Vergeten PI aan te passenquote:
Volksmenner!quote:
Ik zou maar doorschaatsen als ik Groenewoud was.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:30 schreef tompsv18 het volgende:
Weer een Chinees. Komt wel dichtbij zo.
Epstein?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook voor reuring zorgde?
Obergruppenführer Reinhard Heydrich?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
quote:
quote:
Karl Lueger?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Anema troepquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
Groenewoud doet voor spek en bonen mee dit toernooi. Wel matig dat je blijkbaar niet beter dan haar hebt in Nederland.
Pieken tijdens het OKT genotquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
Groenewoud doet voor spek en bonen mee dit toernooi. Wel matig dat je blijkbaar niet beter dan haar hebt in Nederland.
Dat zou je denken, maar niet met Jillertquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:34 schreef Starflyer het volgende:
Laat Beune maar de 1500 doen. Dit wordt niets.
Had gewoon kunnen rijden. Beetje slap interview was het.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:35 schreef Zorro het volgende:
Kerkhoff denkt "Dat had ik met mijn slechte rug ook wel gekund"
Yup daar gaat Groenewoud echt geen plak pakkenquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:35 schreef Em31 het volgende:
Ik weet dat het Beune haar eigenlijk schuld was, maar die 1500 wordt zuur zo.
Ik hoop het niet.quote:
Petitie starten om Beune aan de start te krijgen. De druk op Anema en haar zo hoog opvoeren dat ze geen keus hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup daar gaat Groenewoud echt geen plak pakken
Ja wij weten ook niet hoe zij met elkaar omgaan natuurlijk, misgunnen zou denk ik niet eens zo vreemd zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar niet met Jillert
Omdat ze viesslecht is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:37 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, en zie niet in waarom ze dat wel zou doen.
Falen op het OKT en dan je plek kado krijgen? Schaf dan dat hele OKT afquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hoopt dat het onvrijwillig gebeurt?
Sparen voor de mass startquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar niet met Jillert
Die heeft helaas een snipperdagquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:37 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Leg dit maar eens uit aan Bert Maalderink
Op het WK vorig jaar zou dit goed genoeg zijn geweest voor brons!quote:
Als je je toch beseft dat je ranzig slecht bent deze week kun je daar toch over nadenken?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:37 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Ik leg de schuld volledig bij Erben Wennemars.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:38 schreef AgnesGru het volgende:
Dit kan je Groenewoud niet helemaal kwalijk nemen natuurlijk.
Rijdt veel te veel afstanden en rijdt alles kut. Rust lekker uit meid.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:37 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Er wordt hier een stuk sneller geschaatst. Voor een medaille heb je vandaag denk ik 6:46 ofzo nodig.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op het WK vorig jaar zou dit goed genoeg zijn geweest voor brons!
Die rijdt zovaak een 1500mquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:39 schreef kilon het volgende:
Zelfs als ze haar plek al zou afstaan, Beune heeft nul voorbereiding hierop natuurlijk.
Beune heeft wel basissnelheid voor 1500. Groenewoud zo te zien ja nietquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:39 schreef kilon het volgende:
Zelfs als ze haar plek al zou afstaan, Beune heeft nul voorbereiding hierop natuurlijk.
Dat is altijd een goed idee.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Ik leg de schuld volledig bij Erben Wennemars.
Is te kort commercieel gezien denk ik dan?quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat slaat echt nergens op, 6 ritten duren 45 minuten ofzo
In de breedte niet echt toch? Wel nog een stuk sneller dan Hamar, maar op de 3 waren het vooral Lollo en Wiklund die heel snel waren.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er wordt hier een stuk sneller geschaatst. Voor een medaille heb je vandaag denk ik 6:46 ofzo nodig.
Dit is wel met afstand de saaiste afstand jaquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:40 schreef byah het volgende:
Voor vrouwen moet 3000m de max zijn, echt geen gezicht dit
Nee johquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:40 schreef byah het volgende:
Voor vrouwen moet 3000m de max zijn, echt geen gezicht dit
Denk dat het alleen gebeurt als ze denken dat het haar de massastart kan kosten, maar ja daar is ze meestal zoveel beter in dan de rest.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je je toch beseft dat je ranzig slecht bent deze week kun je daar toch over nadenken?
Dit zegt inderdaad niets over de Mass Start. Die won ze wel vaker na een slecht weekend.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik geloof overigens nog steeds dat ze de mass start kan winnen want dat is toch een hele andere wedstrijd. Iedereen is bang voor haar.
Zijn ook wel een stelletje nobuddies.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit is wel met afstand de saaiste afstand ja
Ze moeten @franklop wel waar geven voor zijn geld.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat slaat echt nergens op, 6 ritten duren 45 minuten ofzo
Junio 1000mquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:41 schreef DeLuna het volgende:
Heeft Denny Morrison ook niet een keer een medaille gepakt omdat iemand een afstand inleverde? Ik weet niet meer wie.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beune heeft wel basissnelheid voor 1500. Groenewoud zo te zien ja niet
Zou de Ingrid Paul methode nog een optie zijn?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:41 schreef DeLuna het volgende:
Heeft Denny Morrison ook niet een keer een medaille gepakt omdat iemand een afstand inleverde? Ik weet niet meer wie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |