Ruim op tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2026 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ruim op tijd.Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de star-spangled banner al geoefend.Citius, Altius, Fortius.
Doe Vance de groeten van WLR!quote:Op zondag 8 februari 2026 23:40 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb de star-spangled banner al geoefend.
Die komt mij schematechnisch ook niet zo uit.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:24 schreef Redefine het volgende:
De dag pauze tussendoor snap ik inderdaad ook niet.
Morgen. Want dit feest is pas woensdagquote:
Wie heeft dat nou weer bedachtquote:Op maandag 9 februari 2026 19:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen. Want dit feest is pas woensdag
Hoop het eigenlijk niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:19 schreef hole1988 het volgende:
Gaat Gerard van Velde zijn OR verliezen?
De programmamakers beseften zich gelukkig op tijd dat we morgen al 300 evenementen hebben en je op woensdag een kanon kunt afschieten en geen sporter kunt raken, dus hebben we op woensdag toch nog wat te zien.quote:
Oké oké oké vooruit dan maarquote:Op maandag 9 februari 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
De programmamakers beseften zich gelukkig op tijd dat we morgen al 300 evenementen hebben en je op woensdag een kanon kunt afschieten en geen sporter kunt raken, dus hebben we op woensdag toch nog wat te zien.
16.2-24.4-25.8 denk ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:11 schreef Faraday01 het volgende:
16:33
41.00 - 24.67
1:07.18 - 26.18
Zodat wij nooit vergeten als het morgen uit de boeken gaat
Met medewerking van Sergey Klevchenyaquote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:11 schreef Faraday01 het volgende:
16:33
41.00 - 24.67
1:07.18 - 26.18
Zodat wij nooit vergeten als het morgen uit de boeken gaat
Leerdam en Kok werden 1 en 2 vanuit buitenbocht!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Stolz-De Boo in rit 14 met een buitenbocht voor Jenning, dat gaat dus heel moeilijk worden
Vrij perfecte loting voor Stolz, die gaat De Boo opvreten op die laatste kruising.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Stolz-De Boo in rit 14 met een buitenbocht voor Jenning, dat gaat dus heel moeilijk worden
Wennemars zie ik morgen wel schroeien jaquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:47 schreef Marcoss het volgende:
Prima loting wel voor Wennemars. De Boo met deze loting wel kansloos voor goud, maar dat was hij waarschijnlijk met elke loting geweest
Alleen starten op de OSquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:28 schreef wimderon het volgende:
1 I BETTI Francesco ITA
O
2 I JOHNSON Anders CAN
O MILAGROS Daniel ESP
3 I MORISHIGE Wataru JPN
O la RUE David CAN
4 I KOO Kyung-Min KOR
O MAGNUSSEN Bjorn NOR
5 I DUBREUIL Laurent CAN
O di STEFANO Daniele ITA
6 I KIM Min-Seok HUN
O YAMADA Kazuya JPN
7 I KLEIN Moritz GER
O VOSTE Mathias BEL
8 I DOMBEK Hendrik GER
O KANIA Marek POL
* * * ICE PREPARATION * * *
9 I ODOR Gabriel AUT
O MICHALSKI Piotr POL
10 I NONOMURA Taiyo JPN
O NUIS Kjeld NED
11 I WENNEMARS Joep NED
O LIAN Ziwen CHN
12 I McDERMOTT-MOSTOWY Conor USA
O NING Zhongyan CHN
13 I SONNEKALB Finn GER
O McLEOD Cooper USA
14 I STOLZ Jordan USA
O de BOO Jenning NED
15 I LIIV Marten EST
O ZUREK Damian POL
Hoop het niet, want dan kom ik donderdag in de knoei met shorttrackquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:27 schreef Marcoss het volgende:
Gaan ze nu elke dag een uur later beginnen met schaatsen?
En jagen?quote:
Zijn enige kans is als hij op 200 m iets voor ligt. Niet dat we dat mogen verwachten tegen Stolzquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou zeggen dramatische loting voor Jenning
Tim Prins bellen, zeg jij?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen starten op de OS
Zoek gewoon nog een schaatser die wil rijden joh.
Jenning zal wel de hardste 600m ooit proberen te rijden, dus best kans dat ie ergens een stukje voor zal liggen op Stolz.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zijn enige kans is als hij op 200 m iets voor ligt. Niet dat we dat mogen verwachten tegen Stolz
Stolz heeft sowieso een aantal van zijn beste races gereden toen hij als laatste de buitenbocht had (en De Boo versloeg).quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jenning zal wel de hardste 600m ooit proberen te rijden, dus best kans dat ie ergens een stukje voor zal liggen op Stolz.
Ik denk dat er niet zoveel veranderd voor hem.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou zeggen dramatische loting voor Jenning
Vergeet in alle drukte dan je voorspelling niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:40 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb de star-spangled banner al geoefend.
quote:
Nog steeds vochtige ogen bij het bekijken. Fenomenalw rit en het verhaal eromheen maakt dit mijn favoriete olympische winterspelen medaille ooit.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:31 schreef hole1988 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Nuis ook de buitenbaan. Alleen Wennemars start binnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
De boo heeft pech met loting lijkt het. Die meot zichzelf opblazen op eerste 600m en op tandvlees laatste 400m om zichzelf en TeamNL dienst te bewijzen
En snappy.quote:
Prins invliegen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen starten op de OS
Zoek gewoon nog een schaatser die wil rijden joh.
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:11 schreef Felagund het volgende:
Zie nu dat ik dit morgen helemaal niet volgen kan.
Zouden ze in de trein een TV hebben?quote:
NOS app toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze in de trein een TV hebben?
Op je telefoon kun je toch wel een stream aanzetten?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat dat waarschijnlijk niet de winst heeft gekost.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nog even over de 1000m. Kok zei na afloop dat Bowe eerder opzij had gegaan in ideaal scenario ivm snelheidsverschil. Heeft dit haar de winst gekost?
Misschien dat Kok de bocht nu net niet ideaal kon aansnijden. Betwijfel of dat 3 tienden kost, maar alle snelheid die je daar kwijtraakt kost de rest van de rit wel tijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nog even over de 1000m. Kok zei na afloop dat Bowe eerder opzij had gegaan in ideaal scenario ivm snelheidsverschil. Heeft dit haar de winst gekost?
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op je telefoon kun je toch wel een stream aanzetten?
Radio kan ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
En sowieso kun je er als sporter helemaal niks mee om over "wat als"-situaties na te gaan denken, zie bijvoorbeeld ook de discussie over Verbij/Dubreuil bij de vorige OS.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat dat waarschijnlijk niet de winst heeft gekost.
Het rechte stuk van de doorkomst op de 600 meter, daar zie je zo goed het verschil in snelheid. Hij haalt die Rus daar in.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nog steeds vochtige ogen bij het bekijken. Fenomenalw rit en het verhaal eromheen maakt dit mijn favoriete olympische winterspelen medaille ooit.
Oké laten we het dan maar schriftelijk afdoen. En laten we de 3000m-plakken alsnog maar aan Beune en Groenewoud geven.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
De Favorieten (beste seizoentijd)
- Jordan Stolz, VS (1:05.66)
- Damian Zurek, Polen (1:06.02)
- Jenning de Boo (1:06.11)
- Joep Wennemars (1:06.44)
Is toch duidelijk?
Alleen de bronzen plak is misschien nog spannend
Heb je de uitslagen van de 3 en 5 kilometer gezien? Lorello had ik zelfs helemaal niet genoemdquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
De Favorieten (beste seizoentijd)
- Jordan Stolz, VS (1:05.66)
- Damian Zurek, Polen (1:06.02)
- Jenning de Boo (1:06.11)
- Joep Wennemars (1:06.44)
Is toch duidelijk?
Alleen de bronzen plak is misschien nog spannend
Wat voor werk doe jij bij de NOS?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nog steeds vochtige ogen bij het bekijken. Fenomenalw rit en het verhaal eromheen maakt dit mijn favoriete olympische winterspelen medaille ooit.
Vandaag de 1e die ik hopelijk wel live kan volgenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:11 schreef Felagund het volgende:
Zie nu dat ik dit morgen helemaal niet volgen kan.
Mijn enige hoop is Nuis buiten het podium, dan is deze afstand geslaagd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 07:00 schreef Em31 het volgende:
Vorig jaar tijdens het WK dacht ik ook dat Stolz makkelijk alles zou winnen, dus ik heb nog een beetje hoop.
Dat komt normaal wel goed; grootste kans op een podium komt later deze OSquote:Op woensdag 11 februari 2026 07:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn enige hoop is Nuis buiten het podium, dan is deze afstand geslaagd.
quote:
Dit kan dus niet mensen, 7 mensen in de eerste poll die denken dat Stolz geen goud wint en 9 mensen in de tweede poll die zeggen dat Jordan zilver wint.quote:
quote:
quote:
Überhaupt kan Stolz nooit zilver winnen. Zal altijd als verlies worden uitgelegd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Dit kan dus niet mensen, 7 mensen in de eerste poll die denken dat Stolz geen goud wint en 9 mensen in de tweede poll die zeggen dat Jordan zilver wint.
Ik heb al mn hele leven irritatie aan Erben dus dan is het wel lastig om voor Joep te kunnen juichen. Maar goed hij kan er ook weinig aan doen..quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet zo’n probleem met Joep, Kjeld hoeft niet zo.
Zurek zou het wel verdienen na dit seizoen.
Opdracht aan De Boo als Wennemars eerste staat in de stand: take one for the teamquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:10 schreef Butterflower het volgende:
Wordt lastig om Stolz van het goud af te houden, maar niets is onmogelijk.
Ik hoop wel een podiumplek voor De Boo.
Nuis mag gaan shinen op de 1500
Op basis waarvan denk je dat die MAGA is?quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:37 schreef Momo het volgende:
Een MAGA yank gaat dus het goud pakken?
Ik word hier sowieso een beetje moe van.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat die MAGA is?
Zurek heeft gelukkig ook de 500m nog. Ik hoop dat ie in ieder geval 1 medaille pakt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet zo’n probleem met Joep, Kjeld hoeft niet zo.
Zurek zou het wel verdienen na dit seizoen.
Rond 19:40 zou het ongeveer afgelopen moeten zijn op basis van de 1000m vrouwen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe lang duurt zo'n 1000m evenement, weet iemand dat? Om te weten of ik het laatste gedeelte kan meekijken.
Oke dankjewel. Wordt hem niet dan. Hetgeen ik nog wel leuk vind om te kijken deze OS is steeds op tijden dat ik niet echt kan, en de andere dingen zijn slechts voor 5 minuten geinig of boeien uberhaupt niet. Nou ja, hup Holland!quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Rond 19:40 zou het ongeveer afgelopen moeten zijn op basis van de 1000m vrouwen.
Starttijden Nederlandersquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe lang duurt zo'n 1000m evenement, weet iemand dat? Om te weten of ik het laatste gedeelte kan meekijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |