Beter glijvermogen!quote:
Zou je wel tot 5 kilometer komen?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee johze keek behoorlijk boos, maar zou ik ook doen als ik een 5km moest schaatsen.
Ah ja dat hebben we nog niet gehad, Conijn die op koers voor goud ligt en dan over een tufje struikelt.quote:
Of allebei niet..quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik durf niet te voorspellen of Lollo of Wiklund hier gaat winnen.
Ik vrees voor een plof bij Wiklund.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik durf niet te voorspellen of Lollo of Wiklund hier gaat winnen.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Groenewoud dat nu straks ook doet op de 1500, is dat helemaal goed
Erben wel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:19 schreef DeLuna het volgende:
Jeetje spreek je Palmaaares zo uit? Niet als palmaRES?
Spreek je Erben dan uit als EEERben?quote:
Ik heb geen idee ik besef mij net dat ik dat eigenlijk nooit iemand hoor zeggenquote:
Vroeger heel wat sponsorrondjes in het Thialf geschaatst, maar of het 5 kilometer was…quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou je wel tot 5 kilometer komen?
Ik begon ook al aan mezelf te twijfelenquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:19 schreef DeLuna het volgende:
Jeetje spreek je Palmaaares zo uit? Niet als palmaRES?
https://en.wiktionary.org/wiki/palmares#Latinquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik besef mij net dat ik dat eigenlijk nooit iemand hoor zeggen
Het lijkt meer op de Portugese uitspraak:quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik besef mij net dat ik dat eigenlijk nooit iemand hoor zeggen
Erben heeft nog niet gezegd dat je weg moet gaan?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:21 schreef franklop het volgende:
We zitten bij de NOS
Even zwaaien naar Erben en Irene
https://onzetaal.nl/uploads/nieuwsbrieven/palmares.htmlquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het lijkt meer op de Portugese uitspraak:
https://nl.forvo.com/word/palmares/
Ik gooide een bak Chinees naar hemquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Erben heeft nog niet gezegd dat je weg moet gaan?
Ik vind hem tellen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou ja dat zei Erben indirect.
Jillertquote:
Vaste plekken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:30 schreef AgnesGru het volgende:
Ze durven wel, de Chinese commentatoren naast de Nederlandse plaatsen.
Hij zorgt wel voor reuring.quote:
Vergeten PI aan te passenquote:
Volksmenner!quote:
Ik zou maar doorschaatsen als ik Groenewoud was.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:30 schreef tompsv18 het volgende:
Weer een Chinees. Komt wel dichtbij zo.
Epstein?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook voor reuring zorgde?
Obergruppenführer Reinhard Heydrich?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook voor reuring zorgde?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |