Dat was ook wel weer een hoop ophef ja... Als het een Canadees of Duitser was geweest hadden ze ook gewoon de nationaliteit benoemd ipv de naamquote:Op donderdag 12 februari 2026 15:56 schreef Remco het volgende:
Erben die Ziwen Lian weer 'die Chinees' noemt, heel het Nederlands journaille kan nog een keer op de achterste poten gaan staan.
Post-Traumatic Studio Sport?quote:
Na Hilbert die nog een rondje moet, Grunde Njøs, de wissel van Kramer, het ringwerpen van Falco Zandstra en die botsing van gisteren, ligt de lat wel vrij hoog.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:01 schreef Strani het volgende:
Nou, benieuwd welk sportdrama ons vandaag weer te wachten staat. Er wordt namelijk zometeen weer gereden. Dat weet de NOS niet.
Ik verwacht vanavond wel een tranendal bij het Shorttrack, daar komen we op de een of andere manier ook altijd beroerd uit als we een favorietenrol hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:01 schreef Strani het volgende:
Nou, benieuwd welk sportdrama ons vandaag weer te wachten staat. Er wordt namelijk zometeen weer gereden. Dat weet de NOS niet.
De bus?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
Wat gaat Pechstein rijden vandaag?
Politiebusje, zou kunnen.quote:
De val van papa Wennemars scoort ook hoog.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na Hilbert die nog een rondje moet, Grunde Njøs, de wissel van Kramer, het ringwerpen van Falco Zandstra en die botsing van gisteren, ligt de lat wel vrij hoog.
Eeuwig zonde dat die zo naar de vaantjes is gegaan qua carriere, want die had 12 jaar kunnen dominerenquote:
Dat was Gronde Njosquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
De val van papa Wennemars scoort ook hoog.
Nee, maar er zijn er ook wel een paar die niets met Erben hebben.quote:
Dat was met Njosquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoor hem nog schreeuwen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Vergeet de enkel van Beune niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na Hilbert die nog een rondje moet, Grunde Njøs, de wissel van Kramer, het ringwerpen van Falco Zandstra en die botsing van gisteren, ligt de lat wel vrij hoog.
Vorige OS ging dat best aardig met Schulting en de relay. Al kun je zeggen dat dat niet maximaal was op basis van haar kansenquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht vanavond wel een tranendal bij het Shorttrack, daar komen we op de een of andere manier ook altijd beroerd uit als we een favorietenrol hebben
Dit is wel heel toepasselijkquote:
Ging even opzoeken of ze niet was overleden ofzo.quote:
Als sporter vond ik 'm heel leuk maar als ik als collega met 'm samen zou moeten werken zou het heel snel ruzie worden denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn er ook wel een paar die niets met Erben hebben.
Beune had dan ook kunnen rijden, ik denk niet dat Marijke dat denkt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:12 schreef Em31 het volgende:
Marijke denkt, verdomme had gewoon lekker op bed kunnen liggen.
Reliek uit het verleden, ze zijn het alleen nog vergeten op te bergen in een kastquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:14 schreef Strani het volgende:
Ik vind Jillert Anema eigenlijk wel een achterhaald concept.
Nee johquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beune had dan ook kunnen rijden, ik denk niet dat Marijke dat denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |