Ik verwacht de Boo wel en dat is vooral vanwege de schroeivorm die Femke Kok ook heeft. Niet voor goud maar wel voor het podiumquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik verwacht De Boo juist weer niet op het podium. Wennemars wel.
Ik zie hem ten onder gaan tegen Stolz, maar kan ook goed dat hij 'meerijdt' naar de tweede plek.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik verwacht de Boo wel en dat is vooral vanwege de schroeivorm die Femke Kok ook heeft. Niet voor goud maar wel voor het podium
Zodat wij hier tijd hebben om eerst nog wat te etenquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:46 schreef mitt het volgende:
Waarom is het nu weer pas om half 7. Doe eens gewoon vaste tijden.
Ik zou die pure topsnelheid juist andersom zeggen eigenlijkquote:Op woensdag 11 februari 2026 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zurek een medaille zou leuk zijn inderdaad, sowieso op de 500, maar dat is wat meer een loterij.
Ik verwacht De Boo wel op het podium. Gevoelsmatig mist Wennemars pure topsnelheid om mee te doen als een superrit gevraagd is. Nuis heeft dat sowieso.
Wel een telemark landing gedaan?quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Zodat wij hier tijd hebben om eerst nog wat te eten
Ik bedoel dat Nuis dat sowieso niet meer heeft. Dat bedoel je ook denk ik?quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zou die pure topsnelheid juist andersom zeggen eigenlijk
Ik dacht dat je bedoelde dat Nuis die juist nog wel had, maar dat bedoelde je anders dus..quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Nuis dat sowieso niet meer heeft. Dat bedoel je ook denk ik?
De Boo heeft zeker een hogere topsnelheid dan Wennemars. Die in staat om 24,1/24,2 te rijden in zijn eerste rondje. Al is buiten starten ongunstig voor een snelle eerste ronde.
Wennemars rijdt 24,4 max denk ik.
Speciaal voor jou beginnen ze morgen al om 16.30quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:46 schreef mitt het volgende:
en vrijdag zelfs nog eerder!quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Speciaal voor jou beginnen ze morgen al om 16.30
Da Boo klopte hem vorig jaar wel op het WK, maar won niet.. (toen werden hij en Stolz nog wel 2e en 3e, dus niet zo extreem als jouw scenario.. )quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:31 schreef TheVulture het volgende:
De Boo die Stolz klopt waarna ze allebei geen podium hebben zou ook wel een ontknoping zijn
Ik word gek.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Speciaal voor jou beginnen ze morgen al om 16.30
Als Jordan zich op de eerste 600m teveel laat opnaaien door Jenning dan kan zoiets (mits Jordan niet top is) best gebeuren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:31 schreef TheVulture het volgende:
De Boo die Stolz klopt waarna ze allebei geen podium hebben zou ook wel een ontknoping zijn
bij het mannen dubbel rodel?quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:47 schreef AllesKaputt het volgende:
Net op tijd klaar met koken, bord op schoot, broek op de enkels.
Dit is geil.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:47 schreef AllesKaputt het volgende:
Net op tijd klaar met koken, bord op schoot, broek op de enkels.
Dit heeft echt in elke krant gestaan. Kennerspubliek >> professionele analisten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:52 schreef Felagund het volgende:
Wust heeft gemist dat Stolz geen ploegenachtervolging rijdt.
Wel door Sjeek.quote:
Zodat ik een keertje live kan kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:46 schreef mitt het volgende:
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zodat ik een keertje live kan kijken
Ik zie dit niet gebeuren. Het was een veel groter risico dat ie tegen een trage starter zou rijden en te langzaam begint.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als Jordan zich op de eerste 600m teveel laat opnaaien door Jenning dan kan zoiets (mits Jordan niet top is) best gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |