Yupquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Shorttrack begint pas om 20.15 toch?
Voor franklop betekent dat reizen tussen de ene hal en andere hal.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Shorttrack begint pas om 20.15 toch?
Oh verrek ja, die zit daarquote:Op donderdag 12 februari 2026 15:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor franklop betekent dat reizen tussen de ene hal en andere hal.
Hopelijk geen re-skatequote:Op donderdag 12 februari 2026 15:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor franklop betekent dat reizen tussen de ene hal en andere hal.
We denken al na over het inzetten van een uberquote:
Zag nu Groenewoud in rit 1quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:26 schreef Pino112 het volgende:
Gaan ze de startlijst nog aanpassen?
Nee. Vooral op social media gaan mensen los omdat ze vinden dat Groenewoud haar plek op dequote:Op donderdag 12 februari 2026 14:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zijn ze nu al aan het voorbeschouwen?
Dat gaat ze (terecht) niet doen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee. Vooral op social media gaan mensen los omdat ze vinden dat Groenewoud haar plek op de
1500m moet afstaan aan Beune.
Ze kan het doen als ze het idee heeft dat het skippen van de 1500 haar een betere kans geeft op de MS, maar dat moet altijd haar eigen keuze zijn jaquote:Op donderdag 12 februari 2026 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat gaat ze (terecht) niet doen natuurlijk.
Dat zou nog wel een optie zijn ja, al acht ik de kans klein.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze kan het doen als ze het idee heeft dat het skippen van de 1500 haar een betere kans geeft op de MS, maar dat moet altijd haar eigen keuze zijn ja
Groenewoud schaatst marathons tijdens toernooien, dus die gaat die 1500m echt niet bezwaarlijk vinden voor haar MSquote:Op donderdag 12 februari 2026 15:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou nog wel een optie zijn ja, al acht ik de kans klein.
Meh. Finale wel weer als ik niets anders heb.quote:
Daarnaast is Groenewoud ook veel meer een 1500 meter rijdster dan bijvoorbeeld een Schouten was. Ik verwacht weinig tot niets van haar vandaag.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Groenewoud schaatst marathons tijdens toernooien, dus die gaat die 1500m echt niet bezwaarlijk vinden voor haar MS
Wat is je tijd?quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
Wel stofgezogen net, ben kapot. Ik wil een diploma minimaal.
Niet onder de zes minuten.quote:
Je werd gehinderd bij de kruising naar de woonkamer?quote:
Stang is stuk. Materiaalpech.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je werd gehinderd bij de kruising naar de woonkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |