna haasten naar de shorttrack hal in een andere hoek van de stad
Yupquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Shorttrack begint pas om 20.15 toch?
Voor franklop betekent dat reizen tussen de ene hal en andere hal.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Shorttrack begint pas om 20.15 toch?
Oh verrek ja, die zit daarquote:Op donderdag 12 februari 2026 15:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor franklop betekent dat reizen tussen de ene hal en andere hal.
Hopelijk geen re-skatequote:Op donderdag 12 februari 2026 15:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor franklop betekent dat reizen tussen de ene hal en andere hal.
We denken al na over het inzetten van een uberquote:
Zag nu Groenewoud in rit 1quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:26 schreef Pino112 het volgende:
Gaan ze de startlijst nog aanpassen?
Nee. Vooral op social media gaan mensen los omdat ze vinden dat Groenewoud haar plek op dequote:Op donderdag 12 februari 2026 14:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zijn ze nu al aan het voorbeschouwen?
Dat gaat ze (terecht) niet doen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee. Vooral op social media gaan mensen los omdat ze vinden dat Groenewoud haar plek op de
1500m moet afstaan aan Beune.
Ze kan het doen als ze het idee heeft dat het skippen van de 1500 haar een betere kans geeft op de MS, maar dat moet altijd haar eigen keuze zijn jaquote:Op donderdag 12 februari 2026 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat gaat ze (terecht) niet doen natuurlijk.
Dat zou nog wel een optie zijn ja, al acht ik de kans klein.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze kan het doen als ze het idee heeft dat het skippen van de 1500 haar een betere kans geeft op de MS, maar dat moet altijd haar eigen keuze zijn ja
Groenewoud schaatst marathons tijdens toernooien, dus die gaat die 1500m echt niet bezwaarlijk vinden voor haar MSquote:Op donderdag 12 februari 2026 15:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou nog wel een optie zijn ja, al acht ik de kans klein.
Meh. Finale wel weer als ik niets anders heb.quote:
Daarnaast is Groenewoud ook veel meer een 1500 meter rijdster dan bijvoorbeeld een Schouten was. Ik verwacht weinig tot niets van haar vandaag.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Groenewoud schaatst marathons tijdens toernooien, dus die gaat die 1500m echt niet bezwaarlijk vinden voor haar MS
Wat is je tijd?quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
Wel stofgezogen net, ben kapot. Ik wil een diploma minimaal.
Niet onder de zes minuten.quote:
Je werd gehinderd bij de kruising naar de woonkamer?quote:
Stang is stuk. Materiaalpech.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je werd gehinderd bij de kruising naar de woonkamer?
Klopt, maar de vorm lijkt gezien de 3 niet denderend te zijn en dan is de MS toch een grotere kans.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Groenewoud schaatst marathons tijdens toernooien, dus die gaat die 1500m echt niet bezwaarlijk vinden voor haar MS
Dit is nabeschouwen!quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is geen voorbeschouwen jongens.
Hebben ze gisteren al gedaan!quote:
Falende presentator (gespreksleider).quote:
We kunnen dan altijd vragen of een Chinees de naam Joep Wennemars uit kan sprekenquote:Op donderdag 12 februari 2026 15:56 schreef Remco het volgende:
Erben die Ziwen Lian weer 'die Chinees' noemt, heel het Nederlands journaille kan nog een keer op de achterste poten gaan staan.
Dat was ook wel weer een hoop ophef ja... Als het een Canadees of Duitser was geweest hadden ze ook gewoon de nationaliteit benoemd ipv de naamquote:Op donderdag 12 februari 2026 15:56 schreef Remco het volgende:
Erben die Ziwen Lian weer 'die Chinees' noemt, heel het Nederlands journaille kan nog een keer op de achterste poten gaan staan.
Post-Traumatic Studio Sport?quote:
Na Hilbert die nog een rondje moet, Grunde Njøs, de wissel van Kramer, het ringwerpen van Falco Zandstra en die botsing van gisteren, ligt de lat wel vrij hoog.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:01 schreef Strani het volgende:
Nou, benieuwd welk sportdrama ons vandaag weer te wachten staat. Er wordt namelijk zometeen weer gereden. Dat weet de NOS niet.
Ik verwacht vanavond wel een tranendal bij het Shorttrack, daar komen we op de een of andere manier ook altijd beroerd uit als we een favorietenrol hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:01 schreef Strani het volgende:
Nou, benieuwd welk sportdrama ons vandaag weer te wachten staat. Er wordt namelijk zometeen weer gereden. Dat weet de NOS niet.
De bus?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
Wat gaat Pechstein rijden vandaag?
Politiebusje, zou kunnen.quote:
De val van papa Wennemars scoort ook hoog.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na Hilbert die nog een rondje moet, Grunde Njøs, de wissel van Kramer, het ringwerpen van Falco Zandstra en die botsing van gisteren, ligt de lat wel vrij hoog.
Eeuwig zonde dat die zo naar de vaantjes is gegaan qua carriere, want die had 12 jaar kunnen dominerenquote:
Dat was Gronde Njosquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
De val van papa Wennemars scoort ook hoog.
Nee, maar er zijn er ook wel een paar die niets met Erben hebben.quote:
Dat was met Njosquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoor hem nog schreeuwen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Vergeet de enkel van Beune niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na Hilbert die nog een rondje moet, Grunde Njøs, de wissel van Kramer, het ringwerpen van Falco Zandstra en die botsing van gisteren, ligt de lat wel vrij hoog.
Vorige OS ging dat best aardig met Schulting en de relay. Al kun je zeggen dat dat niet maximaal was op basis van haar kansenquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht vanavond wel een tranendal bij het Shorttrack, daar komen we op de een of andere manier ook altijd beroerd uit als we een favorietenrol hebben
Dit is wel heel toepasselijkquote:
Ging even opzoeken of ze niet was overleden ofzo.quote:
Als sporter vond ik 'm heel leuk maar als ik als collega met 'm samen zou moeten werken zou het heel snel ruzie worden denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn er ook wel een paar die niets met Erben hebben.
Beune had dan ook kunnen rijden, ik denk niet dat Marijke dat denkt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:12 schreef Em31 het volgende:
Marijke denkt, verdomme had gewoon lekker op bed kunnen liggen.
Reliek uit het verleden, ze zijn het alleen nog vergeten op te bergen in een kastquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:14 schreef Strani het volgende:
Ik vind Jillert Anema eigenlijk wel een achterhaald concept.
Nee johquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beune had dan ook kunnen rijden, ik denk niet dat Marijke dat denkt.
Beter glijvermogen!quote:
Zou je wel tot 5 kilometer komen?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee johze keek behoorlijk boos, maar zou ik ook doen als ik een 5km moest schaatsen.
Ah ja dat hebben we nog niet gehad, Conijn die op koers voor goud ligt en dan over een tufje struikelt.quote:
Of allebei niet..quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik durf niet te voorspellen of Lollo of Wiklund hier gaat winnen.
Ik vrees voor een plof bij Wiklund.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik durf niet te voorspellen of Lollo of Wiklund hier gaat winnen.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Groenewoud dat nu straks ook doet op de 1500, is dat helemaal goed
Erben wel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:19 schreef DeLuna het volgende:
Jeetje spreek je Palmaaares zo uit? Niet als palmaRES?
Spreek je Erben dan uit als EEERben?quote:
Ik heb geen idee ik besef mij net dat ik dat eigenlijk nooit iemand hoor zeggenquote:
Vroeger heel wat sponsorrondjes in het Thialf geschaatst, maar of het 5 kilometer was…quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou je wel tot 5 kilometer komen?
Ik begon ook al aan mezelf te twijfelenquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:19 schreef DeLuna het volgende:
Jeetje spreek je Palmaaares zo uit? Niet als palmaRES?
https://en.wiktionary.org/wiki/palmares#Latinquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik besef mij net dat ik dat eigenlijk nooit iemand hoor zeggen
Het lijkt meer op de Portugese uitspraak:quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik besef mij net dat ik dat eigenlijk nooit iemand hoor zeggen
Erben heeft nog niet gezegd dat je weg moet gaan?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:21 schreef franklop het volgende:
We zitten bij de NOS
Even zwaaien naar Erben en Irene
https://onzetaal.nl/uploads/nieuwsbrieven/palmares.htmlquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het lijkt meer op de Portugese uitspraak:
https://nl.forvo.com/word/palmares/
Ik gooide een bak Chinees naar hemquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Erben heeft nog niet gezegd dat je weg moet gaan?
Ik vind hem tellen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou ja dat zei Erben indirect.
Jillertquote:
Vaste plekken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:30 schreef AgnesGru het volgende:
Ze durven wel, de Chinese commentatoren naast de Nederlandse plaatsen.
Hij zorgt wel voor reuring.quote:
Vergeten PI aan te passenquote:
Volksmenner!quote:
Ik zou maar doorschaatsen als ik Groenewoud was.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:30 schreef tompsv18 het volgende:
Weer een Chinees. Komt wel dichtbij zo.
Epstein?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook voor reuring zorgde?
Obergruppenführer Reinhard Heydrich?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
quote:
quote:
Karl Lueger?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Anema troepquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
Groenewoud doet voor spek en bonen mee dit toernooi. Wel matig dat je blijkbaar niet beter dan haar hebt in Nederland.
Pieken tijdens het OKT genotquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
Groenewoud doet voor spek en bonen mee dit toernooi. Wel matig dat je blijkbaar niet beter dan haar hebt in Nederland.
Dat zou je denken, maar niet met Jillertquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:34 schreef Starflyer het volgende:
Laat Beune maar de 1500 doen. Dit wordt niets.
Had gewoon kunnen rijden. Beetje slap interview was het.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:35 schreef Zorro het volgende:
Kerkhoff denkt "Dat had ik met mijn slechte rug ook wel gekund"
Yup daar gaat Groenewoud echt geen plak pakkenquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:35 schreef Em31 het volgende:
Ik weet dat het Beune haar eigenlijk schuld was, maar die 1500 wordt zuur zo.
Ik hoop het niet.quote:
Petitie starten om Beune aan de start te krijgen. De druk op Anema en haar zo hoog opvoeren dat ze geen keus hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup daar gaat Groenewoud echt geen plak pakken
Ja wij weten ook niet hoe zij met elkaar omgaan natuurlijk, misgunnen zou denk ik niet eens zo vreemd zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar niet met Jillert
Omdat ze viesslecht is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:37 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, en zie niet in waarom ze dat wel zou doen.
Falen op het OKT en dan je plek kado krijgen? Schaf dan dat hele OKT afquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hoopt dat het onvrijwillig gebeurt?
Sparen voor de mass startquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar niet met Jillert
Die heeft helaas een snipperdagquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:37 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Leg dit maar eens uit aan Bert Maalderink
Op het WK vorig jaar zou dit goed genoeg zijn geweest voor brons!quote:
Als je je toch beseft dat je ranzig slecht bent deze week kun je daar toch over nadenken?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:37 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Ik leg de schuld volledig bij Erben Wennemars.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:38 schreef AgnesGru het volgende:
Dit kan je Groenewoud niet helemaal kwalijk nemen natuurlijk.
Rijdt veel te veel afstanden en rijdt alles kut. Rust lekker uit meid.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:37 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Er wordt hier een stuk sneller geschaatst. Voor een medaille heb je vandaag denk ik 6:46 ofzo nodig.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op het WK vorig jaar zou dit goed genoeg zijn geweest voor brons!
Die rijdt zovaak een 1500mquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:39 schreef kilon het volgende:
Zelfs als ze haar plek al zou afstaan, Beune heeft nul voorbereiding hierop natuurlijk.
Beune heeft wel basissnelheid voor 1500. Groenewoud zo te zien ja nietquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:39 schreef kilon het volgende:
Zelfs als ze haar plek al zou afstaan, Beune heeft nul voorbereiding hierop natuurlijk.
Dat is altijd een goed idee.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Ik leg de schuld volledig bij Erben Wennemars.
Is te kort commercieel gezien denk ik dan?quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat slaat echt nergens op, 6 ritten duren 45 minuten ofzo
In de breedte niet echt toch? Wel nog een stuk sneller dan Hamar, maar op de 3 waren het vooral Lollo en Wiklund die heel snel waren.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er wordt hier een stuk sneller geschaatst. Voor een medaille heb je vandaag denk ik 6:46 ofzo nodig.
Dit is wel met afstand de saaiste afstand jaquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:40 schreef byah het volgende:
Voor vrouwen moet 3000m de max zijn, echt geen gezicht dit
Nee johquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:40 schreef byah het volgende:
Voor vrouwen moet 3000m de max zijn, echt geen gezicht dit
Denk dat het alleen gebeurt als ze denken dat het haar de massastart kan kosten, maar ja daar is ze meestal zoveel beter in dan de rest.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je je toch beseft dat je ranzig slecht bent deze week kun je daar toch over nadenken?
Dit zegt inderdaad niets over de Mass Start. Die won ze wel vaker na een slecht weekend.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik geloof overigens nog steeds dat ze de mass start kan winnen want dat is toch een hele andere wedstrijd. Iedereen is bang voor haar.
Zijn ook wel een stelletje nobuddies.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit is wel met afstand de saaiste afstand ja
Ze moeten @franklop wel waar geven voor zijn geld.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat slaat echt nergens op, 6 ritten duren 45 minuten ofzo
Junio 1000mquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:41 schreef DeLuna het volgende:
Heeft Denny Morrison ook niet een keer een medaille gepakt omdat iemand een afstand inleverde? Ik weet niet meer wie.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beune heeft wel basissnelheid voor 1500. Groenewoud zo te zien ja niet
Zou de Ingrid Paul methode nog een optie zijn?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:41 schreef DeLuna het volgende:
Heeft Denny Morrison ook niet een keer een medaille gepakt omdat iemand een afstand inleverde? Ik weet niet meer wie.
Hopelijk krijgt franklop nu kortingbon voor de AH uitgedeeldquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze moeten @:Franklop wel waar geven voor zijn geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |